In COR? Nauwelijks tot nooit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad ja. Jij trollt nooit.
Maar jij krijgt daar wel notes en een ban voor. Als onlogisch zich weer eens debiel gedraagt worden alleen zijn posts verwijderd.quote:
Lenny loopt altijd met een lange teckel rond.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze nog wel kappers in Broabant, of loop je nu met een lange teckel rond? @:lenny_leonard
Vanwaar deze vraag?quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze nog wel kappers in Broabant, of loop je nu met een lange teckel rond? @:lenny_leonard
Klopt, maar TR's plaatsen of feedback geven heeft weinig zin. Dan begrijp je er niet zoveel van schijnbaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar jij krijgt daar wel notes en een ban voor. Als onlogisch zich weer eens debiel gedraagt worden alleen zijn posts verwijderd.
Onlogisch is het grootste gezwel van COR.
Dit weet jij helemaal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar jij krijgt daar wel notes en een ban voor. Als onlogisch zich weer eens debiel gedraagt worden alleen zijn posts verwijderd.
Je kan er gewoon helemaal niets van als mod.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:53 schreef Tjacka het volgende:
Nou dat coronavirus is blijkbaar naar @:scrummie2.1 zijn hoofd gestegen
Dat zegt Don toch net? Hij heeft geen notes ontvangen voor zijn terecht verwijderde posts.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit weet jij helemaal niet.
Je bent bijna net zo dom als Scrummie met deze post.
Niet elke verwijderde post hoeft een note te zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zegt Don toch net? Hij heeft geen notes ontvangen voor zijn terecht verwijderde posts.
Onlogisch lijkt me dan ook sterk.
Ter verdediging, ik had niet door niet in de SC te zitten. Nadat dit duidelijk was ben ik ook weg gegaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zegt Don toch net? Hij heeft geen notes ontvangen voor zijn terecht verwijderde posts.
Onlogisch lijkt me dan ook sterk.
Dat klopt. Maar in COR zijn ze heel snel met notes geven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet elke verwijderde post hoeft een note te zijn.
Je hoeft je niet te verdedigen, een foutje kan gebeuren. Je bent mijn favoriete mod van VBL.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ter verdediging, ik had niet door niet in de SC te zitten. Nadat dit duidelijk was ben ik ook weg gegaan.
Ze snappen er gewoon helemaal niets van daar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar in COR zijn ze heel snel met notes geven.
Ik zie dat ik net weer een nieuwe binnen heb voor een discussie met Haags. Lijkt me niet dat Haags hier ook notes voor heeft gehad.
Dank je. Wat een liefde hier vandaag.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen, een foutje kan gebeuren. Je bent mijn favoriete mod van VBL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |