Ja, dan moet je wel op gaan letten als je punten wil.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:48 schreef mario390 het volgende:
dat selfsbolklen is gewoon en reflexbewegung van mijn hand
Ja klopt. Keek laatst de zwakste schakel Vind die Bridget het heel vervelend doen. Ze wil te veel op die andere lijken, weet haar naam zo niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige mensen komen gewoon vervelend over
Goodluckquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:51 schreef mario390 het volgende:
nu beginnt het spel vor me,het zijn nog 3 weken
nu will ik hardkorde gaan
En die probeerde al de Engelse te imiteren wat niet goed luktequote:Op woensdag 11 maart 2020 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel op gaan letten als je punten wil.
[..]
Ja klopt. Keek laatst de zwakste schakel Vind die Bridget het heel vervelend doen. Ze wil te veel op die andere lijken, weet haar naam zo niet meer.
Heel irritant
Heb dat programma nooit leuk gevondenquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
En die probeerde al de Engelse te imiteren wat niet goed lukte
weg en film?quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)-ongeluk-in-Den-Haag
Hoe tyfus ziek in je kop ben je
Moet denken aan ongekookte pastaquote:
ZIeke lui zijn hetquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe het in je op komt? Dan ben ben toch goed ziek in je kop of niet?quote:
Bah bahquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat ben je zeker, maar zo gaat dat helaas tegenwoordigquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe het in je op komt? Dan ben ben toch goed ziek in je kop of niet?
Eens. Nog voor de hulpdiensten er zijn...hoe kom je op dat ideequote:Op woensdag 11 maart 2020 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zoiets zou echt zwaar bestraft moeten worden. Walgelijk.
Ja hequote:Op woensdag 11 maart 2020 06:57 schreef engine het volgende:
[..]
Eens. Nog voor de hulpdiensten er zijn...hoe kom je op dat idee
Nee, gaat zelfs rond in de regioquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ben je zeker, maar zo gaat dat helaas tegenwoordig
Er moet echt een straf op komen op dit soort praktijken.
Helemaal erg voor de nabestaande.
Hopelijk is het filmpje van het net gehaald
Ja, als je langskomt of het ziet gebeuren ben je natuurlijk altijd sneller dan de hulpdiensten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:57 schreef engine het volgende:
[..]
Eens. Nog voor de hulpdiensten er zijn...hoe kom je op dat idee
Verbaasd, iets ongelooflijk vindenquote:
Kan het sowieso niet aanzien. Ga mezelf dat niet aandoen als dat niet nodig is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als je langskomt of het ziet gebeuren ben je natuurlijk altijd sneller dan de hulpdiensten.
Ik blijf sowieso al nooit staan kijken bij een ongeluk. ALs ik er langs moet ga ik niet draai ik me altijd om indien mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |