Maar waren zij ook gezond of hadden ze al wat onder de leden?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
https://www.worldometers.(...)ge-sex-demographics/
Zijn wel cijfers van 11 dagen geleden; maar toen waren er dus ook al jonge doden.
Nou in heel Europa worden wedstrijden afgelast of zonder publiek gespeeld. Zonder publiek verliest het ook wel z'n glans als sport om op tv te volgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:12 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me af wat de voetbalfans vinden van het af lasten van hun wedstrijden in Brabant, kan me voorstellen dat de ziekte nu toch echt heel zichtbaar wordt en pijnlijker dan voorheen, waar er vooral lacherig over gedaan werd. Wat als straks alle wedstrijden worden afgelast in heel Nederland. Best wel heftig dit.
Thanksquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
https://www.worldometers.(...)ge-sex-demographics/
Zijn wel cijfers van 11 dagen geleden; maar toen waren er dus ook al jonge doden.
Je wrijft waarschijnlijk wel eens in je oog.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:03 schreef Silven het volgende:
[..]
Maar mijn hand lik ik ook nooit. Wat is er dan mis met de hand schudden.
Zelden. Minder vaak dan ik hoest.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wrijft waarschijnlijk wel eens in je oog.
Als jij de hand schudt van een besmet iemand, kun jij de besmetting weer overgeven aan een ander.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:03 schreef Silven het volgende:
[..]
Maar mijn hand lik ik ook nooit. Wat is er dan mis met de hand schudden.
En daarnaast zijn er, wereldwijd, toch wel een hoop mensen van 30/40/50/60 die het weliswaar overleefd hebben, maar toch een aantal weken kritiek lagen aan de beademing.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:00 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja die ziekenhuis directeur en de 'ontdekker' van het virus naar het schijnt.
Net als met je elleboog dus als je daar in moet hoesten en ook mensen begroeten met een elleboogtikje als alternatief.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:05 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij de hand schudt van een besmet iemand, kun jij de besmetting weer overgeven aan een ander.
Zoals je daar kan lezen is een kleine procent van de gezonde mensen overleden aan coronaquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Maar waren zij ook gezond of hadden ze al wat onder de leden?
Je niest IN je elleboog, en de ellebooggroet doe je met de buitenkant.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:06 schreef Silven het volgende:
[..]
Net als met je elleboog dus als je daar in moet hoesten en ook mensen begroeten met een elleboogtikje als alternatief.
Ik denk dat we straks maar moeten gaan salueren in plaats van handen schudden of zoenenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:05 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij de hand schudt van een besmet iemand, kun jij de besmetting weer overgeven aan een ander.
Doe voor de grap eens kleurstof op je hand en kijk na een half uur eens waar het allemaal zit.
Ik draag maar zelden lange mouwen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je niest IN je elleboog, en de ellebooggroet doe je met de buitenkant.
Ik wel in ieder geval.
Plus dat het nou nog niet echt kortemouwenweer is ...
Toch apart, al 14 dagen geen 'new cases' daar.twitter:LichtSpektrum twitterde op woensdag 11-03-2020 om 05:12:40Yet another revoked order, this time from Qianjiang, Hubei. The city was set to lift the lockdown on Mar 10 but quickly reversed course today. https://t.co/1WkYqEXpVn reageer retweet
als ik nies dan nies ik in mijn Jas of shirt dat ik aan heb.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je niest IN je elleboog, en de ellebooggroet doe je met de buitenkant.
Ik wel in ieder geval.
Plus dat het nou nog niet echt kortemouwenweer is ...
Of net als in Thailand, de wai. Netjes en respectvol.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat we straks maar moeten gaan salueren in plaats van handen schudden of zoenen
Ja zoiets. Of rechts hoesten/niesen en links de coronagroetquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik draag maar zelden lange mouwen.maar oke, goed met de uiterste buitenkant van je elleboog tikken dus en hoesten precies aan de binnenkant.
ja das toch slim van ze. Ook die 3 zoenen die we hier doen vind ik vaak maar niksquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of net als in Thailand, de wai. Netjes en respectvol.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef Minimunt het volgende:
Zou het ook kunnen zijn dat china ons niet goed inlicht over de echte cijfers?
Moet je in Frankrijk komen ... daar doen ze dat tig keer per dag ......quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das toch slim van ze. Ook die 3 zoenen die we hier doen vind ik vaak maar niks
Vooral als je die van je oma of tantes kreeg, ieuwwww, krijg er nog steeds rillingen van hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das toch slim van ze. Ook die 3 zoenen die we hier doen vind ik vaak maar niks
quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat we straks maar moeten gaan salueren in plaats van handen schudden of zoenen
Lekker op tijd joh!quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef Queryn het volgende:
Ik ga vandaag toch maar eens in de supermarkt wat houdbare en diepvries spul halen voor het geval dat.
Je gooit je zakdoek erin .... en dan ben je er vanaf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef Injetta het volgende:
Ik vraag me af of je neus snuiten in papieren zakdoekjes nu juist onverstandig is. Op die manier komen worden prullenbakken virushaarden.
Een zakdoek houd je bij je en kun je thuis meteen in de wasmachine doen en wassen.
of van die oude mannen met zon baard en zon koffie ademquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vooral als je die van je oma of tantes kreeg, ieuwwww, krijg er nog steeds rillingen van haha
helaas begint dat altijd met de kleintjesquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:04 schreef Toefjes het volgende:
Hoe langer dit gaat duren hoe groter de kans dat het commerciële gedrocht wat voetbal geworden is, in elkaar dondert.
ja sowieso bij veel gebruik is geen stukje meer vrij. Vind dat echt vies die stoffen zakdoekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:10 schreef maily het volgende:
[..]
Je gooit je zakdoek erin .... en dan ben je er vanaf.
Je gewone zakdoek blijft in je broekzak/tas zitten en raak je daarna nog weer aan.
En telkens als je die gebruikt ....
Of weer een oud gebruik van onze oosterburen in ere herstellen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Tja, dat waren de cijfers van Nederland toch ook niet? Tot 'nu'?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:11 schreef Injetta het volgende:
Dat Turkije met nu pas één geval. Dat is toch niet geloofwaardig?
Voetbal zonder publiek is als een vrouw zonder make-up.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas begint dat altijd met de kleintjes
Zou goed kunnen, die in die natte vismarkt van Wuhan staan immers ook bekend om hun strikte hygiene, vandaar dat het zo om zich heengreepquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken over een oude documentaire dat ging over boeren die nooit ziek werden dat mede kwam door het niet leven als een kasplantje en blootstellen aan allerlei bacteriën zoals mest. Zou het kunnen wezen dat daarom vrijwel geen corona heerst in het hoge noorden?
Nee, daar komt gewoon geen hond.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken over een oude documentaire dat ging over boeren die nooit ziek werden dat mede kwam door het niet leven als een kasplantje en blootstellen aan allerlei bacteriën zoals mest. Zou het kunnen wezen dat daarom vrijwel geen corona heerst in het hoge noorden? Dat men daar een hoger weerstand heeft voor griep.
Lekker puur en naturel?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voetbal zonder publiek is als een vrouw zonder make-up.
En boeren komen natuurlijk zelden hun erf af.quote:
In Brabant barst het ook van de boerderijen hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken over een oude documentaire dat ging over boeren die nooit ziek werden dat mede kwam door het niet leven als een kasplantje en blootstellen aan allerlei bacteriën zoals mest. Zou het kunnen wezen dat daarom vrijwel geen corona heerst in het hoge noorden? Dat men daar een hoger weerstand heeft voor griep.
Geen probleem, stond toch al niet te springen om mensen een hand te geven. Mooi als het hierna nooit meer hoeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:15 schreef KingRadler het volgende:
dit kan serieus het einde betekenen van handen schudden
Zo werkt dat niet met nieuwe virussen. In de situatie die jij beschrijft hebben die boeren veel antivirussen opgebouwd voor bestaande en veel voorkomende ziektes. Ze zullen dus minder snel gevolgen ondervinden van een gewone griep of verkoudheid omdat hun lichaam daarvoor veel antistoffen heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Zit de corona dan daar op het platte land of in de steden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Brabant barst het ook van de boerderijen hoor.
Kunnen ze ook niet meer denken dat ze aan de hand van je handgeschud je karakter kunnen bepalenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen probleem, stond toch al niet te springen om mensen een hand te geven. Mooi als het hierna nooit meer hoeft.
Brabant heeft veel Drugs Boerderijenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Brabant barst het ook van de boerderijen hoor.
Is toch logischer dat de internationaal actievere drukke randstad, dichtbevolkte niet carnaval vierende provincies eerder en zwaarder getroffen worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Nee, man. Lekker oldschool vuist op je hart en een kleine buiging.quote:
Camiel gebruikt zijn vuisten voor andere zaken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, man. Lekker oldschool vuist op je hart en een kleine buiging.
Ik stem voor:quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Vroeger in Duitsland deden ze elkaar ook begroeten zonder elkaar aan te raken. Hadden ze toch slim bekeken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
ja dat is wel apart hier ja die lege schappen maar de rest nog volop in voorraad hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:19 schreef maily het volgende:
Meanwhile in Australië:
"Some people don't shake hands because of the corona-virus".
"I don't shake hands because I'm out of toiletpaper."
quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:19 schreef maily het volgende:
Meanwhile in Australië:
"Some people don't shake hands because of the corona-virus".
"I don't shake hands because I'm out of toiletpaper."
Ja doctor was 32 ofzo, collega 28 en wat rond de 30. Een collega van 51, in totaal 8 medisch personeel.quote:
In Italië kussen ze elkaar allemaal.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah jah ik zeg dit natuurlijk ook vanwege die documentaire waar men bewezen was dat boeren echt meer weerstand had tegen ziekten zoals griep. Dat kwam niet door isolatie maar dat kwam doordat men niet als een kasplantje leefde, is immers hetzelfde als hoe wij Nederlanders niet tegen het water kunnen uit Spanje etc. Waar je direct diarree van krijgt. Er zal wel geen verband zijn, maar ik vind het wel opmerkelijk zeker hoe je ziet dat we nog smettelozer moeten gaan leven terwijl je dan misschien nog kwetsbaarder wordt voor ziektes.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is toch logischer dat de internationaal actievere drukke randstad, dichtbevolkte niet carnaval vierende provincies eerder en zwaarder getroffen worden.
Hoe geisoleerder en minder dichtbevolkt hoe kleiner de verspreiding.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Of weer een oud gebruik van onze oosterburen in ere herstellen.
Nou, ik vind het nogal een verschil tussen niets/1 terwijl de hele wereld om hen heen al op duizenden zit of een paar honderd melden wat waarschijnlijk ook wel veel meer is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tja, dat waren de cijfers van Nederland toch ook niet? Tot 'nu'?
Wellicht bedrijven sluiten en verkeer verbieden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:15 schreef Landgeld het volgende:
Verwachten jullie nog meer maatregelen? Zoals Italie het geval is.
Of gaat het indammen lukken....
En jouw deuren dichtlassen en internet afsluiten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht bedrijven sluiten en verkeer verbieden.
twitter:Steven_Swinford twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 23:19:59EXCLUSIVE
Nadine Dorries, a health minister, has become first MP to be diagnosed with coronavirus
She has been in Westminster for past week, met hundreds of people, and attended a No 10 reception hosted by Boris Johnson on Thursday
https://t.co/3seuE2NGYE reageer retweet
Daarom zeg ik: in je linker elleboog hoesten en niezen en eventueel met de rechter elleboog een elbow-shake.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:06 schreef Silven het volgende:
[..]
Net als met je elleboog dus als je daar in moet hoesten en ook mensen begroeten met een elleboogtikje als alternatief.
Ik vind dat hele elleboog gebeuren stupide. Ik ga denk ik serieus gewoon voor de Thaise wai. Waarom elkaar aan moeten willen raken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: in je linker elleboog hoesten en niezen en eventueel met de rechter elleboog een elbow-shake.
Lijkt me sowieso handiger dan in de rechter elleboog hoesten en niezen want de meeste mensen zijn rechts dus doen veel meer met hun rechter hand, en dan kun je die bacteriën beter op je andere arm hebben zitten.
En ook weer; vrijdag al ziek en toch zaterdag nog naar een evenement.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
Nadine Dorries, a health minister, has become first MP to be diagnosed with coronavirus
She has been in Westminster for past week, met hundreds of people, and attended a No 10 reception hosted by Boris Johnson on Thursday
Op zo'n manier blijven we bezig inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ook weer; vrijdag al ziek en toch zaterdag nog naar een evenement.
Wat een totale achterlijkheid.
Ongeschiktquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
Of je wel of geen elbow-shake wilt doen maakt niet zoveel uit, het blijft als rechtshandige verstandiger om in je linker elleboog te hoesten en niezen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind dat hele elleboog gebeuren stupide. Ik ga denk ik serieus gewoon voor de Thaise wai. Waarom elkaar aan moeten willen raken.
Die zal er wel een aantal hebben geïnfecteerd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
Neus dichtknijpen is toch helemaal niet goed?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je wel of geen elbow-shake wilt doen maakt niet zoveel uit, het blijft als rechtshandige verstandiger om in je linker elleboog te hoesten en niezen.
Overigens knijp ik altijd mijn neus dicht bij het niezen, ik vind dat in het wilde weg niezen zo vreselijk goor.
quote:Salvini, heel Europa is een rode zone
Laat nu heel Europa een rode zone worden, niet alleen omdat het coronavirus een bedreiging vormt om geconfronteerd te worden met vastberadenheid, maar ook "om de drukte van de handelsoorlogen die zich voorbereiden te voorkomen".
De leider van de Liga Matteo Salvini is hiervan overtuigd, geïnterviewd door Corriere della Sera, die na de vergadering van gisteren terugkeert om de regering te bekritiseren en herhaalt dat een drastische sluiting ook vanuit economisch oogpunt zinvol zou zijn. "Maar we hebben een staat nodig die weet hoe te zeggen: je sluit alles en ik dek je", voegt hij eraan toe
En dat van een minister van volksgezondheid hè, niet een of andere Ria die denkt dat het niks kan zijn omdat ze niet is wezen skiën en al 3 maanden geen Chinees gegeten heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Op zo'n manier blijven we bezig inderdaad.
Reken maar dat daar al hele hordes mensen het virus hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nogal een verschil tussen niets/1 terwijl de hele wereld om hen heen al op duizenden zit of een paar honderd melden wat waarschijnlijk ook wel veel meer is.
Turken reizen erg veel en zeker in het land zelf. En ook in deze tijd stikt het van de toeristen en pas nu is er 1 iemand ziek?
Vandaar ook de prognose dat het pas uitdooft als een groot deel het al gehad heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er lopen nog zoveel mensen rond als deze MP. Daarom alleen al ben ik er niet van overtuigd dat dit virus uit zichzelf zal doven.
Weet ik niet, ik vind dat bacteriën sprayen gewoon te goor voor woorden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:42 schreef maily het volgende:
[..]
Neus dichtknijpen is toch helemaal niet goed?
Je kan toch opnieuw besmet raken? Of is dat alweer achterhaald.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vandaar ook de prognose dat het pas uitdooft als een groot deel het al gehad heeft.
Wij moeten dit hier ook makkelijker zelf kunnen producerenquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hier laten ze ons maar strugglen
Is nog behoorlijk onzeker en waarschijnlijk overkomt het maar een klein deel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kan toch opnieuw besmet raken? Of is dat alweer achterhaald.
Wij moeten dit hier ook makkelijker zelf kunnen producerenquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hier laten ze ons maar strugglen
Incubatietijd dicteert dat we nog tot het weekend geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik hoor nog niks over de gevreesde Vindicat-corona uitbraak, dat wordt zeker allemaal geheim gehouden?
Veel mensen zijn er gewoon niet zo mee bezig als de mensen hier in dit topic. Als ik me ziekig voel maar niet ziek genoeg om me ziek te melden ga ik mezelf ook niet opsluiten. Macht der gewoonte.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ook weer; vrijdag al ziek en toch zaterdag nog naar een evenement.
Wat een totale achterlijkheid.
dan mag je altijd wel je klep dichthouden anders werkt het nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vind dat bacteriën sprayen gewoon te goor voor woorden.
Nee, kan zelfs schade aan oa je trommelvliezen, je farynx en zelfs aan bloedvaten in de hersenen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:42 schreef maily het volgende:
[..]
Neus dichtknijpen is toch helemaal niet goed?
Weet je zeker dat je dit wil? De death rate keldert daarvan namelijk. 30 factorquote:Op woensdag 11 maart 2020 07:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verhoog dat maar met een factor of 30 voor het werkelijke aantal besmettingen
Neus én mond dicht? Dat is bij niezen echt het laatste dat je moet doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je wel of geen elbow-shake wilt doen maakt niet zoveel uit, het blijft als rechtshandige verstandiger om in je linker elleboog te hoesten en niezen.
Overigens knijp ik altijd mijn neus dicht bij het niezen, ik vind dat in het wilde weg niezen zo vreselijk goor.
niet per sé gewoonte, ik merk pas dat ik koorts heb als ik al ruim boven de 39 zitquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:46 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Veel mensen zijn er gewoon niet zo mee bezig als de mensen hier in dit topic. Als ik me ziekig voel maar niet ziek genoeg om me ziek te melden ga ik mezelf ook niet opsluiten. Macht der gewoonte.
Bacteriën zijn niet hetzelfde als virussen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:14 schreef MakkieR het volgende:
Het is een minister van volksgezondheid, die valt per definitie niet onder "veel mensen zijn er niet mee bezig".quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:46 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Veel mensen zijn er gewoon niet zo mee bezig als de mensen hier in dit topic. Als ik me ziekig voel maar niet ziek genoeg om me ziek te melden ga ik mezelf ook niet opsluiten. Macht der gewoonte.
Ik ga er vanuit dat ik mijn mond dan niet dicht heb idd, anders zou ik dat niet al jaren probleemloos kunnen doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neus én mond dicht? Dat is bij niezen echt het laatste dat je moet doen
Je mond tegelijkertijd dichthouden schijnt gevaarlijk te zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan mag je altijd wel je klep dichthouden anders werkt het niet
ik nies gewoon over toetsenborden heen
na wat google werk zijn er inderdaad wat horrorverhalen over mensen die hun neus en mond dichthouden en daardoor een gat in in hun keel krijgenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mond tegelijkertijd dichthouden schijnt gevaarlijk te zijn.
DAT JE ER NOG BENTquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik nies al 40+ jaar met neus en mond dicht.
Zeg je nou dat er in het Noorden alleen maar boeren wonen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nah jah ik zeg dit natuurlijk ook vanwege die documentaire waar men bewezen was dat boeren echt meer weerstand had tegen ziekten zoals griep. Dat kwam niet door isolatie maar dat kwam doordat men niet als een kasplantje leefde, is immers hetzelfde als hoe wij Nederlanders niet tegen het water kunnen uit Spanje etc. Waar je direct diarree van krijgt. Er zal wel geen verband zijn, maar ik vind het wel opmerkelijk zeker hoe je ziet dat we nog smettelozer moeten gaan leven terwijl je dan misschien nog kwetsbaarder wordt voor ziektes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |