quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb mezelf een nijlpaardstaartje aangemeten....tenslotte heb ik de reet ook al.![]()
Ik wapper het gewoon in de rondte mocht er een tekort komen
Da’s ook het enige waar ik voor ‘vrees’. Maar vooralsnog nog niets extra ingeslagenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nou ja.. t klinkt wat dubbelzinnig maar wanneer een paar van die pseudo-preppers denkt massaal te moeten inslaan, dan pak je er over een week misschien naast. (ik heb toch maar wat extra ingekocht iiig).
Mijn badkamer is ook schoon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Badkamer is schoon.
Zo hoe is het hier?
Zo nu en dan maak ik echt wel schoon hoor, en het was nu tijd voor de badkamer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn badkamer is ook schoon.
Ben je toch maar alvast begonnen met je huis schoon te maken?
Het is dus geen Corona-schoonmaak?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo nu en dan maak ik echt wel schoon hoor, en het was nu tijd voor de badkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die spoiler erbij ook
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het zou wel een kunnen dat ik dichterbij woon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deisyy!!!!![]()
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/waterwe(...)pQOWfqnQnGwwVg4kSMSI
Deissy is toch een Vlaardinger?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou wel een kunnen dat ik dichterbij woon.
Dat komt wel erg dichtbij jou!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deisyy!!!!![]()
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/waterwe(...)pQOWfqnQnGwwVg4kSMSI
Weet ik niet precies maar voor mij is het ook vlakbij.quote:
Oh verrek! Ik dacht dat jij ook in Vlaardingen woondequote:
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet precies maar voor mij is het ook vlakbij.
Broodje gehakt, broodje kaas, krentenbol, zakje nootjes, appel, banaan, flesje spa en pakje optimelquote:
Dat is een keurig lunchpakket. Hamsterennnnnnnnquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Broodje gehakt, broodje kaas, krentenbol, zakje nootjes, appel, banaan, flesje spa en pakje optimel
Mocht er ook 2 meenemen zei ze, maar had al net een soepje en broodje kroket op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |