Ook niet eigenlijk.quote:
Welnee, het is maar een griepjequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een pakje uit China , moet ik die eerst ontsmetten enzo?
Dan even een wasje op 90 gradenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ook die krijg ik liever niet
Daar slaap ik, als echte Fokker zijndequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook niet eigenlijk.
Zolderkamer is de beste plek om te zijn denk ik
Wassen op 60 gradenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een pakje uit China , moet ik die eerst ontsmetten enzo?
Goed. Ze hopen dat het wat minder gedijt in de warmte. Dus misschien even een kwartiertje in kokend water of op de BBQ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zijn vingerhoedjes voor naaiwerk 2 maanden geleden besteld ofzo?
Hoe doet corona het in de vriezer?
In een pannetje water op de bbq dan maar, het zekere voor het onzekerequote:Op woensdag 11 maart 2020 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed. Ze hopen dat het wat minder gedijt in de warmte. Dus misschien even een kwartiertje in kokend water of op de BBQ?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:05 schreef D. het volgende:
[..]
In een pannetje water op de bbq dan maar, het zekere voor het onzekere
Ik geloof nooit, dat ik die na kan doen zonder wat te brekenquote:
DOE TOCH MAARquote:
Ben jij dezelfde ieni die een paar dagen geleden nog zei dat ze zo lekker chill was wat Corona betreft en vond dat iedereen zich maar druk maakte?quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej handschoenen mee van werk, her eerst in de fik zetten. De brievenbus ontsmetten. De vingerhoedjes uitkoken
En dat ga je ook opeten vandaag?quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:13 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat weggooien ook zonde is, ben ik toch maar voor een 2e lunchpakket gegaan
Nee dat was een andere ieniequote:Op woensdag 11 maart 2020 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij dezelfde ieni die een paar dagen geleden nog zei dat ze zo lekker chill was wat Corona betreft en vond dat iedereen zich maar druk maakte?
Oeh jammie jammiequote:Op woensdag 11 maart 2020 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn ook niet van die lullige repen
Heel flauwtjes, ging vanmorgen wel met een blauwe lucht de deur uit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:15 schreef espri het volgende:
Schijnt het zonnetje bij jullie ook zo lekker?
Nog even volhouden, schijnt echt mooi weer aan te komen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel flauwtjes, ging vanmorgen wel met een blauwe lucht de deur uit.
Altijd verwarrend die kleuren , want blauw associëren we met melk en rood met puurquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn vast liefhebbers voor te vindenquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ow ja nu je dit zegt, het is puur... nee ben ik niet zo gek op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd verwarrend die kleuren , want blauw associëren we met melk en rood met puur
Nu welquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:15 schreef espri het volgende:
Schijnt het zonnetje bij jullie ook zo lekker?
Vroeger was ik meer van de melk, maar nu kan ik puur ook wel waarderenquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:19 schreef espri het volgende:
[..]
Ow ja nu je dit zegt, het is puur... nee ben ik niet zo gek op.
Heerlijk he?quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nu wel
En droog, en de vogeltjes fluiten
Ik ben nog steeds van de melk, niet zo van de chocoladequote:Op woensdag 11 maart 2020 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was ik meer van de melk, maar nu kan ik puur ook wel waarderen
Ik vind zeezout erg lekker maar haal niet zo vaak chocola in huis, kan daar niet van af blijven..quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was ik meer van de melk, maar nu kan ik puur ook wel waarderen
Ja die is ergg lekker ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:23 schreef espri het volgende:
[..]
Ik vind zeezout erg lekker maar haal niet zo vaak chocola in huis, kan daar niet van af blijven..
De wijk waar ik woon was ooit ook bosrijk, nu vooral huizenrijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:22 schreef espri het volgende:
[..]
Heerlijk he?
Ik woon aan het park achter en vanmorgen vroeg hoorde je al die geluiden, word je wel vrolijk van.
Jammer is dat, hier achter mogen ze echt niet meer bouwen dus wij houden dit fijne uitzicht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:25 schreef D. het volgende:
[..]
De wijk waar ik woon was ooit ook bosrijk, nu vooral huizenrijk
De bloemetjes buiten zettenquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:25 schreef espri het volgende:
Gisteren heeft meneer espri weer de kleden van de bank achter en de tafel afgehaald, gelijk zin om buiten te zitten.![]()
Morgen eens kijken of autorijden lukt en dan maar naar het tuincentrum voor wat vrolijke bloemetjes op de tuintafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |