Ook gij Brutus. Wtf is dat met die mannen tegenwoordig?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had vorig jaar last van droge huid ben de naam kwijt van dat spul wat ik toen gebruikte maar werkte perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Nah, Nivea werkt ook, maar bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit moet je hebben bij droge huid
[ afbeelding ]
Wat ik net aanraden werkt beterquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, Nivea werkt ook, maar bedankt voor de tip.
Heb je een vergelijkend warenonderzoek gedaan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat ik net aanraden werkt beter
Ik ga inderdaad maar een slapen. Welterusten!quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:16 schreef Straatverlichting het volgende:
Het gaat de verkeerde kant op hier.
Games maar weer? Of een schoonheidsslaapje?
Ga maar vast wennen aan een glas lauw water op je nuchtere maag.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet bezuinigen op koffie ik heb nog maar 40 pakken
Veel plezier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:21 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo op weg naar de KNMI voor mijn kijkje achter de schermen daar. Zo benieuwd
Spannendquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:21 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo op weg naar de KNMI voor mijn kijkje achter de schermen daar. Zo benieuwd
Wel in zn elleboog?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb de bezorger maar niet in zijn gezicht geniesd, voor de verandering
Vraag gelijk even of ze wat meer zon kunnen voorspellen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:21 schreef Prisha het volgende:
Nee, hij bleef op gepaste afstand, achter de kratjes boodschappen waarmee hij de voordeur gebarricareerd had zodat ik er niet uit konquote:
Hij heeft zich onsterfelijk gemaakt wat niet verkeerd is in deze tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die gaat de geschiedenisboeken in
schijnveiligheid is dat ...quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:12 schreef D. het volgende:
[..]
Er staan bewapende mannen voor de poort, dus ik waan me veilig
pas maar op voor boom hekjesquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:21 schreef D. het volgende:
[..]
En ik heb mijn gordel om als ik rijd, dus extra veilig
He, verdorie, misschien dan toch maar toiletpapier gaan hamsterenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ja die duiken zo maar uit het niets op ...
Nou ja.. t klinkt wat dubbelzinnig maar wanneer een paar van die pseudo-preppers denkt massaal te moeten inslaan, dan pak je er over een week misschien naast. (ik heb toch maar wat extra ingekocht iiig).quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
He, verdorie, misschien dan toch maar toiletpapier gaan hamsteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |