Geen idee, wat is het verschil met bijvoorbeeld Bol.com?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:37 schreef D. het volgende:
Iets van een hele andere orde, vinden jullie het ook fijn dat Amazon er nu is?
Ik heb nog niets besteld, maar wel ff iets vergeleken en dat scheelt wel 10% bijna op een specifiek produktquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:37 schreef D. het volgende:
Nog groter aanbod, en Bol’s concurrent, dus de prijzenoorlog kan beginnen en wij zijn spekkoperquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, wat is het verschil met bijvoorbeeld Bol.com?
Ik heb nog niet gekeken, moet ik eerlijk bekennen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:37 schreef D. het volgende:
Ik heb gisteren een eerste bestelling gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog niets besteld, maar wel ff iets vergeleken en dat scheelt wel 10% bijna op een specifiek produkt
Nog meer keuzequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nog groter aanbod, en Bol’s concurrent, dus de prijzenoorlog kan beginnen en wij zijn spekkoper
Ja dat heb je ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een eerste bestelling gedaan
Kon de prijs niet vergelijken, want Bol had het niet
Ik houd het in gedachtenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil je best bijstaan in deze moeilijke tijden hoor
Hopelijk niet zijn dansmoves..quote:
Herinner me er de volgende keer maar aanquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, moet je maar een meter afstand houden
Is er nou niemand die die avond het heeft gefilmd?quote:
Zoietsquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Is er nou niemand die die avond het heeft gefilmd?
Ik gebruikte Amazon.com en .de al..wat is het verschil?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:37 schreef D. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |