Ja niks ernstig, Ik ben wat te veel bezig met alles en dan ga ik wat losquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Veel water drinken voordat je gaat pitten helpt.
Ga je nog huis kopen in krimpgemeente en kippen houden?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja niks ernstig, Ik ben wat te veel bezig met alles en dan ga ik wat los
Wie weet .... Voorlopig zit ik goed. Weet je mijn moeder is 87 en ver weg wil ik ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ga je nog huis kopen in krimpgemeente en kippen houden?
Die moeder van je is wel een taaie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie weet .... Voorlopig zit ik goed. Weet je mijn moeder is 87 en ver weg wil ik ook niet
Nou dan moet ze wel 130 wordenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:39 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat mijn moeder me overleefd en ik kan die kippen wel schudden
Dat is zeker een taaiequote:Op woensdag 11 maart 2020 00:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die moeder van je is wel een taaie.
Ik hoor zelf nu bij het oude spul inmiddels.
Daar zie ik haar voor aanquote:
Boven de 90 kan het ineens snel gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:39 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat mijn moeder me overleefd en ik kan die kippen wel schudden
Ja, ook multiplayer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft de C&C ook multiplayer online? @:Recce dan kunnen we gamen Till dr bij
Ja soms he? Ze wil er niet aan, ze is ook prima nog, Maar ze wil niks weten van inschrijven ofzo in de buurt, ik maak me wel eens zorgenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Boven de 90 kan het ineens snel gaan.
Mijn schoonmoeder was er ook zo 1, woonde alleen in huis met 3 verdiepingen en aanbouw met praktijkruimte.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soms he? Ze wil er niet aan, ze is ook prima nog, Maar ze wil niks weten van inschrijven ofzo in de buurt, ik maak me wel eens zorgen
Klinkt erg maar ik zie er enorm tegenop om voor haar te zorgenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder was er ook zo 1, woonde alleen in huis met 3 verdiepingen en aanbouw met praktijkruimte.
Ze is er tot laatste snik gebleven.
Mijn ouders zijn kort na elkaar overleden en hebben het zo lang mogelijk samen geregeld met op het laatst een hulp in huis en daarna hospice samen met kamers naast elkaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Klinkt erg maar ik zie er enorm tegenop om voor haar te zorgen
Ze kan ook tikkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ook multiplayer.Zou Till wel kunnen gamen met haar klauwen?
Nou ja we zien het wel. Ik ga maar slapen Komt tijd komt raadquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn kort na elkaar overleden en hebben het zo lang mogelijk samen geregeld met op het laatst een hulp in huis en daarna hospice samen met kamers naast elkaar.
Yep dat werkt vaak het best.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja we zien het wel. Ik ga maar slapen Komt tijd komt raad
Straks worden we keihard ingemaakt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze kan ook tikkenen met de muis is makkelijker anders zoeken we wel een kneuzen trackball
Slaap ze!quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja we zien het wel. Ik ga maar slapen Komt tijd komt raad
Kunnen jullie niet gewoon gaan WOW-en?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze kan ook tikkenen met de muis is makkelijker anders zoeken we wel een kneuzen trackball
Heb jij WOW gespeeld?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon gaan WOW-en?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon gaan WOW-en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |