quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:16 schreef flipsen het volgende:
Laten we het van de positieve kant bekijken: de uitslagen van de eerste races hier heb ik waarschijnlijk snel online
u staat per direct op de eerste plaats...quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
PSM - Ferrari
GP van Australië
VT1: -
VT2: -
VT3: -
Q3 1: -
Q3 2: -
Q3 3: -
Q-time: -
Hoogste topsnelheid Q: -
R1: -
R2: -
R3: -
R4: -
R5: -
R6: -
R7: -
R8: -
R9: -
R10: -
Snelste ronde: -
Snelste pitsstop: -
Eerste uitvaller: -
Aantal rijders dat finisht in dezelfde ronde als de winnaar:-
Wanneer komt de uitslag nou?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:16 schreef flipsen het volgende:
Laten we het van de positieve kant bekijken: de uitslagen van de eerste races hier heb ik waarschijnlijk snel online
Na de eerste race zei ik toch?quote:
Denk dat deze voorspelling je weinig punten op gaat leveren.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:56 schreef Starflyer het volgende:
Volgens mijn kalender is de eerste vrije training op 3 juni om 11.00 uur.
Ik denk het ook nietquote:Op maandag 8 juni 2020 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat deze voorspelling je weinig punten op gaat leveren.
dat manager ben ik altijd snel uitgespeeld, met dit doe ik wat langer mee om de prijzenquote:Op maandag 29 juni 2020 09:05 schreef potjecreme het volgende:
Het voelt nu meer als een verplichting. Met de manager heb ik dat minder.
Vettel weg bij Ferrari, Sainz naar Ferrari, Ricciardo naar mclaren. Budget cap, wel/niet sprintrace, Zanardi weer ernstig ongeluk, Bernie Ecclestone weer vader geworden. Je bent weer bij.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:29 schreef engine het volgende:
Het zit nog niet in m'n systeem. Weinig gevolgd afgelopen maanden.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vettel weg bij Ferrari, Sainz naar Ferrari, Ricciardo naar mclaren. Budget cap, wel/niet sprintrace, Zanardi weer ernstig ongeluk, Bernie Ecclestone weer vader geworden. Je bent weer bij.
Geen dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |