Niks mis met een goede troll maar dat account weg - account terug - janken - account weg - account terug pffquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die zit/zat hier wss nog wel mee te lezen ook hoe wij hier helemaal van doorschieten
De algemene toon in dit topic, het wantrouwen van en het beter denken te weten dan het RIVM.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat lul je nou met je 'paniek zaaien' dan?
wat bedoel je daar specifiek mee?
Ja, dat is het criterium idd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Er wordt nog gewoon gevlogen tussen Linate en Schiphol hoor.
Dat kunnen ze doen inderdaad, maar het gebeurt niet. Je moet opgenomen worden of in aanraking zijn geweest met een patientquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)sed-coronavirus.html
Oeps. Doet mij een beetje denken aan de Iraanse staatssecretaris. Interessant dat men in de UK wel al klassieke symptomen noemt. Droge hoest, hoge koorts en benauwende pijn bij de borstkas. Als iemand in Nederland die symptomen heeft, dan kunnen ze die toch gewoon testen? Risicogebied zou dan niet moeten uitmaken. Deze symptomen heb je niet als je een gewoon griepje hebt.
I think that is exactly what er on the hands isquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:36 schreef -0- het volgende:
[..]
Hij zou toch stoppen volgens zijn bericht van 8 maart.
Zijn laatste berichten zijn ook meer niveau van een cardioloog na 2 kratten bier.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De enige die "paniek zaaien" hier zijn de mensen die anderen beweren van in paniek zijn.
alsof wij echt de enige zouden zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:04 schreef Dutchguy het volgende:
Oeps. Ieren boos op ons:
https://www.irishtimes.co(...)d-1.4199027?mode=amp
heerlijk specifiek voorbeeld, je hebt mij overtuigd!quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
De algemene toon in dit topic, het wantrouwen van en het beter denken te weten dan het RIVM.
Het gepeupel op Fok is echt nog veel dommer dan ik al dacht.
Ik respecteer Jacco's mening op twitterquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niks mis met een goede troll maar dat account weg - account terug - janken - account weg - account terug pff
Dat laatste denk ik ook steeds als jouw posts lees.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
De algemene toon in dit topic, het wantrouwen van en het beter denken te weten dan het RIVM.
Als de hele wereld kritiek heeft op het RIVM, dus niet alleen fokkers, dan zit er wel een kern van waarheid in. Maar nogmaals, de enigen die het over paniek hebben zijn mensen als jij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit beweren en mensen gaan je als trol zienquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, die zijn er wel, maar wie weet nog wat waar is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:37 schreef aTypisch het volgende:
zijn er uberhaupt epidemiologen (?) die zeggen dat het allemaal wel mee gaat vallen?
lees/hoor het graag, want ik heb ze nog niet echt gevonden
geef eens linkjes?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jawel, die zijn er wel, maar wie weet nog wat waar is.
Dat is hij ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit beweren en mensen gaan je als trol zien
Ik wens ze veel succes met het indammenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat kunnen ze doen inderdaad, maar het gebeurt niet. Je moet opgenomen worden of in aanraking zijn geweest met een patient
Bij ons is het nieuwer. Maar ik ben de enige die ondertussen alleen maar komt als het niet anders kanquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werk al een jaar of 20 thuis dus ik hoef me niet aan te passen. Veel collega's van me zitten wel in kantoren in verschillende landen dus die zullen moeten wennen. De voorbereidingen om eventueel kantoren tijdelijk te sluiten zijn ook al begonnen.
afremmen is wat men wil/kanquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes met het indammen
Alleen in jouw domme nationaalpopulistische bubbel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:39 schreef HeatWave het volgende:
Als de hele wereld kritiek heeft op het RIVM,
Ja, jeetje, ik lees zoveel erover, wie weet wat waar is. RIVM? Complotters? Ik heb mijn eigen gedachtes maar die zijn niet belangrijk uiteindelijk, ik zou meer wetenschappelijke bewijzen willen zien. Denk dat het voor iedereen lastig in te schatten is.quote:
Wij herinneren ons ook waarom je een permban had, radicaal links gedachtengoedquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen in jouw domme nationaalpopulistische bubbel.
Maar doei, ik herinner me opeens weer waarom ik niet meer op Fok kom.
Echt niet dus. De kritiek op de RIVM is er ook van organisaties als de WHO.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen in jouw domme nationaalpopulistische bubbel.
Maar doei, ik herinner me opeens weer waarom ik niet meer op Fok kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |