Ah ok.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De buren, Tweakers. Ja, het ging over verspreiden van het virus. Maar zoals ik zei, verder niet zo spannend hoor, gewoon grappig om het verschil te zien.
DATO DELLA LOMBARDIA INCOMPLETOquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier?
https://lab24.ilsole24ore(...)r#Echobox=1583010734
Met mate is alles te doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dat redelijk geleidelijk kan is daar niks mis mee
Of ze beginnen door te krijgen dat ook 'zonder' besmettingen het aantal vakanties drastisch afneemt dus ze maar net zo goed kunnen toegeven.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:46 schreef kilon het volgende:
[..]
Misschien wilden ze het record breken van meeste infecties in de eerste dag.
Ik vind het ronduit walgelijk dat zelfs op fok de waarheid van 0fux meteen wordt verwijderdquote:
Ja. Ik zag het.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
DATO DELLA LOMBARDIA INCOMPLETO
staat er heel groot. Vandaag was er een probleem met data uit dat gebied.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ah ok.
Ja, n1.15 exponentieel noemen, zo'n onzin zie je hier niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat door, ik snap er zelf niet zoveel van hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dat we nog leven?quote:
Dit wordt hoe dan ook een virus dat we elk (griep)seizoen weer gaan terugzien de komende jaren, vrees ik. Waarschijnlijk wel in mildere vorm, tenminste daar hopen we dan maar op.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dat redelijk geleidelijk kan is daar niks mis mee
Gewoon altijd de komende weken. Hoe moeilijk is dat nu.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:53 schreef vuurbrood het volgende:
Brabant trekt het nu al niet meer![]()
Verpleegkundigen en verzorgenden maken zich zorgen om personeelstekorten in de zorg. Volgens beroepsorganisatie NU'91 wordt dat 'nog nijpender in de strijd tegen het coronavirus'. Vooral in Brabantse zorginstellingen is het probleem acuut nu het RIVM Brabanders heeft aangeraden zelfs bij milde klachten zoveel mogelijk thuis te blijven en sociale contacten te vermijden.
Volgens NU'91 leidt dat tot onduidelijkheid. Mensen weten niet wanneer nu precies het moment is dat zij thuis moeten blijven, aldus een woordvoerder.
Ik denk serieus niet dat je kan zeggen dat Italië deze maatregelen op emotionele gronden neemt. Ze hebben ruim 600 doden en het aantal besmette personen blijft belachelijk snel stijgen. De IC's liggen vol en de hulpverleners moeten keuzes maken of ze persoon A of B moeten helpen. Hoe kan je in zo'n geval nou zeggen dat ze maatregelen nemen op grond van emotionele gronden?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat deze landen veel maatregelen op emotionele gronden nemen en niet zozeer op rationele gronden. Hiermee wil ik de toestanden in de Italiaanse ziekenhuizen niet bagatelliseren, dat is uit de hand gelopen.
Ik denk dat dhr. Virus er zich echt geen ene moer van aantrekt wat jij of ik hier roep. Juist blijven herhalen hoe belangrijk het is om dit serieus te nemen zal eerder wel helpen dan niet.quote:Kan dat hier ook gebeuren? Dat kan zeker. Elkaar steeds vertellen dat het ook gáát gebeuren wordt een self fulfilling prophecy.
Hoezo zou het maar 0.01% zijn? China liets rond 3.5% zien, Italië laat ruim 5% zien, Zuid-Korea laat 0.7% zien (laatste keer dat ik keek). Hoe kom je bij 0.01%?quote:Stel dat we als feit zouden weten dat de deathratio enorm laag zou uitpakken. Daadwerkelijk die 0,01% Zouden we dan nog altijd zo'n toestand maken? Ik denk het niet.
Denk niet dat ons drinkwatervoorziening en of elektriciteit plat gaat. Dan moeten wij wel heel ver heen zijn, dus daar ben ik het absoluut mee eens.quote:De onbekendheid met het virus en de katalysator van social media maken dat er een roep is naar 'chinese' maatregelen. Gelukkig blijft onze overheid wat rustiger en worden heel gerichte maatregelen genomen. Ik had ze liever in het begin wat scherper gezien maar vind dat het nu goed wordt opgepakt.
Er zal daarnaast iets extras nodig zijn. Zoals het bijplussen van ziekenhuiscapaciteit, gericht besmettingen voorkomen, gerichte zorg kunnen verlenen en accepteren dat er mensen zullen overlijden. Er komt een piek. Echter is de kwaliteit van zorg in Nederland zeer goed. Ik heb er daarom alle vertrouwen in dat wir das kunnen schaffen zonder dat er extreme gevolgen zullen komen of draconische maatregelen nodig zijn. Zeg maar zonder dat de drinkwatervoorziening stokt en de hamsteraars van drinkwater daar daadwerkelijk hun 'gelijk' in gaan krijgen.
Zeker zo lang wij daar ook zelf in blijven geloven.
Ik zou zeggen op het moment dat ze opeens twee totaal losstaande klanken als een woord gaan gebruiken om tot ziens te zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:53 schreef vuurbrood het volgende:
Brabant trekt het nu al niet meer![]()
Verpleegkundigen en verzorgenden maken zich zorgen om personeelstekorten in de zorg. Volgens beroepsorganisatie NU'91 wordt dat 'nog nijpender in de strijd tegen het coronavirus'. Vooral in Brabantse zorginstellingen is het probleem acuut nu het RIVM Brabanders heeft aangeraden zelfs bij milde klachten zoveel mogelijk thuis te blijven en sociale contacten te vermijden.
Volgens NU'91 leidt dat tot onduidelijkheid. Mensen weten niet wanneer nu precies het moment is dat zij thuis moeten blijven, aldus een woordvoerder.
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 22:54:29BREAKING: Turkey reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Het zou tijd worden.quote:
Dat ging snel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 22:54:29BREAKING: Turkey reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]Dat is 1.15nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat door, ik snap er zelf niet zoveel van hoor.
are we infinite or am I alone
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zeggen op het moment dat ze opeens twee totaal losstaande klanken als een woord gaan gebruiken om tot ziens te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |