abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192009361
quote:
17s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Buiten, kop van Noord-Holland.
hoorn?
pi_192010818
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef Molo het volgende:
Waar
[..]

Waar zat jij ook alweer?
Tilburg, zie op.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 13 maart 2020 @ 18:58:45 #128
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_192010845
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 17:48 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

hoorn?
Ja, en Alkmaar.
pi_192011465
Beste zorgmedewerkers.
In Amsterdam zijn in 2 ziekenhuizen de operaties afgezegd, ook spoedoperaties ookal staat er in de media iets anders. Het betreft het VUMC en het Amstelland.

Hebben jullie een idee of het hier een herindeling betreft van de ziekenhuizen, en de OKs weer operationeel zullen worden na een herindeling, of dat alles volledig opgeschort wordt.

Ik vraag dit omdat ik me heel erg zorgen maak over iemand die maandag een spoedoperatie zou krijgen die nu niet doorgaat. Er is geen verdere info gegeven. BVD en Respect.
pi_192011494
https://www.omroepbrabant(...)ekt-alle-verloven-in

Mensen welke hier werken?
Kan niet lang duren voordat het overal ingaat.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192011518
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:27 schreef Za het volgende:
Beste zorgmedewerkers.
In Amsterdam zijn in 2 ziekenhuizen de operaties afgezegd, ook spoedoperaties ookal staat er in de media iets anders. Het betreft het VUMC en het Amstelland.

Hebben jullie een idee of het hier een herindeling betreft van de ziekenhuizen, en de OKs weer operationeel zullen worden na een herindeling, of dat alles volledig opgeschort wordt.

Ik vraag dit omdat ik me heel erg zorgen maak over iemand die maandag een spoedoperatie zou krijgen die nu niet doorgaat. Er is geen verdere info gegeven. BVD
Het zal te maken hebben met risico op besmetting van de te opereren patiënt maar vooral ook met het vrij houden van capaciteit voor spoedopnames nav het virus.
Hoe lang de opschorting zal duren, daar zal niemand nu iets over kunnen zeggen.

Wachten sucks, sterkte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192011561
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:


Het zal te maken hebben met risico op besmetting van de te opereren patiënt maar vooral ook met het vrij houden van capaciteit voor spoedopnames nav het virus.
Hoe lang de opschorting zal duren, daar zal niemand nu iets over kunnen zeggen.

Wachten sucks, sterkte.
Dankjewel.
pi_192011807
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:27 schreef Za het volgende:
Beste zorgmedewerkers.
In Amsterdam zijn in 2 ziekenhuizen de operaties afgezegd, ook spoedoperaties ookal staat er in de media iets anders. Het betreft het VUMC en het Amstelland.

Hebben jullie een idee of het hier een herindeling betreft van de ziekenhuizen, en de OKs weer operationeel zullen worden na een herindeling, of dat alles volledig opgeschort wordt.

Ik vraag dit omdat ik me heel erg zorgen maak over iemand die maandag een spoedoperatie zou krijgen die nu niet doorgaat. Er is geen verdere info gegeven. BVD en Respect.
Spoedoperaties niet laten doorgaan vind ik moeilijk te begrijpen. Wat voor operaties zijn dat? Een gebroken heup of een appendicitis moeten worden geopereerd, dat kun je niet laten liggen.
pi_192011931
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:39 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Spoedoperaties niet laten doorgaan vind ik moeilijk te begrijpen. Wat voor operaties zijn dat? Een gebroken heup of een appendicitis moeten worden geopereerd, dat kun je niet laten liggen.
De vraag is of de operatie een medisch spoedgeval is of een ‘emotioneel’ spoedgeval. Er zijn operaties die kunnen wachten, hoe vervelend die extra wachttijd ook is voor de patiënt.
Ik ken ook iemand van wie een operatie wordt uitgesteld. Waardoor ze 6-8 weken langer met klachten, afhankelijkheid en dagelijkse bezoeken van de thuiszorg moet rondlopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192011977
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De vraag is of de operatie een medisch spoedgeval is of een ‘emotioneel’ spoedgeval. Er zijn operaties die kunnen wachten, hoe vervelend die extra wachttijd ook is voor de patiënt.
Ik ken ook iemand van wie een operatie wordt uitgesteld. Waardoor ze 6-8 weken langer met klachten, afhankelijkheid en dagelijkse bezoeken van de thuiszorg moet rondlopen.
Ah, duidelijk, daar kan ik inderdaad inkomen. Zal druk worden het komende jaar.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 19:53:55 #136
208890 June.
Seriously?
pi_192012167
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

https://www.omroepbrabant(...)ekt-alle-verloven-in

Mensen welke hier werken?
Kan niet lang duren voordat het overal ingaat.
Ja ik werk in JBZ.. Maar ik had al geen vakantie dus voor mij niets extra's.

Wel moet ik dinsdag thuisblijven omdat mijn kind niet naar de opvang mag *)
Shine bright like a diamond.
pi_192012223
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef June. het volgende:

[..]

Ja ik werk in JBZ.. Maar ik had al geen vakantie dus voor mij niets extra's.

Wel moet ik dinsdag thuisblijven omdat mijn kind niet naar de opvang mag *)
Gaan ze daar niets voor regelen? Bij de onderwijsstaking regelde de werkgever opvang. Zou mij niets verbazen als de overheid dat straks ook doet voor de hulpdiensten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 13 maart 2020 @ 19:59:20 #138
208890 June.
Seriously?
pi_192012310
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Gaan ze daar niets voor regelen? Bij de onderwijsstaking regelde de werkgever opvang. Zou mij niets verbazen als de overheid dat straks ook doet voor de hulpdiensten.
Ja dat hebben ze wel maar mijn kind is verkouden. Daarom mag hij niet.. Beetje krom als hij wel naar de alternatieve opvang mag. En dan ook nog dubbele opvangkosten betalen #koekoek
Shine bright like a diamond.
pi_192012736
Nou dat dus. Leuk als ze het hebben over extra opvang en zelfs het vergoeden daarvan maar 2 van mijn kinderen zijn niet welkom op de opvang omdat ze een snotneus hebben danwel hoesten (al maanden overigens). Mijn man moet nu thuis blijven van zijn werk (ook in een ziekenhuis maar niet aan bed) omdat ik als vpk nóg minder misbaar ben nu.
Overigens hier ook alle verloven ingetrokken.
pi_192012873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:59 schreef June. het volgende:

[..]

Ja dat hebben ze wel maar mijn kind is verkouden. Daarom mag hij niet.. Beetje krom als hij wel naar de alternatieve opvang mag. En dan ook nog dubbele opvangkosten betalen #koekoek
Aparte opvang voor zieke kinderen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192014305
Ik werk in een perifeer ziekenhuis in Zuid-Holland. Vind de maatregelen best heftig. We moeten werken bij verkoudsklachten, pas thuisblijven bij koorts. Ook moeten we onze vakanties/weekendjes weg melden en kan verlof worden ingetrokken. Ook moeten we zo min mogelijk sociaal contact hebben.

Ben benieuwd hoe het volgende week gaat, mijn zoon heeft een vervelend hoestje en is dan eigenlijk niet welkom op het kinderdagverblijf.

Ik werk trouwens op een ondersteunende afdeling, laboratorium(geen microbiologie dus niets met corona testen).

[ Bericht 1% gewijzigd door Lotteh op 13-03-2020 21:33:35 ]
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  vrijdag 13 maart 2020 @ 22:03:01 #142
208890 June.
Seriously?
pi_192015028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Aparte opvang voor zieke kinderen?
Dat word niet benoemd..
Shine bright like a diamond.
pi_192019748
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Aparte opvang voor zieke kinderen?
Horde gisteren een viroloog bij de NOS zeggen dat kinderen die corona hebben andere mensen niet kunnen besmetten omdat ze amper klachten hebben. Kinderen zouden minder hoesten en daardoor geen gevaar vormen.

Hoe raar is dat??

In andere landen gooien ze alles dicht, maar hier moeten de scholen openblijven en de kinderdagverblijven want kinderen zijn geen risico.
Maar opa en oma op laten passen vond de Nederlandse viroloog toch geen goed idee.
Tenzij opa of oma de conditie hebben om de marathon van New York te lopen zei ze er ook nog bij :')

Echt..
pi_192019887
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 11:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Was ook geen verwijt aan jou hè :P

Net contact gehad met mijn manager: teamoverleg (15 verzorgenden in één ruimte) kan gewoon doorgaan. Als we nu afdelingsgebonden werkten zou ik het snappen, want er is toch al onderling contact. Maar we werken allemaal solo en worden nu bij elkaar gebracht. Echt :') :') :')
Bizar.. Wij werken niet in de zorg, maar sommige collega's komen wel bij zo'n 6 à 7 klanten per dag + gezin over de vloer en bij ons is alles afgelast, zelfs ons materiaal halen moeten we gespreid doen (wel Brabant overigens en wij werken waar de meeste besmettingen zijn)..

[ Bericht 0% gewijzigd door Me-Myself-And-I-1985 op 14-03-2020 07:37:07 (Typefout) ]
pi_192019912
Gisteren mochten we niet in het restaurant lunchen.
MDO’s en zorgplanoverleggen gaan wel door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192020066
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 06:50 schreef quirina het volgende:

[..]

Horde gisteren een viroloog bij de NOS zeggen dat kinderen die corona hebben andere mensen niet kunnen besmetten omdat ze amper klachten hebben. Kinderen zouden minder hoesten en daardoor geen gevaar vormen.

Hoe raar is dat??

In andere landen gooien ze alles dicht, maar hier moeten de scholen openblijven en de kinderdagverblijven want kinderen zijn geen risico.
Maar opa en oma op laten passen vond de Nederlandse viroloog toch geen goed idee.
Tenzij opa of oma de conditie hebben om de marathon van New York te lopen zei ze er ook nog bij :')

Echt..
Mooi ook hè, oma past hier 1 dag in de week op. De rest van de week werkt ze op een peuterspeelzaal ^O^ .
pi_192020328
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 06:50 schreef quirina het volgende:

[..]

Horde gisteren een viroloog bij de NOS zeggen dat kinderen die corona hebben andere mensen niet kunnen besmetten omdat ze amper klachten hebben. Kinderen zouden minder hoesten en daardoor geen gevaar vormen.

Hoe raar is dat??

In andere landen gooien ze alles dicht, maar hier moeten de scholen openblijven en de kinderdagverblijven want kinderen zijn geen risico.
Maar opa en oma op laten passen vond de Nederlandse viroloog toch geen goed idee.
Tenzij opa of oma de conditie hebben om de marathon van New York te lopen zei ze er ook nog bij :')

Echt..
Omdat ze onzin verkondigen om de paniek te sussen. Het is dezelfde onzin als dat de persoon met carnaval niet besmettelijk was en je dat in kleine kring viert.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 14 maart 2020 @ 09:31:08 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192020768
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 08:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Omdat ze onzin verkondigen om de paniek te sussen. Het is dezelfde onzin als dat de persoon met carnaval niet besmettelijk was en je dat in kleine kring viert.
Dit ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_192020809
Ik mag hopen dat ze hier niet mee wegkomen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 08:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Omdat ze onzin verkondigen om de paniek te sussen. Het is dezelfde onzin als dat de persoon met carnaval niet besmettelijk was en je dat in kleine kring viert.
Dat. En ik mag hopen dat ze daar niet mee weg komen.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 09:36:09 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192020841
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 09:33 schreef Meridiaan het volgende:
Ik mag hopen dat ze hier niet mee wegkomen.
[..]

Dat. En ik mag hopen dat ze daar niet mee weg komen.
'ze' is de hele politiek die massahysterie wil voorkomen?
Succes :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')