Wat mij nog veel meer verbaast is het lage aantal besmettingen in India.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het virus bijt zich ook stuk op de Russische wintersWat Napoleon en Hitler niet is gelukt gaat zo'n virusje ook niet lukken
Die slaat het virus liever overquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef zipcon het volgende:
Mannen, we hebben een belangrijke counter voor het coronavirus gevonden!
De gezondheidszorg is daar dusdanig slecht dat het me stug lijkt dat ze uberhaupt tests kunnen doenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat mij nog veel meer verbaasd is het lage aantal besmettingen in India.
Het zit relatief dicht bij de oorspronkelijke besmettingshaard (China) en het is één van de minst hygiënische landen ter wereld.
En overGGGGGquote:
Daar is je antwoord.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat mij nog veel meer verbaast is het lage aantal besmettingen in India.
Het zit relatief dicht bij de oorspronkelijke besmettingshaard (China) en het is één van de minst hygiënische landen ter wereld.
Volgens mij testen zij niet eens. Anders heb ik daar ook geen verklaring voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, maar dat was maar een griepje.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:32 schreef crystal_meth het volgende:
Ze hebben geleerd van eerdere uitbraken, zoals de Mexicaanse griep in 2009.
Nou, toen werd 15% of meer van de wereldbevolking besmet.
Laag aantal gediagnosticeerden is niet hetzelfde als laag aantal besmettingen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)n-van-prinstererzaal
Of men is daar resistenter juist door slechte hygiëne. Bevolking is natuurlijk gemiddeld ook jonger.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:34 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Volgens mij testen zij niet eens. Anders heb ik daar ook geen verklaring voor.
hoe bedoel je? voor NL of de wereld?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:34 schreef _I het volgende:
Zijn we niet al bij het kantelpunt aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |