Deed ik vroeger wel eens.. Onderweg naar het station langs SuperCoop Marktplein en paar warme croissants scoren voor onderweg.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar 's ochtends bij de coop het lekkerst, dan kaas croissant. 8u open en kokend heet nog, twee opeten en je red de middag met gemak
Assendelft ff gauw. Haal alleen fris en kaas daar. Voor de rest alles deka krommenie, lekker ruime winkel.quote:
Lekker onder de grond parkerenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Assendelft ff gauw. Haal alleen fris en kaas daar. Voor de rest alles deka krommenie, lekker ruime winkel.
Ga ik nu niet meer doen, al die mensen met hun vieze vingers in die bakken te graaienquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel eens.. Onderweg naar het station langs SuperCoop Marktplein en paar warme croissants scoren voor onderweg.
Zit wat in ja..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:31 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ga ik nu niet meer doen, al die mensen met hun vieze vingers in die bakken te graaien
Smerig man, nu helemaal.quote:
Maar ja 's morgens om 8 uurvroeg ben je een van de eersten of de eerste die binnenkomt dan is het wel te doen.quote:
Kan, maar meestal plek op het pleintje end van de dag. Lidl wormerveer drama altijd met parkeren en achterlijk druk altijd.quote:
Met dit weer (regen en wind) is ondergronds wel lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Kan, maar meestal plek op het pleintje end van de dag. Lidl wormerveer drama altijd met parkeren en achterlijk druk altijd.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik spoel ze altijd eerst af met Dettol.
Groot lijf, dus past wel hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
5 van die frikandellenbroodjes wajoo
En dan aangehouden worden voor een blaastestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik gebruik Rum, lijkt me voldoende te desinfecterenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
schoonmaakazijn wil ook helpenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
Met dit weer (regen en wind) is ondergronds wel lekker
Wormerveer is vaak wel plek maar druk..
ben jij aloa?quote:
InverHousequote:
goed opgelostquote:
Je moet toch watquote:
lees maar terug ergens.quote:
Oke dit klinkt misschien wat extreem, maar dan sponsor je alsnog een keten die juist extreem slecht omgaat wat betreft de vleesindustrie dus is alsnog een beetje pervers als je juist vegetarisch wil eten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
KFC is deze week vega in Rotterdam
Ik heb er ook nog 3 overquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
Hoeveel kloontjes heb je nog op voorraad?
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
quote:
Stiekem weet jij dat welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
Twee op anoniem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |