Volgens mij is het raar als je het wel doetquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus eigenlijk is het een beetje raar als ik als 30+er tik tok installeer op mijn telefoon?
mail daarvoor ff. mentionen sneeuwt soms onderquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zeker omdat zelfs toen ik een abo had de advertenties gewoon liet tonen om FOK! te sponsoren.
Helaas wordt er nu niet eens meer gereageerd op m'n nickchangeverzoeken, ondanks dat de functie nog gewoon geopend is.
(@:danny)
Duur grapje steeds. 35 euro toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zeker omdat zelfs toen ik een abo had de advertenties gewoon liet tonen om FOK! te sponsoren.
Helaas wordt er nu niet eens meer gereageerd op m'n nickchangeverzoeken, ondanks dat de functie nog gewoon geopend is.
(@:danny)
Al tien keer gemaildquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
mail daarvoor ff. mentionen sneeuwt soms onder
Soul bijv.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn ook volwassen die pokemon op hun mobiel spelen
dan geduld hebbenquote:
Zo ken ik hem nietquote:
15 volgens mijquote:
!k betaalde 15 euro.quote:
quote:
Ow, oké.quote:
Op straat zie je ze ook wel,nu wat minder maar in de zomer maanden best veel..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul bijv.
En er was laatst een oudere heer bij First Dates die dat ook deed.
zag vaak moeders die speelden, verslaafd door de jeugdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op straat zie je ze ook wel,nu wat minder maar in de zomer maanden best veel..
HayDayquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
zag vaak moeders die speelden, verslaafd door de jeugd
net als Hayday
En candy crush werd ook veel gepeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
zag vaak moeders die speelden, verslaafd door de jeugd
net als Hayday
zeg ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |