Klopt, maar ik denk de meeste mensen die een vegetarische burger eten, het om "gezonder eten" doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gezond is niet per se de reden dat je vegetarisch eet toch
Ik eet ook vaak vegetarische dingen na het sporten, bomvol eiwitquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:51 schreef Dotteke het volgende:
Als je zonodig veganistisch wil zijn waarom moet er dan iets op je bord liggen wat op vlees lijkt.
Als het er uitziet als een drol, dan gaat niemand het eten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:51 schreef Dotteke het volgende:
Als je zonodig veganistisch wil zijn waarom moet er dan iets op je bord liggen wat op vlees lijkt.
Dat is wel een goeie idd...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:51 schreef Dotteke het volgende:
Dan eet je vis?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik eet vlees en ook vega soms geen van beide
ik was zaterdag in een voetbal kantine en kocht een gehakt bal. Ik nam een hap. Getver de getver zo vies. Bleek het achteraf een veganistische bal te zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:51 schreef skysherrif het volgende:
At laatst een vegetarische burger op rotterdam centraal op een zaak die enkel vegetarisch eten verkoopt en...
Die was wel echt heel smerig
Maar waarom moet het er op lijken? Begrijp dat ook nooit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het er uitziet als een drol, dan gaat niemand het eten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:52 schreef skysherrif het volgende:
Groenteschnitzels van de albert heijn gewoon vnd ik wel weer erg lekker.
En in veel dingen kan je als je lekkere grote zwammen neemt en die lekker kruid het vlees gevoel best goed vervangen.
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik was zaterdag in een voetbal kantine en kocht een gehakt bal. Ik nam een hap. Getver de getver zo vies. Bleek het achteraf een veganistische bal te zijn.
Is zonder meer waar, die groente burgers en die saté balletjes best lekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:52 schreef skysherrif het volgende:
Groenteschnitzels van de albert heijn gewoon vnd ik wel weer erg lekker.
En in veel dingen kan je als je lekkere grote zwammen neemt en die lekker kruid het vlees gevoel best goed vervangen.
Welke is dit?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ziet er niet uit, maar als je die paddestoel in schijven snijdt en grilt, dan is het heerlijk. Ook als burger
Pasta met pasta.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee gewoon nasi zonder vlees of pasta,soep
Omdat mensen gewend zijn dat een burger rond is en iets van 1cm of zo dik. Gewoon marketing dusquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Maar waarom moet het er op lijken? Begrijp dat ook nooit.
Ik wist ook niet dat het een mega bal was maar proefde het gelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Op het stadhuis in rotterdam hier serveren ze broodjes kroket, voor de helft normaal voor de helft vegetarisch.
Nam laatst voor mijn collegas de vegetarische mee, niemand die ook maar een opmerking maakte. Dat verschil merkte je gewoon niet als je het niet wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |