voetbalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:53 schreef Toefjes het volgende:
ik lees op de eerste de beste voetbalsite vooral boze reacties richting de media. En de KNVB die dit allemaal steunt om Feyenoord te benadelen.
Lees je hier wel eens mee?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:53 schreef Toefjes het volgende:
ik lees op de eerste de beste voetbalsite vooral boze reacties richting de media. En de KNVB die dit allemaal steunt om Feyenoord te benadelen.
Ik bedoel meer dan enkel nieuwsoverzichten. Er is hier de laatste weken heel wat nuttige info geplaatst, links naar studies etc. maar iets terugvinden dat je dagen eerder gelezen had is...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)edirect=1&redirect=1
Ik zag wel een document voorbij komen. Geen idee of het echt is, maar komt van dezelfde user die heeft het vertaald naar Engels.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dat "anymore" doet me vermoeden dat dit dus is gebeurt? Is hier beeld van dan?
Mmmm ja okequote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dan enkel nieuwsoverzichten. Er is hier de laatste weken heel wat nuttige info geplaatst, links naar studies etc. maar iets terugvinden dat je dagen eerder gelezen had is...
Dan kan je beter naar nieuwssites gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dan enkel nieuwsoverzichten. Er is hier de laatste weken heel wat nuttige info geplaatst, links naar studies etc. maar iets terugvinden dat je dagen eerder gelezen had is...
Dan breken ze de tent af.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:58 schreef riazop het volgende:
[..]
idd
vreemd dat die optie niet op tafel ligt
Misschien omdat als supporters elkaar kunnen besmetten, spelers dit ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:58 schreef riazop het volgende:
[..]
idd
vreemd dat die optie niet op tafel ligt
Daar was dit topic prima voor, tot er te veel mensen over van alles en nog wat gingen posten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar nieuwssites gaan.
.quote:Trump administration ordered immigration courts to remove coronavirus posters: report
The country's top immigration judge issued and then reversed an order for immigration courts to take down coronavirus public service announcement posters issued by the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), the Miami Herald reported.
The initial order, issued Monday by Acting Chief Immigration Judge Christopher Santoro in an email to judges and staff, reportedly read in part, “Per our leadership, the CDC flyer is not authorized for posting in the immigration courts. If you see one (attached), please remove it. Thank you.”
The flyers explain, in English and Spanish, the proper CDC-approved procedures to minimize microbial contamination
En mondkapjes werken niet...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:00 schreef Markesh het volgende:
Blijft toch bijzonder, volgens ons RIVM ben je toch helemaal niet besmettelijk als je geen symptomen hebt...
Al die illegale immigranten laten sterven aan Corona.quote:
Die van Den Bosch, Mikkers is jarenlang Burgemeester van Eindhoven geweest en hoofd regiobeveiliging. Hij klinkt gemoedelijker, maar is het nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef PinkLow het volgende:
Vond de laatste burgemeester die van Eindhoven toch wel het sterkste overkomen van de drie.
Veldhoven, nooit burgermeester van Eindhoven geweest.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die van Den Bosch, Mikkers is jarenlang Burgemeester van Eindhoven geweest en hoofd regiobeveiliging. Hij klinkt gemoedelijker, maar is het niet
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat Helmond Sport wel door? Daar komt nooit meer dan 1000 man.
@:scarface88
Die moeten uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat Helmond Sport wel door? Daar komt nooit meer dan 1000 man.
@:scarface88
Too little, too latequote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:04 schreef riazop het volgende:
Spanje stelt VERBOD op alle vluchten uit Italie in tot 25 maart
Traag, die waren bij de bovenburen al een week gesloten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:04 schreef riazop het volgende:
Griekenland vandaag:
Griekenland sluit zijn scholen, universiteiten, kinderdagverblijven en andere schoolinfrastructuur voor twee weken.
Helpt geen moer, neehoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |