Nog wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:36 schreef PlymouthFury het volgende:
Brabant niet op slot, maar alles word gecanceld. Alleen de kroegen blijven open!
Anders zou er een opstand komenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:36 schreef PlymouthFury het volgende:
Brabant niet op slot, maar alles word gecanceld. Alleen de kroegen blijven open!
Hard gewordenquote:
Ja, dat wel. Maar zuipen moet door!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Anders zou er een opstand komenIs carnaval al afgelopen?
puntuh!quote:
Ik was gewoon even blijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik was gewoon even blijLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik was gewoon even blijZou Frank veel borsthaar hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |