Heb je dat filmpje van Slijptol gezien?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ondanks die vindicatters
of hebben ze bewust groningen er uit gelaten zodat we die vindies niet de tent uit knokken
je kan alles vrezen maar t komt of niet en je er druk om maken is alleen maar stressquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:42 schreef Kanaroe het volgende:
Ik woon in het zuiden, dat coronagedoe houdt me wel bezig, ondanks dat ik het niet vrees
He Dev, goed gespeeld vannacht, lekker ingelopenquote:
neh ook geen behoefte aanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van Slijptol gezien?
Kun je geen andere stoel pakken?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:43 schreef mario390 het volgende:
kut is als je bij en stoel achter lehnen will en daar is niks
Neuh ik maak me niet druk, maar ik werk met ouderen, dus ik houd er wel rekening meequote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan alles vrezen maar t komt of niet en je er druk om maken is alleen maar stress
Pas maar op dat je niet achter over valtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:43 schreef mario390 het volgende:
kut is als je bij en stoel achter lehnen will en daar is niks
Ik weet niet of ik je nog ga inhalen, maar het moet wel een beetje spannend blijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Dev, goed gespeeld vannacht, lekker ingelopen
Das ok zo maar ik tikte sket ipv skeetquote:
ja das begrijpelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Neuh ik maak me niet druk, maar ik werk met ouderen, dus ik houd er wel rekening mee
quote:
Noem me maar zoals jij wil Dotquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das ok zo maar ik tikte sket ipv skeet
Het is verdorie ook nooittttttttttttt goed![]()
Ga je wel gewoon weer Sky noemen
IK heb vandaag echt opgelet dat ik niet veel punten binnen haal, mezelf gebloktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nog ga inhalen, maar het moet wel een beetje spannend blijven
dan wen je er maar aanquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Noem me maar zoals jij wil Dot
Of hij moet het filmen dan moet hij het extra hard doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet achter over valt
Zelfs daar let ik eigenlijk niet opquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb vandaag echt opgelet dat ik niet veel punten binnen haal, mezelf geblokt
Hmmmz, dat klinkt als een soort smoesquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das begrijpelijk
las net op feestboek dat mn ex tijdens dr proeftijd zichzelf maar in quarantaine heeft gezet want ze had een kuchje
Ik las echt :"Neem."quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Noem me maar zoals jij wil Dot
maar dan wel echt goed hardquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of hij moet het filmen dan moet hij het extra hard doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |