quote:
quote:
Waarschijnlijk wel ja.quote:
Bassie.quote:
Doe zelfquote:
Begin je weer daarover terwijl mensen gewoon aan het kletsen zijn hier.quote:
wat bedoel je en maand vakantie? bij de volgende keer?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mond dicht maatje want ik heb je zo een week met vakantie en dat is mij een maand vakantie absoluut waard.
Alles gutti?
dud0rquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
[..]
Bassie.
[..]
Doe zelf
[..]
Begin je weer daarover terwijl mensen gewoon aan het kletsen zijn hier.
Ik heb veel gescoord zondag en vanmorgenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:36 schreef Pumpalov het volgende:
ZIJN ER DE LAATSTE TIJD NOG WAT PUNTEN GESCOORD DAN
je kann aufholen,misschien kom je op 15quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:36 schreef Pumpalov het volgende:
ZIJN ER DE LAATSTE TIJD NOG WAT PUNTEN GESCOORD DAN
Best wel veel zelfs.quote:
Nee hij meent dit. Als het rustig is moet je zorgen dat je niet degene boven je kan inhalen want die kan zich dan niet verdedigen.quote:
door help is leicht stinkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb veel gescoord zondag en vanmorgen
248,3quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BAM, in 1x 410 kilo erbij hier
Laatste week zou ik veel punten gescoord hebben, veel plafonddienstjes gedraaid boh had zo eerste gestaan joh tsjemig nounounouquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann aufholen,misschien kom je op 15![]()
Het was rustig.quote:
Het is wat hé!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Laatste week zou ik veel punten gescoord hebben, veel plafonddienstjes gedraaid boh had zo eerste gestaan joh tsjemig nounounou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |