gewoon gelijk geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had vanmorgen 81 en nu 119 maar hoe die bij 40 komt geen idee
Ik krijg reuzehonger nu!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:10 schreef dud0r het volgende:
Spruitjes wokken is ook lekker.![]()
En uit de oven. En dan op het laatst nog even cranberries en amandelen erbij gooien.
Hij kan het maar moeilijk handelen dat iemand anders vlak onder hem staan in de lijst..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon gelijk geven.
iets met als hij geen punten krijgt dan maar gelijk
zure mensen eten alles graag zuurquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:11 schreef Jippie68 het volgende:
Zijn cranberries daar niet te zuur voor?
Daar hebben er meer last vanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij kan het maar moeilijk handelen dat iemand anders vlak onder hem staan in de lijst..
Ph gehalte moet op peil blijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
zure mensen eten alles graag zuur
niet met azijn dan maar cranberries
preciesquote:
Of gehelp.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van
Maar ik beschuldig niemand van 'viese taktik' of een voorkeursbehandeling
is slang.... mariotaalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:13 schreef Kanaroe het volgende:
Oooh, 'taktik' is 'tactiek', ik zat al in de hartritmestoornissen te denken
vraag de burenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
ALlemaal lekker, nu nog iemand die het komt maken
nee dat mag,maar je moet selfs spelen, en over 30 punten halt vandaag op de klaarlichte dag niemand zonder helpquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij kan het maar moeilijk handelen dat iemand anders vlak onder hem staan in de lijst..
Deal!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Alleen als ze dat op prijs stelt en nadat je jezelf volledig hebt gedesinfecteerd!
ja zoietsquote:
Lekker met kaas,quote:
Haha, al die keuzes ook! Succesquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
ALlemaal lekker, nu nog iemand die het komt maken
creamcrackers met boter en kaas iddquote:
Gedroogde gebruik ik daarvoor. Geen verse. Dat is wel een wezenlijk verschil.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:11 schreef Jippie68 het volgende:
Zijn cranberries daar niet te zuur voor?
Daarom ga ik altijd in het donker zitten spelen Mario. Ik heb wl eens 120 punten op een dag gehaald. Maar ja was niet klaarlicht hier, was donkerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat mag,maar je moet selfs spelen, en over 30 punten halt vandaag op de klaarlichte dag niemand zonder help
Ga huilenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat mag,maar je moet selfs spelen, en over 30 punten halt vandaag op de klaarlichte dag niemand zonder help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |