Eet jij nou maar pasta met pasta, lekker veilig qua smaakquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gebeurd om dat menson denken je kann alles door de misch eten
Vers fruit.quote:
zort van domkreatiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dikke deegwaren
Dit is Spaghetti met Nutella
[ afbeelding ]
Oh lijkt wel patatquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dikke deegwaren
Dit is Spaghetti met Nutella
[ afbeelding ]
Lekker haring salade eten! En pizza!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee jij eet lekker gevarieerd wil je zeggen
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een hele goede tip. Zal zo gelijk naar de tandarts gaan of die me tanden er uit wil rukken. Hoe ik tenminste geen tanden meer te poetsen.
Gebit laat ik dan zitten, want zoals je zegt moet je dat ook weer schoonmaken
niet pasta met pasta, gewoon pasta met vleessaus selfsgemaktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Eet jij nou maar pasta met pasta, lekker veilig qua smaak
+1quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker haring salade eten! En pizza!
[..]
Alleen spruiten aan verse groentenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat heb je in huis Dot, of moet je nog boodschappen doen?
Haring, oeh ook lekker zegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Sow....jip gaat los! En ik steun haar hier volledig in.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ieder eet wat hij/zij lekker vindt, leer jij maar eens sportief een spel spelen!
Nee hoor helemaal geen last vanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:58 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hè, heb je zo'n last van je tanden? Wat lijkt me dat vervelend zeg...
Foto: “Pasta della pizza fritta con nutella e zucchero a velo,non ha bisogno di altre descrizioni!!!!!?”quote:
ik heb hier nog een lading slavinken, gehakt cordon blue en speklapjes in de vriezr voor nooddagen. als ik geen zin heb in eten eet ik gewoon alleen een stukkie vleesquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen spruiten aan verse groenten
Heb snert en soep in de vriezer, maar heb ik allemaal geen in
Lastig als je nergens zin in hebt en toch wil eten
Pasta is niet zo mijn ding, zal wel weer uitdraaien op verse groenten en een stukkie vlees
Ook vrij kleurloos,dat was mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal geen last van
Maar het gerecht wat Dud voorstelde deed me denken aan eten voor mensen met gebits problemen
Mario moet gewoon van Mrsloveable afblijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sow....jip gaat los! En ik steun haar hier volledig in.
Ooh op die fiets, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal geen last van
Maar het gerecht wat Dud voorstelde deed me denken aan eten voor mensen met gebits problemen
Haha, doe maar pizza inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Foto: “Pasta della pizza fritta con nutella e zucchero a velo,non ha bisogno di altre descrizioni!!!!!?”
Pizza?
Tis wa het dat ouder wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
in elke spruit douw je eerst een teen knoflook en dan roosteren?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ooh op die fiets, gelukkig maar!
Spruitjes kun je ook lekker roosteren in de oven, met een paar tenen knoflook erbij btw.
Zo is dat keep your hand off mequote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mario moet gewoon van Mrsloveable afblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |