https://www.google.com/am(...)-hnk-intl/index.htmlquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je een bron voor die drive troughs
gewoon te laat materiaal besteld......quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom worden er niet gewoon meer testen ingeslagen en afgenomen?
Doe het dmv drive troughs a la Zuid korea en wees transparant erover ipv continue het wol over de ogen van de bevolking te trekken door de situatie te bagatelliseren.
Nee, lees even terug alstublieft.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
dit
Ik ben vrij kritisch maar ik geloof niet dat de overheid of het RIVM bewust foutieve informatie verspreid of zou verspreiden.
Als de toename laag is werkt het beleid kennelijk, en is er hooguit iets aan te merken op het mediaoptreden de afgelopen weken,
Zuur als je ouders het vermogen in aandelen hebben zitten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Heb ook veel mensen gehoord die geen zin hebben om nog 15 jaar te wachten op een (slinkende) erfenis
Die mensen komen echt wel op de IC terecht met heftige klachten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat de Corona doden die gaan vallen, maar niet getest zijn, op het "Corona dodenlijstje" komen?
Als je niet getest wordt, kun je er ook niet aan doodgaan! Dat is mooi, want dan hoeft de economie ook niet op slot.
Kijk! Zo doe je datquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Eigenlijk zouden we iedere dag minder moeten gaan testen, dan neemt het aantal nieuwe gevallen snel af.
Ja, en dan kan er snel een slotje op deze vreselijke penarie toestand.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Eigenlijk zouden we iedere dag minder moeten gaan testen, dan neemt het aantal nieuwe gevallen snel af.
Ja of in vastgoed.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zuur als je ouders het vermogen in aandelen hebben zitten.
Een collega van me heeft zijn gezin (vrouw en twee kinderen) al een dikke week thuis zitten met alle kenmerkende verschijnselen die bij COVID horen. Meermaals contact met de dokter gehad, maar ze komen niet testen zolang het niet 'ernstig genoeg' is. Mijn collega is trouwens nog steeds aan het werk want hij heeft nergens last van zegt ie.. tjaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, lees even terug alstublieft.
We zitten gewoon aan de maximale testcapaciteit en het plaatselijke GGDs testen bewust veel gevallen niet.
Zolang er ruimte is inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Die mensen komen echt wel op de IC terecht met heftige klachten.
Zijn er ook in Duitsland. Gister nog beelden bij NOS.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je een bron voor die drive troughs
Als het hier om gaat kunnen we beter stoppen met testenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar daar hoest je dus even in een potje en dan krijg je de volgende dag bericht of wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn er ook in Duitsland. Gister nog beelden bij NOS.
Je krijgt hier medicatie mee voor een longonsteking zonder getest te worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:30 schreef Dutchguy het volgende:
Ik las gisteren dat Duitsland nu ook drive-thru testen doet. Je zou hopen dat dat hier ook kan.
Pretty much.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar daar hoest je dus even in een potje en dan krijg je de volgende dag bericht of wat?
Wat is er mis mee om te werken als je nergens last van hebt?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een collega van me heeft zijn gezin (vrouw en twee kinderen) al een dikke week thuis zitten met alle kenmerkende verschijnselen die bij COVID horen. Meermaals contact met de dokter gehad, maar ze komen niet testen zolang het niet 'ernstig genoeg' is. Mijn collega is trouwens nog steeds aan het werk want hij heeft nergens last van zegt ie.. tja
Nee, ze testen niet door.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:24 schreef Noek het volgende:
Op veel plekken 1 geval. Zo werkt dit virus volgens mij niet.
nope, veel te weinig materialen....en medisch personeel ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:30 schreef Dutchguy het volgende:
Ik las gisteren dat Duitsland nu ook drive-thru testen doet. Je zou hopen dat dat hier ook kan.
Same, ik zit thuis met mijn vriendin die het duidelijk wel heeft (zelfs de huisartsenpraktijk is het daar mee eens), maar ze komen niet testen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een collega van me heeft zijn gezin (vrouw en twee kinderen) al een dikke week thuis zitten met alle kenmerkende verschijnselen die bij COVID horen. Meermaals contact met de dokter gehad, maar ze komen niet testen zolang het niet 'ernstig genoeg' is. Mijn collega is trouwens nog steeds aan het werk want hij heeft nergens last van zegt ie.. tja
Ik weet uit persoonlijke ervaring dat dit zo is Kekster. Wat is jouw excuus?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:32 schreef Kekster het volgende:
Goed, het excuus van de dag voor de 'tegenvallende' cijfers is dus een maximale testcapaciteit en het bewust niet testen van twijfelgevallen. Ben benieuwd wat het excuus morgen is. Het zijn toch wel loodzware dagen voor de paniekzaaiers
Waarom zouden ze ook. Jullie kunnen gewoon 2 weken thuis blijven. Waarom moeten ze een test aan jullie opofferen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Same, ik zit thuis met mijn vriendin die het duidelijk wel heeft (zelfs de huisartsenpraktijk is het daar mee eens), maar ze komen niet testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |