En terecht. het RIVM en Rutte snappen er geen ene kut van wat ze aan het doen zijn. Die hebben straks gewoon tig doden op hun geweten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 04:42 schreef KingRadler het volgende:
Nederland word belachelijk gemaakt hoe wij omgaan met het virus
Fijn dat jij het wel begrijpt. Wat moeten we doen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En terecht. het RIVM en Rutte snappen er geen ene kut van wat ze aan het doen zijn. Die hebben straks gewoon tig doden op hun geweten.
Ik zou niet in hun schoenen willen staan...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En terecht. het RIVM en Rutte snappen er geen ene kut van wat ze aan het doen zijn. Die hebben straks gewoon tig doden op hun geweten.
Dat is in ieder geval een stuk efficiënter als 2 GGD medewerkers naar een adres sturen waar ze dan totaal met aan en uitkleden en testen wel een uur per adres kwijt zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:27 schreef Za het volgende:
Duitsers laten zich testen op coronavirus bij drive-thrutestcentrum
In meerdere plaatsen in het zuidwesten van Duitsland zijn drive-thru's geopend waar getest wordt op het coronavirus. Onder meer in Nürtingen kunnen mensen met ziekteverschijnselen zich laten testen.
(excuses indien reeds gepost)
vnl entertainment, wat een clownsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:47 schreef MissHobje het volgende:
En ze zullen er echt wel iets verstand van hebben..
Met wat meer ontzag kijken naar de landen die vaker met MERS en SARS te meken hebben gehad. Hun reactie zou een signaal moeten afgeven....quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:44 schreef Tyr80 het volgende:
Stock markets recover after decree from PM: stop shaking hands!
Het afdoen alsof het niks voorstelt is ook niet handig wanneer de shit wel mocht uitbreken want dan is het gros niet voorbereid en juist dat veroorzaakt paniek.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zou niet in hun schoenen willen staan...
Je kunt ook geen massa hysterie veroorzaken lijkt me..
En ze zullen er echt wel iets verstand van hebben..
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:56 schreef Jano9 het volgende:
Excuses als dit al is gepost:
https://www.telegraaf.nl/(...)intensive-care-units
Premium artikel.
En maar handenschudden dat grimlachende stuk strontquote:Volgens professor Massimo Galli, hoofd van de afdeling infectieziekten in het Luigi Sacco ziekenhuis in Milaan, „moet Italië een waarschuwing zijn, voor iedereen en overal”. Galli is laaiend op degenen die het risico van het virus bagatelliseren. „Het was nooit zoiets als de griep. Mensen die zoiets zeggen zaaien verwarring onder degenen die graag verward willen worden.”
Dat kunnen we niet. En op hulp zou ik niet rekenen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 02:53 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe dan kunnen wij dan bv ooit zonder hulp van een Europees team, bv 9000 Corona besmettingen ondervangen met onze beperkte capaciteit?
Wij kunnen duidelijk zelf niet zonder hulp, dus moeten we dat anderen ook bieden.
Maar wij hebben wel Rutte en zijn altijd olijke sidekick Japie van Disselquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:09 schreef Brybry het volgende:
We hebben een virus die zich razendsnel verspreidt en nog geen maatregelen? Huh?
Ik had gisteravond al gehoopt op maatregelen, maar nee. Laten we hopen dat we niet dezelfde fout maken zoals Italië in het begin van de uitbraak.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:09 schreef Brybry het volgende:
Uhmmm.....ik ben even niet in dit topic geweest, hopende dat ik bij m'n volgende bezoek wat meer zou lezen over serieuze maatregelen.
Ik begin bijna te twijfelen aan mijn eigen verstand....
We hebben een virus die zich razendsnel verspreidt en nog geen maatregelen? Huh?
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel Rutte en zijn altijd olijke sidekick Japie van Dissel
"Carnaval viert men doorgaans in kleine griepjes"
Het aantal nieuwe besmettingen neemt toch af?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:16 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ik had gisteravond al gehoopt op maatregelen, maar nee. Laten we hopen dat we niet dezelfde fout maken zoals Italië in het begin van de uitbraak.
Wat verwacht je? Dat we deuren gaan dichtlassen???quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:09 schreef Brybry het volgende:
Uhmmm.....ik ben even niet in dit topic geweest, hopende dat ik bij m'n volgende bezoek wat meer zou lezen over serieuze maatregelen.
Ik begin bijna te twijfelen aan mijn eigen verstand....
En wijkteams oprichten die pasjes uitgeven dat je eruit mag en weer naar binnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Dat we deuren gaan dichtlassen???
Als er minder tests afgenomen worden en er dus minder confirmed positieven zijn wel jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het aantal nieuwe besmettingen neemt toch af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |