Die markten zijn ook wel smerig maar is in wel meer landen zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vreten echt alles rauw die gasten
Wordt hier allemaal geblokkeerdquote:
Ik heb die filmpjes gezien, vraten op die markt een of ander beest zijn ingewanden rauw op darm en al. Ik heb 's, avonds niet gegeten, nu weer kotsmisselijk bij die gedachten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Die markten zijn ook wel smerig maar is in wel meer landen zo.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb die filmpjes gezien, vraten op die markt een of ander beest zijn ingewanden rauw op darm en al. Ik heb 's, avonds niet gegeten, nu weer kotsmisselijk bij die gedachten.
gadverquote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb die filmpjes gezien, vraten op die markt een of ander beest zijn ingewanden rauw op darm en al. Ik heb 's, avonds niet gegeten, nu weer kotsmisselijk bij die gedachten.
link?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vliegen en hangen hier ook aan de overkant bij mij, vogelreservaat. Met avondvissen scheren ze over het water hier, aparte beesten. Gooide vaak een kiezelsteentje op, en die pakken ze uit de lucht dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:35 schreef devzero het volgende:
Toen ik lang geleden op de campus van U Twente woonde, hadden we vleermuizen onder het dak. Komt wel erg dichtbij
Zijn mooie beesten om te bekijken. In de zomer op terras zitten met een pilsje er bij en dan rond 22 uur of zo als het nog een beetje schemerig is, ze uit zien vliegenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vliegen en hangen hier ook aan de overkant bij mij, vogelreservaat. Met avondvissen scheren ze over het water hier, aparte beesten. Gooide vaak een kiezelsteentje op, en die pakken ze uit de lucht dan.
Dit jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
Vleermuizen eten muggen en zijn dus nuttig
Doe maar niet!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil wel een gif plaatsen met lulzwaaien maar dan moeten jullie mij voor langere tijd missen
Daarom scheren ze vaak laag over de sloot bij mij, idd veel muggen danquote:
libellen zijn ook erg goed in het eten van muggenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daarom scheren ze vaak laag over de sloot bij mij, idd veel muggen dan
Ook heel veel hier achter, pracht beestjes. Ik zet zomers ook een hommelzak neer in mijn tuin, mijn buren niet blij maar schitterende diertjes. En drie vlinderstruik van 3 'm hoog, feest zomers achter. Vind het gewoon mooi.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
libellen zijn ook erg goed in het eten van muggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |