En dan? Wachten tot het over gaat? Hoelang wil je lock down..quote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef crystal_meth het volgende:
Hoelang voordat heel Europa in lockdown is, 2 a 3 weken?
deze maand denk ik een groot aantal landen in europa.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef crystal_meth het volgende:
Hoelang voordat heel Europa in lockdown is, 2 a 3 weken?
"Met de kennis van nu.... We dachten echt dat het maar een griepje was..."quote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef the_actraiser het volgende:
Toiletpapier wordt het nieuwe ruilmiddel in Italië.
Maar serieus.. wie had dit 2 weken geleden kunnen bedenken.
Is het nog steeds natuurlijk....quote:Op maandag 9 maart 2020 22:00 schreef _I het volgende:
[..]
"Met de kennis van nu.... We dacht echt dat het maar een griepje was..."
Precies, hier zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooie truc om het dreigende financiële faillissement af te buigen op het virus. Hiervoor gaat de EU nog jaren fors dokken.
Brabo gespottwitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 09-03-2020 om 21:41:12Parlementslid dat net nog met Trump vloog op Airforce One kondigt aan dat hij in quarantaine moet omdat hij in aanraking was geweest met iemand mee het coronavirus. Mogelijk risico voor president zal onderzocht moeten worden. https://t.co/zMvxmNbtoE reageer retweet
quote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef the_actraiser het volgende:
Jij had andere plannen?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:59 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En dan? Wachten tot het over gaat? Hoelang wil je lock down..
Praktisch gewoon serieus onmogelijk.
Wie weet krijgen we dat hier ook..ik zie het wel gebeuren eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef the_actraiser het volgende:
Ik zou het wel netjes vinden als de Chinezen hiervoor gaan betalenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooie truc om het dreigende financiële faillissement af te buigen op het virus. Hiervoor gaat de EU nog jaren fors dokken.
Ik dacht 3, 4 weken geleden al dat dit een crisis zou worden zoals we enkel uit geschiedenisboeken kennen. Ik hoop dat ik me vergis...quote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef the_actraiser het volgende:
Mogen wij daar ook doorheen?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:04 schreef Jane het volgende:
Duitsland heeft nu ook drive-through teststations, zie ik?
https://www.nu.nl/279515/(...)thrutestcentrum.html
Binnenkort wel, want je moet in een risicogebied geweest zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Mogen wij daar ook doorheen?
twitter:BNODesk twitterde op maandag 09-03-2020 om 22:07:46Italian PM Conte: "Our habits must be changed now: we must all give up something for the good of Italy" - ANSA https://t.co/0CCufyzsfP reageer retweet
Tuurlijk niet. De les uit deze crisis zal zijn dat we meer geld en macht aan de EU moeten afstaan.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:08 schreef KingRadler het volgende:
Overheden misbruiken dit Virus.
Voor eigen gewin.
Daar erger ik me kapot aan
Ja, precies mijn punt. Stel je houdt Italië (net in full lock down gegaan) of heel Europa, maar liefst drie maanden in lock down => Gehele economie naar de kloten (lees: de helft van ons raakt werkeloos)/quote:Op maandag 9 maart 2020 21:59 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En dan? Wachten tot het over gaat? Hoelang wil je lock down..
Praktisch gewoon serieus onmogelijk.
Daarom gewoon dat griepje laten gaan. Beetje weerstand opbouwen mensenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, precies mijn punt. Stel je houdt Italië (net in full lock down gegaan) of heel Europa, maar liefst drie maanden in lock down => Gehele economie naar de kloten (lees: de helft van ons raakt werkeloos)/
Vervolgens heffen we de lock down op, want hij heeft gewerkt. Er zijn weinig nieuwe gevallen meer bijgekomen. Echter in chaotisch Afrika heef het virus gewoon doorgewoekerd en vanuit die poel worden we opnieuw besmet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |