zouden sommige het gewoon worden puur om mensen te pijnigen?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja fysio's kunnen heel sadistisch zijn
Hahahaquote:Op maandag 9 maart 2020 16:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben door de jaren heen toen ik nog atletiek deed ook wel flink gemarteld door fysio's en aanverwanten
Tot 1tje kramp in zijn klauwen kreeg, lekker voor m![]()
![]()
Ja denk het wel..quote:Op maandag 9 maart 2020 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
zouden sommige het gewoon worden puur om mensen te pijnigen?
Die van mij is zo'n lief onschuldig ogende frisgewassen jongedame, totdat ze begintquote:Op maandag 9 maart 2020 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
zouden sommige het gewoon worden puur om mensen te pijnigen?
ik was blijer geweest als ik niet zo stom was geweest om m'n usb kabel te vergeten zodat ik gewoon m'n telefoon kon gebruiken ipv de laptopquote:Op maandag 9 maart 2020 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Wees blij dat je wifi hebt in de trein
Meteen maar in je tas stoppen usb kabel, vergeet je hem niet nog eensquote:Op maandag 9 maart 2020 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was blijer geweest als ik niet zo stom was geweest om m'n usb kabel te vergeten zodat ik gewoon m'n telefoon kon gebruiken ipv de laptop
Dat eerste gedeelte klonk wel geil. Daarna sloeg dat snel omquote:Op maandag 9 maart 2020 16:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die van mij is zo'n lief onschuldig ogende frisgewassen jongedame, totdat ze begint
kan zo bij de Stasi terecht.
Ik vind het zo raar als je nu ergens komt, geen hand meer geven.,quote:Op maandag 9 maart 2020 16:15 schreef Jippie68 het volgende:
Maar kijken of ze nog een hand wil.
Een hand geven wordt nu ook al als terroristische daad beschouwd .
Die zit er ook meestal in maar ik had 'm van het weekend even nodig en vergeten terug te stoppenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meteen maar in je tas stoppen usb kabel, vergeet je hem niet nog eens
Ja, snap het wel maar voelt zo onbeleefdquote:Op maandag 9 maart 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar als je nu ergens komt, geen hand meer geven.,
Misschien dan een erbij kopen?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zit er ook meestal in maar ik had 'm van het weekend even nodig en vergeten terug te stoppen
Ja, een beetje pijn voelt dan wel fijn. Gelukkig nog nooit iets gehad in mijn liezenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:20 schreef skysherrif het volgende:
Een beetje stevige massage van de fysio vind ik wel fijn hoor.
Maar als ze een blessure gaan behandelen (gescheurde liezen en hamstrings gehad) dan wordt het al snel heel kut.
Nee, iemand anders in huis had gewoon met d'r dikke klauwen niet de standaard oplader in de tas moeten gooienquote:
Wacht maar tot je zoontje ook USB kabels gaat gebruikenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, iemand anders in huis had gewoon met d'r dikke klauwen niet de standaard oplader in de tas moeten gooien
Hahahaquote:Op maandag 9 maart 2020 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, iemand anders in huis had gewoon met d'r dikke klauwen niet de standaard oplader in de tas moeten gooien
Dat mag nog wel een paar jaar durenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zoontje ook USB kabels gaat gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |