Even in mijn glazen bol kijkenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:15 schreef Newone82 het volgende:
Vraag. Heb bij Robeco ¤5000 gestald ( belegging) staat nu op -¤600. Laten staan of toch gaan opnemen. Dit is een crisis zoals 2008, en verwacht dat dadelijk al mijn geld is verdampt.....tips?
Ik ben geen expert, maar logischer wijs lijkt paniek mij een slecht raadgever. Als je nu opneemt heb je zeker je verlies. Als je het niet direct nodig hebt, zou ik wachten op herstel. Ik denk dat een van de grootste redenen van de keldering paniek bij veel mensen is.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:15 schreef Newone82 het volgende:
Vraag. Heb bij Robeco ¤5000 gestald ( belegging) staat nu op -¤600. Laten staan of toch gaan opnemen. Dit is een crisis zoals 2008, en verwacht dat dadelijk al mijn geld is verdampt.....tips?
Hij zal vandaag verwacht ik op -¤1000 uitkomen. Tsja.....quote:Op maandag 16 maart 2020 10:19 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar logischer wijs lijkt paniek mij een slecht raadgever. Als je nu opneemt heb je zeker je verlies. Als je het niet direct nodig hebt, zou ik wachten op herstel. Ik denk dat een van de grootste redenen van de keldering paniek bij veel mensen is.
Vandaag ja, morgen ook. En over een halfjaar? Grote kans dat de economie keihard terugveert als het ergste achter de rug is.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hij zal vandaag verwacht ik op -¤1000 uitkomen. Tsja.....
Ik dacht eventjes dat ze designer handgel gingen maken voor ¤99,99 per flesjequote:Coronavirus: Louis Vuitton owner to start making hand sanitiser
Louis Vuitton owner LVMH will use its perfume production lines to start making hand santiser to protect people against the coronavirus outbreak.
The luxury goods maker says it wants to help tackle a nationwide shortage of the anti-viral products across France.
"These gels will be delivered free of charge to the health authorities," LVMH announced on Sunday.
https://www.bbc.co.uk/news/business-51868756
De crisis van 2008 was amper 10 jaar later ook weer omgezet in een mooie winst.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:15 schreef Newone82 het volgende:
Ok.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
De crisis van 2008 was amper 10 jaar later ook weer omgezet in een mooie winst.
Als je het niet nodig hebt lekker laten staan voor later
Daar wacht ik toch mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou zelfs wat bijkopen. Buy low, sell high.
quote:Dow Jones Industrial Average
INDEXDJX: .DJI
20.935,16 −2.250,46 (-9,71%)
Even open geweest, nu -12%quote:Op maandag 16 maart 2020 14:38 schreef Digi2 het volgende:
De Dow Jones crashed opnieuw direct na opening en de handel werd stilgelegd.
[..]
NL overheid lijkt het wel financieel aan te kunnen. Maar ben bang voor het lot van de euro.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef Elan het volgende:
Zou de economie dit uberhaupt kunnen lijden, of flikkert de boel straks op enig moment gewoon in mekaar (banken die omvallen etc)
2008 waren we bijna op het punt van een pinrun gekomen, die is toen maar te nauwernood afgewend.
Beter dat je niet verkocht hebt vanmorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:23 schreef Newone82 het volgende:
Tegen alle verwachtingen in met ¤15 omhoog vandaag bij Robeco. Heel apart😂
Recessie teken ik zo voor. Ben eerder bang voor een depressie.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:41 schreef Elan het volgende:
https://www-nu-nl.cdn.amp(...)het-coronavirus.html
Recessie lijkt onafwendbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |