quote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Hoorde vandaag de perfecte bescherming voor Corona btw, geheim recept, dus alleen voor ingelogde ledenDeze tip ga ik gebruiken op mijn werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
We hebben een begrotingsoverschot, we kunnen dus geld vrijmaken om het in te dammenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik hoop dat het vanaf nu allemaal mee zal vallen. Rutte heeft al gezegd dat de economie geen ernstige klappen zal krijgen.
Doe ik al jaren, daarom ben ik altijd zo vroeg thuisquote:Op maandag 9 maart 2020 15:33 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Deze tip ga ik gebruiken op mijn werk.
Dr. Strangelovequote:Op maandag 9 maart 2020 15:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik neem aan iedereen, behalve die ene die vanwege het mislukken van zijn doomsday device hierop hoopte
Oh ja, dan komt het wel goedquote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik hoop dat het vanaf nu allemaal mee zal vallen. Rutte heeft al gezegd dat de economie geen ernstige klappen zal krijgen.
Hij is onze minister-president, waarom zou hij liegenquote:
Dus niet in de top 10, houd op met paniek zaaienquote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef the_actraiser het volgende:
we staan na China in de top 10 van besmette landen
Dat doet die anders nooit...quote:Op maandag 9 maart 2020 15:34 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Hij is onze minister-president, waarom zou hij liegen
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:34 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Hij is onze minister-president, waarom zou hij liegen
Ik hoop dat het Mickey is, kan die kutmuis echt slecht hebbenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:35 schreef mazaru het volgende:
Niets is heilig voor dat virus. Donald Duck is in gevaar![]()
[ afbeelding ]
Komt door die orenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Mickey is, kan die kutmuis echt slecht hebben
Gelukkig was ik cynisch, anders was ik van de domheid omgekomenquote:
ok de 11e plek, dan is er niks aan de hand dat is ook zo.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:35 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dus niet in de top 10, houd op met paniek zaaien
Volgens mij kweken ze nu een dubbelganger voor hem, voor het geval dat.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:38 schreef VacaLoca het volgende:
Wel flauw dat ze Minister Blok niet in de csv zetten.
Op zich lijkt me dat niet heel vreemd. We reizen nogal de wereld rond. Daarnaast mis aan de cijfers van Nederland ook wel te zien dat we het met carnaval niet al te serieus namen. Wat dat aangaat vallen de cijfers me nog enigszins mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef the_actraiser het volgende:
Weet niet of we met 321 nu zo blij kunnen zijn.. we staan na China in de top 10 van besmette landen, en dat voor een klein landje als Nederland.
80,699
Mainland China
7,478
South Korea
7,375
Italy
7,161
Iran
1,215
France
1,151
Germany
1,036
Spain
565
US
502
Japan
374
Switzerland
321
Netherlands
280
UK
248
Sweden
239
Belgium
183
Norway
160
Singapore
Wat is er met die tweede uit Zeeland gebeurt dan die nu bij Brabant erbij geteld is?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe .csv
Heb even een nieuw overzicht gemaakt, zijn wat kleine verschuivingen (Noord-Brabant +1, Zeeland -1)
[ afbeelding ]
Op Wikipedia staat een handige tabel met de toenames per provincie per dag:
https://en.wikipedia.org/(...)k_in_the_Netherlands
Zij hebben medicatie tegen covid 19?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jumbo heeft medicatie op rantsoen, maximaal 2 doosjes per klant.
quote:BERGEN OP ZOOM/ROOSENDAAL - Een medewerkster van het Bravis ziekenhuis is besmet met het coronavirus.
Het ziekenhuis heeft meegewerkt aan de steekproef die het RIVM in zes Brabantse ziekenhuizen heeft uitgezet. Daarbij zijn 195 Bravis-medewerkers uit de zorg- en niet-zorgafdelingen gescreend op het virus. Eén vrouw werd positief getest. Zij zit volgens een woordvoerder van het ziekenhuis in thuisisolatie.
Om privacyredenen doet Bravis geen verdere uitspraken over de werk- en woonplaats van de vrouw.
,,We hebben de betreffende medewerker meteen over de uitslag geïnformeerd. Zij zit thuis in isolatie,” zegt bestuurder Bianka Mennema. ,,Voor de betreffende afdeling hebben we afgesproken dat directe collega’s met verkoudheidsklachten laagdrempelig worden getest. In afwachting van de testresultaten gaan deze medewerkers naar huis.”
Geen capaciteitsprobleem
Volgens Mennema zijn er tot op heden geen patiënten of andere medewerkers positief getest. ,,Ook hebben wij geen capaciteitsproblemen op het gebied van materialen of personeel. Er is op dit moment dan ook geen reden om onze bestaande afspraken of onze werkzaamheden aan te passen. Vanuit het Outbreak Management Team houden we continu de vinger aan de pols. Er vindt voortdurend afstemming plaats met de regio en de RIVM.”
Ik kwam hier voor deze reactiequote:Op maandag 9 maart 2020 15:35 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dus niet in de top 10, houd op met paniek zaaien
ik word helemaal gek van die zkn medewerkers die alsmaar positief testen, how da fuck???quote:Op maandag 9 maart 2020 15:43 schreef maily het volgende:
Medewerkster Bravis ziekenhuis positief getest op coronavirus
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |