laatste bezoek: 2 dagen, 3 uur geleden.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:50 schreef vosss het volgende:
@:tesssssssss heeft het laatst in topic 140 gepost. Dat is 41 topics geleden.
Kak!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:50 schreef xzaz het volgende:
Geen zorgen mensen mijn ban is weer opgeheven.
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeven man zitten op een dak en iemand staat op de achtergrond een beetje irritant tegen een paal aan te slaan. Spanning ende sensatie!
Ja, die was het zat hier volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:50 schreef vosss het volgende:
@:tesssssssss heeft het laatst in topic 140 gepost. Dat is 41 topics geleden.
XzazGod. Welkom terug.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:50 schreef xzaz het volgende:
Geen zorgen mensen mijn ban is weer opgeheven.
Het aantal gevallen zonder bekende 'oorsprong' is verdubbeld. Je vindt echt dat dat meevalt?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Inderdaad laten we vooral niet blij worden dat het mee valt
eentje heeft wel heel veel te vertellen tegen de brandweermannen. De rest ziet het geloof ik als een extra luchtuurtje.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeven man zitten op een dak en iemand staat op de achtergrond een beetje irritant tegen een paal aan te slaan. Spanning ende sensatie!
Prachtig ditquote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef JJ76 het volgende:
[..]
eentje heeft wel heel veel te vertellen tegen de brandweermannen. De rest ziet het geloof ik als een extra luchtuurtje.
Nah, dat is meer een soort van wonder met de richtlijnen om te testen.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Het aantal gevallen zonder bekende 'oorsprong' is verdubbeld. Je vindt echt dat dat meevalt?
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ezio Auditore da Firenze gaat ze killen.
Jumbo heeft medicatie op rantsoen, maximaal 2 doosjes per klant.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, ja.
Die dame hield ook haar sjaal voor d'r mond toen ik in de buurt kwam.
Tering al die MEquote:
Vraag me af wanneer ze eindelijk van de eis dat iemand in een risicogebied of in contact geweest met een bekend geval afstappen. Het houdt de cijfers wel mooi kunstmatig laag maar ondertussen kan het behoorlijk gaan broeien zonder dat er zicht op isquote:Op maandag 9 maart 2020 14:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nah, dat is meer een soort van wonder met de richtlijnen om te testen.
Het is inderdaad wel de vraag waarom 43 van de 56 gevallen getest zijn, terwijl ze niet in Noord-Italiė zijn geweest of een besmet persoon kennen. Volgens mij wordt je dan alleen getest als je in het ziekenhuis belandt.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nah, dat is meer een soort van wonder met de richtlijnen om te testen.
gebaseerd op wat?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jumbo heeft medicatie op rantsoen, maximaal 2 doosjes per klant.
Dit had je zelf echt werkelijk niet door?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Toevallig dat mijn vriendin gisteren nog zei: "zit je nou alweer in dat corona-topic? Je zit er veel te veel man!"
Da's heul niet!!!
Ow kut. Dus wel.
Misschien heeft dat met de 'steekproef' in Brabant te maken?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel de vraag waarom 43 van de 56 gevallen getest zijn, terwijl ze niet in Noord-Italiė zijn geweest of een besmet persoon kennen. Volgens mij wordt je dan alleen getest als je in het ziekenhuis belandt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |