Denk je dat de regering na het onderonsje stevige maatregelen gaat nemen, want dan moet ik je helaas teleurstellenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:02 schreef capricia het volgende:
[..]
We wachten geduldig af. Maar ik ben wel benieuwd ja.
Hij heeft 100% gelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:38 schreef Salina het volgende:
Turkije en ErdoGOD zijn boos op Europa dat er te weinig gedaan tegen het Coronavirus!
https://www.dailysabah.co(...)ees-from-abroad/news
Die durft!
Tampons in de neus, veiligheidsbril op en insmeren met vaseline van boven tot onder. Voor dit laatste wil ik je naar mijn goede vriend @MisterJ.Lo doorverwijzen.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik riep het vanmorgen al, maar waarom krijgt personeel in de zorg niet veel meer bescherming door kleding, handschoenen of gezichtsbescherming? Zij komen het meest in aanraking met patiënten en kwetsbare groepen, daar kun je dan toch wel iets op verzinnen. Je hebt ze keihard nodig...
Is dat nodig dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:03 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Denk je dat de regering na het onderonsje stevige maatregelen gaat nemen, want dan moet ik je helaas teleurstellen
Dat zou kunnen. Even voor mijn beeld: zit Jack Mikkers bij dat crisisoverleg van het kabinet?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoofdstad van de provincie, misschien daarom?
Geloven dat er geen coronabesmettingen in Turkije zijnquote:
Nee duh, maar het RIVM vind ik wel deskundig, maar zij zijn heel voorzichtig met het nemen van maatregels. Zij communiceren naar buiten uit dat we ons totaal geen zorgen hoeven te maken en dat alles onder controle is, terwijl het in Italië klaarblijkelijk niet zo is.quote:
Straks rantsoeneren op de frikandelbroodjes en energy drinkquote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef Salina het volgende:
Middelbare scholieren in regio Breda blijven massaal thuis vanwege coronavirus
Corona zorgt voor kerstdrukte bij Brabantse supermarkten
Gelijk even korte metten maken van dat griepjequote:
Dit draadje al gepost?twitter:silviast9 twitterde op maandag 09-03-2020 om 09:36:181/ I may be repeating myself, but I want to fight this sense of security that I see outside of the epicenters, as if nothing was going to happen "here". The media in Europe are reassuring, politicians are reassuring, while there's little to be reassured of. #COVID19 #coronavirus reageer retweet
Hoe laat horen we de uitkomstquote:
Dat laat ik liever aan hen over. Maar een crisisberaad doen ze niet voor de lol, lijkt mij.quote:
Wanneer je het artikel leest is hij daar ook druk mee bezig.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hij moet zich mooi even op zijn eigen zaakjes focussen
Rusland blokkeert de rest, inderdaad. Heeft ook weinig losgelaten over hoeveel zij zelf hebbenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ons moederbedrijf heeft Rusland nu ook bij de landen staan waar niemand naartoe mag. Maar die hebben toch niet veel besmettingen, of loop ik achter?
Of heeft Rusland de rest van de wereld nu geblokkeerd?
Yup, namens alle veiligheidsregio's in Brabantquote:Op maandag 9 maart 2020 17:04 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Even voor mijn beeld: zit Jack Mikkers bij dat crisisoverleg van het kabinet?
Verstandig. Ik verdenk ze er nog steeds van dat ze dit virus samen met China gecreëerd hebben als wapen. Dat is misgegaan en daarom hadden ze ook zo snel de grens met China gesloten.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:08 schreef influcted het volgende:
[..]
Rusland blokkeert de rest, inderdaad. Heeft ook weinig losgelaten over hoeveel zij zelf hebben
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
True, maar je kan nog prima op vakantie naar veel landen hoor.
Dat is niet voor niks. Klinkt spannend. Ik gok zo maar dat het met de steekproef te maken heeft. Lockdown upcoming?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, namens alle veiligheidsregio's in Brabant
Waar communiceren ze dat we ons totaal geen zorgen hoeven te maken?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:05 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nee duh, maar het RIVM vind ik wel deskundig, maar zij zijn heel voorzichtig met het nemen van maatregels. Zij communiceren naar buiten uit dat we ons totaal geen zorgen hoeven te maken en dat alles onder controle is, terwijl het in Italië klaarblijkelijk niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |