Bron?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:04 schreef influcted het volgende:
Niet te vroeg juichen. Op zondag werd er in andere landen ook aanzienlijk minder getest.
Precies. Naar die uitslagen ben ik nog meer nieuwsgierig en of daar ook eventuele gevolgen bij gaan komen.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Maar de ETZ en andere ziekenhuiscijfers zitten er nog niet bij dus.
Van 90 personen is niet bekend hoe ze eraan kwamen. Dus niet terug uit Italië oid of te herleiden naar een andere persoon met het virus.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:03 schreef Sunri5e het volgende:
Ze lijken het onder controle te krijgen. Dat is mooi nieuws
Ze houden gewoon cijfers achter!!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Snoeren alle Fok!expertjes de mond
Rivmgoden
Is er nog iets gezegd over wanneer dat komt?quote:Op maandag 9 maart 2020 14:05 schreef Stance het volgende:
[..]
Precies. Naar die uitslagen ben ik nog meer nieuwsgierig en of daar ook eventuele gevolgen bij gaan komen.
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch goed van mijn stadje dat ze niet zijn meegegaan in dat hysterische paniek gedrag en gister gewoon de CPC hebben door laten gaan
Ja maar het was weekend!!!!quote:Op maandag 9 maart 2020 14:06 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Ze houden gewoon cijfers achter!!
Dit ja. Maar joehoe wat gaat het geweldig enzo.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:04 schreef Jojoke het volgende:
Een afname van de stijgingBeetje jammer alleen dat het aantal gevallen met onbekende bron verdubbeld is van 47 naar 90.
Dat zullen dan brabant cijfers zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 14:05 schreef Stance het volgende:
[..]
Precies. Naar die uitslagen ben ik nog meer nieuwsgierig en of daar ook eventuele gevolgen bij gaan komen.
Gemeente Apeldoorn ook niet terwijl die volgens de kaart omringd zijn door Corona.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:06 schreef FritsFlits het volgende:
Bizar dat er nog steeds geen officiële meldingen in Alkmaar zijn. Al ben ik daar elke dag blij mee
Eind van de middag heb ik ze.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is er nog iets gezegd over wanneer dat komt?
Nee hoor, helemaal niet bijzonder.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:53 schreef Blik het volgende:
[..]
NOg steeds niemand in het Noorden van het land, blijft bijzonder
Heb je al wat gehoord over het aantal besmettingen daar onder het personeel, want die cijfers heeft het RIVM er nog niet bij geplaatst.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kom deze week nog boven de rivieren.
Vandaag ben ik in het ziekenhuis. Er ligt een coronapatient zo'n 6 meter van me vandaan.
Je bent te laat.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:07 schreef dick_laurent het volgende:
Nu hopen dat we dit de komende dagen kunnen vasthouden
Las daar gister iets over. Sowieso 1 stel, waarvan de vrouw besmet was, werd genezen verklaard en mochten weer naar buiten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |