Gewoon de kiel aan, sjaal weer om en de kroeg in. Dan waait dit griepje zo overquote:Op maandag 9 maart 2020 13:49 schreef AToontje87 het volgende:
Belachelijk dat ze Brabant nog niet op slot gooien. En dat zeg ik als Brabander.
Is dit vooruitlopend op de sluiting van Brabantse scholen?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:44 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op maandag 09-03-2020 om 13:44:03Brabantse schoolklassen mogen niet meer naar de Tweede Kamer komen in verband met het coronavirus. Lees het in ons liveblog over het coronavirus. https://t.co/DJ8YmcjLGQ reageer retweet
NOg steeds niemand in het Noorden van het land, blijft bijzonderquote:Op maandag 9 maart 2020 13:48 schreef Tourniquet het volgende:
Even snel op basis van de gelekte .csv van het RIVM:
[ afbeelding ]
twitter:televoetbal twitterde op maandag 09-03-2020 om 13:45:23FIFA legt WK-kwalificatie in Azië per direct stil https://t.co/mjQoukSuD9 reageer retweet
Die heeft vrij gekregen tot niet deze donderdag maar die week eropquote:Op maandag 9 maart 2020 13:53 schreef byah het volgende:
[..]
Lekker man, zit je vriendin nog steeds thuis ivm jouw angst?
Wat zou er op het briefje staan?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:52 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel gevallen aan het licht zijn gekomen door de steekproef van afgelopen weekend. Ik denk dat de resultaten niet best waren en dat ze nu aan het bedenken zijn wat ze moeten doen.
Ik denk dat we uitgediscussieerd zijn want ben het met je eensquote:Op maandag 9 maart 2020 13:44 schreef _I het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, als het 23 januari was en testen een grote zekerheid geven. Maar ik heb de illusie al losgelaten dat je het virus tegen kan houden of in kan dammen.
We zullen zien welk land het uiteindelijk het beste heeft gedaan. En tegen welke prijs.
134 op 320 is veel.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:49 schreef AToontje87 het volgende:
Belachelijk dat ze Brabant nog niet op slot gooien. En dat zeg ik als Brabander.
Jaquote:Op maandag 9 maart 2020 13:56 schreef Maver24 het volgende:
Dat linkje van dat bestandje, klopte dat ook met gister getallen als je de datum veranderd?
Als er weer een grote Corona Show op tv komt, dan weten wij genoeg.quote:
Niks mee te maken, op slot die meuk.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:55 schreef speknek het volgende:
[..]
134 op 320 is veel.
134 op 2.544.995 valt dan weer mee.
Die is weer wat gaan doen met haar leven hoop ikquote:Op maandag 9 maart 2020 13:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik mis @:tesssssssss al even in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |