SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "![]()
![]()
Miaaauww
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee de grap was dus dat ..
laat maar
Zonder wrijving geen glans![]()
Katerquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 12:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat het zware botten zijn![]()
We weten wel beter.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als de corona voorbij isquote:Op maandag 9 maart 2020 12:02 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Geerd wanneer gaan we weer halve liters klappen en kut naar buuf roepen??????Zonder wrijving geen glans![]()
Wat dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haags liegt wel eens vaker, vanochtend bijvoorbeeld nogZonder wrijving geen glans![]()
Die kan je beter uit de buurt van poesjes houdenquote:![]()
Of juist niet natuurlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je maakte me bijna wijs dat je echt werktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit nog even te twijfelen morgen werkoverleg..beetje geluk 20,00 klaar, woensdag vrij..dus misschien morgen avond weer klappen...of...gewoon op tijd naar bed en woensdag nog gianen en daarna klappen..quote:Op maandag 9 maart 2020 12:02 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Geerd wanneer gaan we weer halve liters klappen en kut naar buuf roepen??????Ik zwaai naar dieren.![]()
Met dat eerste ben ik het sowieso eens , dat 2e heb ik niet meegekregenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haags liegt wel eens vaker, vanochtend bijvoorbeeld nog
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hmu als we gaan klappen neefquote:Op maandag 9 maart 2020 12:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit nog even te twijfelen morgen werkoverleg..beetje geluk 20,00 klaar, woensdag vrij..dus misschien morgen avond weer klappen...of...gewoon op tijd naar bed en woensdag nog gianen en daarna klappen..Слава России! Z![]()
Nooit!quote:Op maandag 9 maart 2020 12:04 schreef Amee het volgende:
ben ik te laat met een reactie op het gewicht van Haags.![]()
Ow, dat is wel een grotequote:Op maandag 9 maart 2020 12:06 schreef Gnunix het volgende:
[..]
grapje ik weeg maar 79 kilo en ben 1.83 cm![]()
![]()
ECTOquote:Op maandag 9 maart 2020 12:06 schreef Gnunix het volgende:
[..]
grapje ik weeg maar 79 kilo en ben 1.83 cm![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: