Iedereen die boekt dumpt wat in het potje van de ANVR, dus daar zit wel redelijk wat geld in. Al heeft dat gedoe rondom Thomas Cook natuurlijk ook een flinke tik opgeleverd.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag of dat op deze schaal ook gaat gebeuren. Puur praktisch lijkt me niet; geen verzekeringsmaatschappij blijft overeind als iedereen aanspraakt maakt op hun annuleringsverzekering....
Werk je internationaal?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nou, hier op werk ook corona overleg gehad. Iedereen kon even zijn of haar zorgen uitspreken, management gaat nu nadenken over eventuele maatregelen (naast hygiëne dingen die we al doen) en hoe het bedrijf gaat reageren mochten er hier lockdowns komen.
Elke dag rond 14u.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:04 schreef Sfancta het volgende:
Rond welke tijd is de nieuwe "tussenstand" bekend?
Ach bij de meeste reisorganisaties kun je nu gewoon nog steeds een rondreisje Noord-Italië boeken voor volgende weekquote:Op maandag 9 maart 2020 11:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Iedereen die boekt dumpt wat in het potje van de ANVR, dus daar zit wel redelijk wat geld in. Al heeft dat gedoe rondom Thomas Cook natuurlijk ook een flinke tik opgeleverd.
digitaal overleg mag ik hopen?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nou, hier op werk ook corona overleg gehad. Iedereen kon even zijn of haar zorgen uitspreken, management gaat nu nadenken over eventuele maatregelen (naast hygiëne dingen die we al doen) en hoe het bedrijf gaat reageren mochten er hier lockdowns komen.
Gaat weer lekker hier in Brabantland.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:brabantsdagblad twitterde op maandag 09-03-2020 om 11:00:02Ook Corona vastgesteld op ouderenresort de Leyhoeve https://t.co/6HtbujogyL reageer retweet
Hier op kantoor is het amper nog een issue eigenlijk, de flauwe standaardgrappen bij de koffieautomaat daargelatenquote:
De meeste mensen denken alleen maar aan zichzelf. Niet aan alle ouderen, mensen met onderliggende ziektes, etc.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:07 schreef Salina het volgende:
[..]
De discussies over "het is toch maar een griepje, ik snap het niet zo al die paniek" zijn er ook weer. Lekker bezig allen.
Nope, de relatieve stijging blijft steeds gelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
Mja hoe meer besmettingen er zijn hoe groter de stijging van nieuwe gevallen dan toch ook moet zijn?
Veel keus hebben ze daarin niet, als er terechte claims komen moeten die uitgekeerd worden. Qua solvabiliteit zit het bij de meeste partijen overigens wel goed, en zó'n groot risico is de groep 'reizigers naar Italië' nou ook weer niet qua kosten.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag of dat op deze schaal ook gaat gebeuren. Puur praktisch lijkt me niet; geen verzekeringsmaatschappij blijft overeind als iedereen aanspraakt maakt op hun annuleringsverzekering....
hoeveel gevallen denk jij vandaag?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach bij de meeste reisorganisaties kun je nu gewoon nog steeds een rondreisje Noord-Italië boeken voor volgende week
450.quote:
dat snap ik nietquote:Op maandag 9 maart 2020 11:09 schreef _I het volgende:
[..]
Nope, de relatieve stijging blijft steeds gelijk.
Maar als iets na elke 2 dagen verdubbeld, dan heb je in de laatste 2 dagen net zoveel gevallen als in alle dagen ervoor.
Ouderen hebben als er even geen corona heerst ook schijt aan jongeren, dus ik begrijp die gedachtegang ergens wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:08 schreef Messina het volgende:
[..]
De meeste mensen denken alleen maar aan zichzelf. Niet aan alle ouderen, mensen met onderliggende ziektes, etc.
Ze moeten duidelijker zijn: "Als je 80+ bent en naar buiten gaat is de kans op overlijden 50%" ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:07 schreef Salina het volgende:
advies gekregen zoveel mogelijk op hun appartement te blijven.
Hier een berichtgeving van de directeur gehad om bij verkoudheid, hoesten of koorts thuis te blijven en sociale contacten te vermijden. Als je met bovenstaande klachten toch gaat werken, word je naar huis gestuurd.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Gaat weer lekker hier in Brabantland.
Op mijn werk (Breda) nog alles in ordnung, hoor. De discussies over "het is toch maar een griepje, ik snap het niet zo al die paniek" zijn er ook weer. Lekker bezig allen.
Meh, al die jongeren hebben ook ouders, grootouders...quote:Op maandag 9 maart 2020 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ouderen hebben als er even geen corona heerst ook schijt aan jongeren, dus ik begrijp die gedachtegang ergens wel.
Lees wat je wil lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |