helaas nog nietquote:Op maandag 9 maart 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn we al dood door de corona jongens?
Nee, nu zag ik het wel, maar ik werd afgeleid door een collega.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht dat je nog een monoloog hield door het slotje heen
we gaan er allemaal aan haagsquote:Op maandag 9 maart 2020 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat die onzin gewoon snel voorbij is.
ik voel spontaan een hoestje opkomen, wie kan ik besmetten..quote:Op maandag 9 maart 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn we al dood door de corona jongens?
pick me pick meequote:Op maandag 9 maart 2020 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik voel spontaan een hoestje opkomen, wie kan ik besmetten..
https://nos.nl/liveblog/2(...)eert-door-virus.htmlquote:Op maandag 9 maart 2020 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee. Maar ik snap wel dat het vooral voor ouderen kut is.
Oh wacht, ik ookquote:Op maandag 9 maart 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
oh jezus. sorry flash,. jat je post omdat ik verkeerd lees
quote:Op maandag 9 maart 2020 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ookIk dacht dat we 3 april je modeshow kregen
bitter heeft nieuwe jurkjes hoor ik netquote:
Hontenquote:Op maandag 9 maart 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
dit ben ik op werk als er spek ligt
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op maandag 9 maart 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
op het roze jurkje zitten zwarte streepjes
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:
Van?quote:Op maandag 9 maart 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
zal beter foto proberen te maken. w8 ff
Trekplekkenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
de foto geeft het niet goed weer, toen ik hem uit de verpakking haalde zag ik het gelijk
[ afbeelding ]
Uitstraling heeft de pakketbezorger opgewacht.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
is dat jurkje eerst bij een smeerkees geweest
*gaat handen wassen*quote:Op maandag 9 maart 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uitstraling heeft de pakketbezorger opgewacht.
Ohhh, dat scheelt een heleboel!quote:Op maandag 9 maart 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
maar zit een winkel in de stad dus kan daar morgen heen.
Gewoon de naaister die na de lunch haar vette handen aan jouw jurkje heeft afgeveegd. Terugsturen die hapquote:
Pics van de restquote:Op maandag 9 maart 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nieuwe jurkjes, blouse en truitje
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Paar weken geleden moest je alleen uitkijken voor Chinezen, nu word ik al nerveus als iemand zongedroogde tomaten op zijn boterham heeft
Drukke aanstellerige dramamensen zou ik ook vermijden, die hebben hoogstwaarschijnlijk Itailiaans bloed.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Paar weken geleden moest je alleen uitkijken voor Chinezen, nu word ik al nerveus als iemand zongedroogde tomaten op zijn boterham heeft
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van iemand die op zwart zaad zit zeker
Wat een beetje conditioneren van de media al niet kan doen met het gepeupelquote:Op maandag 9 maart 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, en nu zeggen ze dat we hier geen lockdowns gaan doen dus over twee weken blazen ze waarschijnlijk de bruggen naar Brabant op.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zeiden ze 3 weken geleden nog dat er een kleine kans was dat het virus naar nederland zou komen
Mooi!quote:Op maandag 9 maart 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
de foto geeft het niet goed weer, toen ik hem uit de verpakking haalde zag ik het gelijk
[ afbeelding ]
Nou wat ergquote:Op maandag 9 maart 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
dus over twee weken blazen ze waarschijnlijk de bruggen naar Brabant op.
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en nu zeggen ze dat we hier geen lockdowns gaan doen dus over twee weken blazen ze waarschijnlijk de bruggen naar Brabant op.
He, doe eens niet zo nuchter als ik een grapje maakquote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een beetje conditioneren van de media al niet kan doen met het gepeupel
je lult nu toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Net waterleidingbedrijf opgebeld en gezegd dat ik toch wel cruciaal ben in het voortbestaan van Nederland tijdens deze pandemie en dat ze in feite genocide plegen door juist nu onderhoud aan mijn waterleidingenetwerk uit te voeren, onnozel grietje begon te lachen.
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Net waterleidingbedrijf opgebeld en gezegd dat ik toch wel cruciaal ben in het voortbestaan van Nederland tijdens deze pandemie en dat ze in feite genocide plegen door juist nu onderhoud aan mijn waterleidingenetwerk uit te voeren, onnozel grietje begon te lachen.
Je ziet er wel steeds anders uitquote:Op maandag 9 maart 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
truitje
[ afbeelding ]
blouse
[ afbeelding ]
jurkje
[ afbeelding ]
en de zwarte vlekken jurk
[ afbeelding ]
als je tussen die fotos moet kiezen wel ;pquote:Op maandag 9 maart 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Puur voor onze beeldvorming: je lijkt het meest op meisje 1/4 toch?
Ik ga daar blindelings van uit.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kon zien of ze met haar haar speelde
Stroomt je DM al vol?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je tussen die fotos moet kiezen wel ;p
Maar ik ben stuk lichter. Die chick van de foto heeft wel typisch marokkaanse look. En heb ook ander haar
Ik heb volgens mij wel eens een foto van Bitterbal gezien ergensquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel eens een foto van Bitterbal gezien ergens
Ik heb wel eens een filmpje gezien zelfsquote:Op maandag 9 maart 2020 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel eens een foto van Bitterbal gezien ergens
Sexy chick welquote:Op maandag 9 maart 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een filmpje gezien zelfs![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een filmpje gezien zelfs![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:38 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Met van die onbestemde organenstukjes.
lekkerquote:Op maandag 9 maart 2020 10:38 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Met van die onbestemde organenstukjes.
Wel een belediging hoor, dat je zomaar wordt afgedaan als slachtafvalproduct.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk meer flabbergasted dat iemand dat zo zegt
misschien heeft hij nog nooit een kwaliteitsbitterbal als mij gezien.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een belediging hoor, dat je zomaar wordt afgedaan als slachtafvalproduct.
Zou kunnenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft hij nog nooit een kwaliteitsbitterbal als mij gezien.
Even een paar maagdjeskutjes beffen.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
Krijg de gore smaak van sinaasappelmenthol niet uit mijn mondje
Nee Thailandquote:Op maandag 9 maart 2020 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grgr de President van Bitterbaltania?
Lastig, allemaal van die frequent doorgesmeerde types hierquote:Op maandag 9 maart 2020 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even een paar maagdjeskutjes beffen.
Mja duitsland staat er ook opquote:Op maandag 9 maart 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Thailand![]()
Ze beginnen nu bij een ambassade in vietnam
Ow da's vervelend ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lastig, allemaal van die frequent doorgesmeerde types hier
Nou ga die medical cert nou maar halen voordat ze Nederland ook op dat lijssie zetten danquote:Op maandag 9 maart 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Thailand![]()
Ze beginnen nu bij een ambassade in vietnam
Gek zeg. Ik ga morgen naar de ambassade.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ga die medical cert nou maar halen voordat ze Nederland ook op dat lijssie zetten dan
Gewoon de APK van je scooter bij je aanvraag doen. Weten die Thai veel joh.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gek zeg. Ik ga morgen naar de ambassade.
Eerst vragen of mijn nichtje de dingen wil uitprinten
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de APK van je scooter bij je aanvraag doen. Weten die Thai veel joh.
[..]
[..]
Welkomquote:Op maandag 9 maart 2020 10:56 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja, en net gedoucht. Voelt een stuk beter, even eten en een stukje fietsen en dan arbeiten.
ja denk dat ze het zo lang mogelijk proberen uit te stellen.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
Gaat de Thaise regering miljarden kosten als ze dikke Duitsers die kinderen komen misbruiken gaan weren bij de grens.
hebben ze wel iets laten horen?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:10 schreef LTVDK het volgende:
De thuiszorg is ook al minstens 2 uur later dan normaal vandaag, zullen ook wel allemaal dubbele diensten moeten draaien omdat er mensen thuiszitten
Nee, en nee nog niet, eerst even thuiszorg, anders zul je net zien dat ze precies voor de deur staan als ik aan het bellen ben.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben ze wel iets laten horen?
Arts gebeld?
ja das ook zoquote:Op maandag 9 maart 2020 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, en nee nog niet, eerst even thuiszorg, anders zul je net zien dat ze precies voor de deur staan als ik aan het bellen ben.
Lekker mensen onderhoesten en virus verspreidenquote:
Ja we zullen wel een feestje hebben ofzo danquote:Op maandag 9 maart 2020 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker mensen onderhoesten en virus verspreiden
Als je zo aan de tafels gaat staan komen ze je met een vlammenwerper achternaquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo aan de tafels gaat staan komen ze je met een vlammenwerper achterna
Denk niksquote:Op maandag 9 maart 2020 11:30 schreef Koen66 het volgende:
Wat zou er gebeuren als @:bitterbal hoorbaar hard niest en dan met de bestelling komt aanlopen
en er een ondefinieerbaar stukje gekleurd slijm op de rand van het bord ligtquote:Op maandag 9 maart 2020 11:30 schreef Koen66 het volgende:
Wat zou er gebeuren als @:bitterbal hoorbaar hard niest en dan met de bestelling komt aanlopen
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en er een ondefinieerbaar stukje gekleurd slijm op de rand van het bord ligt
Eetzequote:Op maandag 9 maart 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en er een ondefinieerbaar stukje gekleurd slijm op de rand van het bord ligt
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen zin meer. Zal ik spontaan beginnen met hoesten?
Graagquote:Op maandag 9 maart 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen zin meer. Zal ik spontaan beginnen met hoesten?
Vreselijke winkel, dat ie maar snel failliet mag gaanquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreselijke winkel, dat ie maar snel failliet mag gaan
Misschien zorgt corona daar wel voorquote:Op maandag 9 maart 2020 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat nou weer johquote:Op maandag 9 maart 2020 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje niezenquote:Op maandag 9 maart 2020 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vanmiddag de stad in. God idee. Even langs de Hema. Beetje aan de corookworsten likken.
lekker hoor die worstenquote:Op maandag 9 maart 2020 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vanmiddag de stad in. God idee. Even langs de Hema. Beetje aan de corookworsten likken.
*uistralingmodeactivated*quote:Op maandag 9 maart 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een andere lekkere worst
cheddar jalapeno?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een andere lekkere worst
Ze hebben geen mannenkleding meer sowieso. En als je sokken zoekt liggen mannen en overduidelijk vrouwen exemplaren door elkaar. Bedrijven die je hun mening door de strot douwen mijd ik als de pestquote:
ohhhh zo.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze hebben geen mannenkleding meer sowieso. En als je sokken zoekt liggen mannen en overduidelijk vrouwen exemplaren door elkaar. Bedrijven die je hun mening door de strot douwen mijd ik als de pest
Hapsnap weg?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je weet niet waar je aan begint joh.
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
zit nog an de koffie. zo douchen. afwas en dan klaar voor het grote rivm moment
Het grote RIVM moment?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
zit nog an de koffie. zo douchen. afwas en dan klaar voor het grote rivm moment
ja natuurlijk. zijn namelijk veel mensen die begaan zijn met onze samenleving Haags.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh is daar een vaste tijd voor.
Ja, maar in het weekend wordt er minder getestquote:Op maandag 9 maart 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een minimale stijging dan
264 nu
ja maar das echt te weinig. maar we gaan het zien.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar in het weekend wordt er minder getest
Even gefixtquote:Op maandag 9 maart 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk. zijn namelijk veel Bitterballen die lopen te ramptoeristen
twitter:JeromeRoos twitterde op zondag 08-03-2020 om 20:02:28This very interesting finding hints at the potential seasonality of Coronavirus: community-to-community outbreak has so far been limited to “a narrow east-west distribution roughly along the 30-50 N” corridor at consistently similar weather patterns (5-11°C and 47-79% humidity).” https://t.co/ZCRbdEoWtf reageer retweet
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:57 schreef Koen66 het volgende:
Als er nu in NL gewoon 2 miljoen doodgaan dan kunnen we weer '15 miljoen mensen' zingen
We kunnen ook het liedje aanpassenquote:Op maandag 9 maart 2020 11:57 schreef Koen66 het volgende:
Als er nu in NL gewoon 2 miljoen doodgaan dan kunnen we weer '15 miljoen mensen' zingen
Ik vind dit wel interessantquote:Op maandag 9 maart 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:JeromeRoos twitterde op zondag 08-03-2020 om 20:02:28This very interesting finding hints at the potential seasonality of Coronavirus: community-to-community outbreak has so far been limited to “a narrow east-west distribution roughly along the 30-50 N” corridor at consistently similar weather patterns (5-11°C and 47-79% humidity).” https://t.co/ZCRbdEoWtf reageer retweet
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kunnen ook het liedje aanpassen
m'n ouders hebben 2 van die apparaten voor 3 weken Vietnam mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
ik wil zoiets liever dan een backpack maar vrees dat het niet genoeg ruimte heeft
https://www.koffergigant.(...)-backpack-black.html
Ja heb zon backpack va 60 liter geloof en die zit wel altijd volquote:Op maandag 9 maart 2020 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n ouders hebben 2 van die apparaten voor 3 weken Vietnam mee.
Ik heb zelf nog een maatje groter mee als ik 2 maanden ga varen.
https://www.eastpak.com/n(...)EK63L008+00+999.html deze heb ikquote:Op maandag 9 maart 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb zon backpack va 60 liter geloof en die zit wel altijd vol
hoeveel weegt die vol?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.eastpak.com/n(...)EK63L008+00+999.html deze heb ik
en heel soms dan nog een HH duffel bag er bij voor de zooi die er niet bij in past (met name in de winter)
hangt er vanaf wat je er in proptquote:
ik zit vaak rond de 15quote:Op maandag 9 maart 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je er in propt
ik mag maximaal 45kg mee nemen. en 1 koffer mag voor 't vliegtuig mag max. 23kg wegen (want dat mag volgens de arbo 1 persoon alleen tillen)
Ik kom meestal niet verder dan 20-21 kg en dan zitten er wat boeken e.d. bij in.
Zo'n trolley tas ding als ik heb wil je ook niet meenemen op de scooter lijkt me.. Beetje grootquote:Op maandag 9 maart 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit vaak rond de 15
Maar zon reguliere koffer kan ik daar niet mee op de scooter nemen dus zoek eigenlijk een combi.
deze gaat ook mee op de scooterquote:Op maandag 9 maart 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n trolley tas ding als ik heb wil je ook niet meenemen op de scooter lijkt me.. Beetje groot
Die trolley van mij is nog groter dan dat hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze gaat ook mee op de scooter
[ afbeelding ]
ja weet niet hoe lang je bent maar die middelste kan je dan toch als rugzak?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat neem ik 's winters mee aan boord.
Op die hond nadie is meestal pislink als ik weg moet.
Kan, maar ik zou het niet prettig vindenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoe lang je bent maar die middelste kan je dan toch als rugzak?
nee okequote:Op maandag 9 maart 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan, maar ik zou het niet prettig vinden
En vroeger waren ze nog wel voor de stoere jongetjes (ik had er eenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
oh lord. Eastpak tassen zijn veganistisch tegenwoordig..
Is dit, wie heeft de grootste?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat neem ik 's winters mee aan boord.
Op die hond nadie is meestal pislink als ik weg moet.
Dat is een HH van 110L
Why? "Meer plastic is meer beter"?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
oh lord. Eastpak tassen zijn veganistisch tegenwoordig..
110 liter veren kan je wel tillen hoor.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
110 liter kan ik niet tillenDus hij wint sowieso
Dat zeg ik nietquote:
Ja dat zeg ik. Zo veel mogelijk natuurlijk materiaal vervangen door kunststof "want vegan". Alsof dat iets goeds is. Of gaan ze sisal en hennep gebruiken of zo.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietik vind het nogal een hoog 'hipster' gehalte hebben dat overal dat labeltje aan moet hangen tegenwoordig.
Overigens, plastic is ook vegan?
Zo zo. Jij kunt heel wat kwijt tussen je benenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
dit zou misschien nog tussen je benen passen voor op de scooter
https://www.eastpak.com/u(...)EK63L71X+00+999.html
Tegenwoordig kunnen ze van veel dingen zogenaamd leer makenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Zo veel mogelijk natuurlijk materiaal vervangen door kunststof "want vegan". Alsof dat iets goeds is. Of gaan ze sisal en hennep gebruiken of zo.
Das precies die ik hebquote:Op maandag 9 maart 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
dit zou misschien nog tussen je benen passen voor op de scooter
https://www.eastpak.com/u(...)EK63L71X+00+999.html
Uitstraling geef dat account terug aan Flesquote:Op maandag 9 maart 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Jij kunt heel wat kwijt tussen je benen
Bij dat meisje ziet die er een sluk slanker uit dan op jouw fotoquote:Op maandag 9 maart 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Das precies die ik heballeen ander printje
Is wat anders wanneer je 3 maanden van huis gaat en op alle weersomstandigheden voorbereid moet zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga het liefst voor "travel light"
Vind een dikke portemonnee al irritant.
Creditcard en paspoort kom je ver mee.
Je kan 'm behoorlijk 'dik' maken. Weet niet hoe lang jij bent, maar daar kom je met je benen niet scooterwaardig omheenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij dat meisje ziet die er een sluk slanker uit dan op jouw foto
Whehequote:Op maandag 9 maart 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling geef dat account terug aan Fles
172quote:Op maandag 9 maart 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je kan 'm behoorlijk 'dik' maken. Weet niet hoe lang jij bent, maar daar kom je met je benen niet scooterwaardig omheenNet alsof je op een breed paard zit.
* Fogel geeft aai over bolquote:
Klopt!quote:
Zit er geen winkelcentrum op die schuit?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is wat anders wanneer je 3 maanden van huis gaat en op alle weersomstandigheden voorbereid moet zijn
Midden op de oceaan? grapjasquote:Op maandag 9 maart 2020 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit er geen winkelcentrum op die schuit?
quote:Op maandag 9 maart 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling geef dat account terug aan Fles
O, dat weet ik nog niet. Ik krijg sowieso een andere functie, maar ik zou eigenlijk wel van team willen wisselen.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je wordt niet in overweging genomen?
ja ze hebben allemaal coronaquote:Op maandag 9 maart 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat weet ik nog niet. Ik krijg sowieso een andere functie, maar ik zou eigenlijk wel van team willen wisselen.
Maar het is hier ineens zo stil.
Ik zie het verschil niet hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk 1.98. Maar ik rond het af
Dubbelboosquote:Op maandag 9 maart 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit dubbel boos zien kijken
mannen moet altijd maar iets bij liegen bij hun lengtequote:Op maandag 9 maart 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk 1.98. Maar ik rond het af
Nou ja, het is niet dat ik dat nodig heb verder, maar het klinkt wel beter.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mannen moet altijd maar iets bij liegen bij hun lengte
Daarom kunnen vrouwen niet inparkeren.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mannen moet altijd maar iets bij liegen bij hun lengte
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Daarom kunnen vrouwen niet inparkeren.
We worden al jaren voorgelogen over wat 30 cm is
Dus datquote:Op maandag 9 maart 2020 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Daarom kunnen vrouwen niet inparkeren.
We worden al jaren voorgelogen over wat 30 cm is
dwergwerperquote:Op maandag 9 maart 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Kleine meisjes zijn wel spannend, die gooi je met een hand door de slaapkamer heen.
Ik kan overigens prrrrrima inparkeren, maar sstquote:
kan het ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan overigens prrrrrima inparkeren, maar sst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |