Tis 4 uur. Hoezo: mogge?quote:
Huh, wat ga je doen dan?quote:
Ik ook maar niet zo vroeg. Wat doe je dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 04:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik ga straks naar mijn werk. En jij?
De trein pakken.quote:Op maandag 9 maart 2020 04:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik ook maar niet zo vroeg. Wat doe je dan?
Ik pak zo m'n donzen dekbed nog ff.quote:
Yooo. Jij slaap lekkerquote:Op maandag 9 maart 2020 04:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik pak zo m'n donzen dekbed nog ff.Maar trein en werk ze gast.
Is dat een hoofdstuk uit je dagboek?quote:
Morning plupquote:
Zit vast copywright op, dan moet je straks betalen. Dus laat maar lekker daar, slecht verhaal trouwens.quote:
Ftfyquote:
Beter jaquote:
Die zijn er zeker welquote:
Ik vind bouqetreeksseks toch wel de max...ow wacht😏quote:
Goedemorgen, hoopt dat het smaakt!quote:
Ftfyquote:Op maandag 9 maart 2020 07:40 schreef Voxs het volgende:
Goed recept voor wakker worden wel, koffie, slechte seksverhalen en massive attack!
quote:
Goedemorgen, Voxs. Ja, smaakte weer heel best. Een espresso van versgemalen bonen gaat er meestal wel in.quote:
quote:
Lekker! Ik geloof het wel, nog niet gemeten. Voel me stukken beter edoch ietwat gammel nog.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Voxs. Ja, smaakte weer heel best. Een espresso van versgemalen bonen gaat er meestal wel in.![]()
Ben je al wat aan koorts kwijt nu?
Goedemorgen! Nee dat verhaaltje van mario wasquote:Op maandag 9 maart 2020 08:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen.... Teruglezen is niet altijd een succes![]()
Gewoon koffie maar..en kleinzoon aansporen voor de vijfde keer, dat hij gloeiende godver zich aan moet gaan kleden
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen! Nee dat verhaaltje van mario was
Dank jequote:Op maandag 9 maart 2020 08:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja.
Fijn om te lezen, dat je weer wat opknapt.
Goedemorgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen.... Teruglezen is niet altijd een succes![]()
Gewoon koffie maar..en kleinzoon aansporen voor de vijfde keer, dat hij gloeiende godver zich aan moet gaan kleden
Toch knap je redelijk vlot op. IJzeren gestel.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker! Ik geloof het wel, nog niet gemeten. Voel me stukken beter edoch ietwat gammel nog.
bruut, die emmer is echt teveel van het goed hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 08:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Emmer water wil nog wel eens helpen. Brandslang ook als je die toevallig in de buurt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |