Ik wil alleen gekust worden door mijn vriendquote:Op maandag 9 maart 2020 12:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zou je willen kussen maar corona.
Samenwonend?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil alleen gekust worden door mijn vriend
Alles kan kapotquote:Op maandag 9 maart 2020 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen met een relatie.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat als hij corona heeftquote:Op maandag 9 maart 2020 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan mag ik ook thuis blijvenquote:
Wel erg jammerquote:Op maandag 9 maart 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO kan het na vrijdag echt vergeten
quote:
Mis je niks aan.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan mag ik ook thuis blijven
[..]
Wel erg jammer
[..]
AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADEPAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Wow wat een vreugde haha.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADEPAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe niet zo stomquote:Op maandag 9 maart 2020 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Speelt AZ mee in de keuken kampioen divisie?
Ja en dat ben ik eigenlijk altijd.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja behalve wanneer je boos bent
Oké dan stap ik ook over.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb de overstap gemaakt naar ONZ. Ben bij wet nog wel bevoegd te posten in klb
Tot een bepaalde hoogtequote:Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We tolereren jouw aanwezigheid hier ook
Definieer gezond @naatje_1quote:
Daar kan je best wat smakelijke tussen vinden. Het probleem is alleen dat ik het vermoeden heb dat naatje zijn portemonnee belangrijker vindquote:Op maandag 9 maart 2020 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tag je wel de persoon die magnetron maaltijden eet
Mja lijkt me best duur nog dat afhalenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je best wat smakelijke tussen vinden. Het probleem is alleen dat ik het vermoeden heb dat naatje zijn portemonnee belangrijker vind
Bedankt!!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Ik zal even luisteren naar je ademhaling.
Naatje wordt straks toch rijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je best wat smakelijke tussen vinden. Het probleem is alleen dat ik het vermoeden heb dat naatje zijn portemonnee belangrijker vind
5/6 euro zijn degene die dagvers en redelijk gezond zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja lijkt me best duur nog dat afhalen
[..]
Bedankt!!
Best duur dus. Dat is 6 X 7 = 42 EUR.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5/6 euro zijn degene die dagvers en redelijk gezond zijn
Dat is behoorlijk goedkoop.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best duur dus. Dat is 6 X 7 = 42 EUR.
Ik doe zelf week boodschappen voor 35 EUR.
Ik ben iemand die gewoon aanbiedingen checktquote:Op maandag 9 maart 2020 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk goedkoop.
Hoe doe je dat?
Dat is best goedkoop boodschappen doen jaquote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best duur dus. Dat is 6 X 7 = 42 EUR.
Ik doe zelf week boodschappen voor 35 EUR.
Netjes. Mijn hoofd is een puinhoop dus dit is moeizaam.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben iemand die gewoon aanbiedingen checkten vaak vooruit plant qua eten, grotere hoeveelheden koken en invriezen, basics vaak gewoon op voorraad.
Ja dat ziet er niet uit.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:23 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag net pas Ronaldo zijn kapseldat staartje wtf.
Iewlquote:Op maandag 9 maart 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat ziet er niet uit.
Mijn staartje is beter
Watquote:
Dit was niet seksueel bedoeld en ik voel me nu erg beledigd door Flipsquote:Op maandag 9 maart 2020 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker man, even over piemels praten.
Was ook wel weer even geleden dat ik naar heb gedaanquote:Op maandag 9 maart 2020 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit was niet seksueel bedoeld en ik voel me nu erg beledigd door Flips
Ja het was helemaal uit mijn systeemquote:Op maandag 9 maart 2020 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was ook wel weer even geleden dat ik naar heb gedaan
Tot zoquote:Op maandag 9 maart 2020 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het was helemaal uit mijn systeem
Nu even snijden brb
Wat is je fav? Gebogen? Recht? Krom en zo ja; welke richtingen? Groot, klein, dik of dun? Voorhuidje of nah?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Matig onderwerp.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eensquote:
Bahquote:Op maandag 9 maart 2020 20:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jij houdt zeker meer van poenie vieze pot XD
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jij houdt zeker meer van poenie vieze pot XD
Kaarsrecht. Cm of 20. Niet baggervet. Tuurlijk voorhuid.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is je fav? Gebogen? Recht? Krom en zo ja; welke richtingen? Groot, klein, dik of dun? Voorhuidje of nah?
RIP was gezellig al die jaren. Zal af en toe nog eens aan je terugdenken.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens ik heb keelpijn. Dit is het begin van het einde.
Ik zal leren om chili con carne te gaan eten ter ere van Kaneelquote:Op maandag 9 maart 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
RIP was gezellig al die jaren. Zal af en toe nog eens aan je terugdenken.
Amenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
RIP was gezellig al die jaren. Zal af en toe nog eens aan je terugdenken.
Samen ons verdriet weg eten?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal leren om chili con carne te gaan eten ter ere van Kaneel
Nou als ik verdriet weg eet kies ik niet voor bonenquote:
zal jou eens opetenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als ik verdriet weg eet kies ik niet voor bonen
Maar we doen het voor kaneelstokje.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als ik verdriet weg eet kies ik niet voor bonen
Dan zal ik die van mij maar niet opsturenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaarsrecht. Cm of 20. Niet baggervet. Tuurlijk voorhuid.
Dat zal je vast kunnen bekoren met dat vetquote:
Ja okequote:Op maandag 9 maart 2020 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar we doen het voor kaneelstokje.
Te dik?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zal ik die van mij maar niet opsturen
Jezusquote:Op maandag 9 maart 2020 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
bah nee, ga nu al richting de 61 kg
waar staat die?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Las van de week het In Memoriam topic weer eens.
Dan heb ik toch wel een beetje een brok in de keel
Nou als je een gemiddelde Nederlandse mannenlengte hebt is 61 kilo toch wel bijzonder magertjesquote:
ben ook ectoquote:Op maandag 9 maart 2020 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als je een gemiddelde Nederlandse mannenlengte hebt is 61 kilo toch wel bijzonder magertjes
Ken echt niemand in dat topic moet ik zeggenquote:
Binnenblijven vanaf windkracht 5 dusquote:Op maandag 9 maart 2020 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
ken er wel een paar van naam maar nooit echt mee gesprokenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken echt niemand in dat topic moet ik zeggen
Komt dat door Corona?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh, je bent dus aangekomenquote:
Hm misschien kan ik ook wel een coronaatje gebruiken danquote:
Met een limoentje en een beetje zout, zoals de Mexicanen dat doenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm misschien kan ik ook wel een coronaatje gebruiken dan
Bietje overdrevenquote:
snap hem welquote:
Vooral iets waar je je niet al te druk om moet makenquote:
Waar is de Disney versie?quote:
typisch wegkijkgedrag van een linkse leugen achtige wegkijkerquote:Op maandag 9 maart 2020 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Ook weer een aantal nieuwe content op Netflix gezien en totaal geen extreme diversiteit opgemerkt. Dan moet je er toch wel naar zoeken hoor
DEUGERquote:Op maandag 9 maart 2020 22:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
typisch wegkijkgedrag van een linkse leugen achtige wegkijker
we worden omvolkt! wordt wakker Nederlanders! BLUT UND BODEN
ehquote:Op maandag 9 maart 2020 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik begin dat woord op dezelfde cringe-hoogte te schalen als boomer
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:40 schreef Gangam het volgende:
Jeetje
Ik word een beetje moe van al die boomers die het internet net hebben ontdekt en in de meest vage breitbart conspiracies geloven
Ik neem aan dat de gemiddelde leeftijd hier 35+ is?
De agile jeugd dat hooggeleid is verdwijnt en laat het hier achter voor wat het is.
En dan heb je een echo chamber van boomers die denken dat FOK! een representatie van Nederland is.
Klacht: jullie allen dr moeders
quote:
We mogen nu ook al geen handen meer schuddenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
typisch wegkijkgedrag van een linkse leugen achtige wegkijker
we worden omvolkt! wordt wakker Nederlanders! BLUT UND BODEN
Ja, de klacht heeft verder niet heel veel met het woord te makenquote:
zal welquote:Op maandag 9 maart 2020 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, de klacht heeft verder niet heel veel met het woord te maken
heb goed geheugen, rest is mycroftquote:Op maandag 9 maart 2020 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, de klacht heeft verder niet heel veel met het woord te maken
Scheelt dat je dit soort posts steeds minder van me tegen gaat komenquote:Op maandag 9 maart 2020 22:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb goed geheugen, rest is mycroft
hoezoquote:Op maandag 9 maart 2020 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt dat je dit soort posts steeds minder van me tegen gaat komen
Geen zin meer om me druk te maken om fok-pipos in NWS en zulksquote:
Vond je vorige Emma-UI leukerquote:
Ik lees alleen nog posts van Etto, hij heeft nog sense of reasonquote:Op maandag 9 maart 2020 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen zin meer om me druk te maken om fok-pipos in NWS en zulks
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik lees alleen nog posts van Etto, hij heeft nog sense of reason
het is wel een vorm van sm ja...quote:Op maandag 9 maart 2020 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zin in BBQ met Hawaiian shirtsquote:
ZIN IN JOUquote:Op maandag 9 maart 2020 22:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zin in BBQ met Hawaiian shirts
rtquote:Op maandag 9 maart 2020 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het is wel een vorm van sm ja...
Kom dan.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker! En met jou dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cachicachaaaaaaaaaaaa alles wel?
Kan ik in contact komen met jouw management?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:01 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik zal mijn management erop aan spreken.
forum@fok.nlquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan ik in contact komen met jouw management?
ik geloof er niks vanquote:
De zwarten sterven uitquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:09 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik weiger dat. Het ziet hier overal zo blauw. De gewone user is een uitstervend ras.
al gedaan. kreeg een mail terug dat ik moest opdonderen.quote:
Dat is duidelijke taalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al gedaan. kreeg een mail terug dat ik moest opdonderen.
Je hoeft niet blauw te zijn om crew te zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:09 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik weiger dat. Het ziet hier overal zo blauw. De gewone user is een uitstervend ras.
Dat zie je aan mij wel idd. Al is de kans groot dat ik binnenkort wel blauw wordtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hoeft niet blauw te zijn om crew te zijn
Dm je gamertag dan eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil met jou in contact komen vriendin
De kans is groter dat je het topic ooit echt opent dan dat je blauw wordtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zie je aan mij wel idd. Al is de kans groot dat ik binnenkort wel blauw wordt
Goedzo!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:22 schreef Cachie het volgende:
[..]
Goed. Wel 40 uur per week stage, dus kan beter.![]()
En met joe?
Was @GGMM zeker?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al gedaan. kreeg een mail terug dat ik moest opdonderen.
Wat voor stage?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:22 schreef Cachie het volgende:
[..]
En met joe?
wat voor stage doe je nu?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:22 schreef Cachie het volgende:
[..]
En met joe?
ja, hij wil ons gewoon uit elkaar drijvenquote:
Vandaag nog gedaan dus de kans is 100% iddquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De kans is groter dat je het topic ooit echt opent dan dat je blauw wordt
Smoothquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zie dm en heb er voor het gemak ook mijn telefoonnummer gezet
quote:
Ik doe onderzoek naar onvoorziene kosten binnen DBFM-projecten bij een bedrijf waarvan 99% van de medewerkers man en 40+ is.quote:
dat kan elk technisch bedrijf wel zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:37 schreef Cachie het volgende:
[..]
[..]
Ik doe onderzoek naar onvoorziene kosten binnen DBFM-projecten bij een bedrijf waarvan 99% van de medewerkers man en 40+ is.
nou sorry hoorquote:
Corona zal daar wel flink gaan huishouden straks. De koekoekjes heyquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:37 schreef Cachie het volgende:
[..]
[..]
Ik doe onderzoek naar onvoorziene kosten binnen DBFM-projecten bij een bedrijf waarvan 99% van de medewerkers man en 40+ is.
Heb eerder het idee dat je bang bent genakt te worden door een meisje en daarom je gamertag niet geeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo kan je je slag slaan bij vrouwen. Zoeken naar een opening en die exploiteren
Hoop 't niet. 2 juni is m'n laatste dag en wil dan wel afgestudeerd zijn. Tel al af.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Corona zal daar wel flink gaan huishouden straks. De koekoekjes hey
Interessantquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:37 schreef Cachie het volgende:
[..]
[..]
En hier voel je je wel thuis? Waar ook heel veel 40+ man isquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:57 schreef Cachie het volgende:
[..]
Wel een leuke opdracht, maar heb me nog nooit zo NIET thuis gevoeld ergens.
wat kinderachtigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:58 schreef Cachie het volgende:
Het is ook altijd: "Goedemorgen heren, fijne avond nog mannen" etc.
Ging er gisteren een kaartje rond voor een collega wiens moeder is overleden. Collega ken ik, kent mij. Maar als stagiaire wordt je overgeslagen in zulke dingen hier.
Naja, zulke kleine dingen.
Hoe lang zit je daar dan al?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:58 schreef Cachie het volgende:
Het is ook altijd: "Goedemorgen heren, fijne avond nog mannen" etc.
Ging er gisteren een kaartje rond voor een collega wiens moeder is overleden. Collega ken ik, kent mij. Maar als stagiaire wordt je overgeslagen in zulke dingen hier.
Naja, zulke kleine dingen.
Ze zijn hier echt heel aardig, maar opmerkingen als "vrouwen delen makkelijker hun gevoelens dan mannen" druk ik wel meteen de kop in. Hier zijn vrouwen echt heel anders dan mannen. De vijf vrouwen die hier werken zijn receptioniste, HR-medewerker of 'interieurverzorgster' (dat woord is hier wél vrouwelijk).quote:
alle vrouwen die hier werken zijn secretaresse/receptionistequote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ze zijn hier echt heel aardig, maar opmerkingen als "vrouwen delen makkelijker hun gevoelens dan mannen" druk ik wel meteen de kop in. Hier zijn vrouwen echt heel anders dan mannen. De vijf vrouwen die hier werken zijn receptioniste, HR-medewerker of 'interieurverzorgster' (dat woord is hier wél vrouwelijk).
Gaan ze 's middags een rondje wandelen, dan wandelen de 5 vrouwen een ander rondje dan de mannen. Ik loop dan wel vaak met de mannen mee en krijg ALTIJD de vraag "En? Kom je er een beetje uit met je opdracht?" Dit is de zevende week en ben dat gewoon zat.
En dan ook nog part-time.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle vrouwen die hier werken zijn secretaresse/receptioniste
jep. maar 1 full timequote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:06 schreef Cachie het volgende:
[..]
En dan ook nog part-time.
De receptioniste hier zei gisteren dat er maar 300 coronagevallen zijn van de 3 miljoen mensen in Nederland. Ik kan dus niet helemaal levelen met de vrouwen hier.
Ja, bijvoorbeeld. Dan is er diversiteit en dan worden er eilandjes gecreëerdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. maar 1 full time
zou op zich wel eens leuk om een vrouwelijke monteur er bij te krijgen
Que?quote:
we nemen het mee naar achterenquote:
Broerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:48 schreef Cachie het volgende:
[..]
Heb eerder het idee dat je bang bent genakt te worden door een meisje en daarom je gamertag niet geeft.
Ik heb alleen maar vrouwen om me heenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. maar 1 full time
zou op zich wel eens leuk om een vrouwelijke monteur er bij te krijgen
Welke CoD speel je?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Broer
Ik ben zowel op cod als op fifa, f1 en nba een hele grote speler. No way dat ik zou verliezen van een meisje
Ik proef jalozie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:52 schreef Kiid het volgende:
Is het eigenlijk toeval Gianni dat je er nu ineens bent nu cachi er is? Toch nog stille hoop?
Ja, dat is natuurlijk ook een beetje het idee. Zo weinig mogelijk gevallen testen om de cijfers en paniek laag te houden. Aan de ene kant logisch, maar hoop dat als er in de toekomst echt een gevaarlijk virus optreed dat we er anders mee omgaan dan nuquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:06 schreef Cachie het volgende:
[..]
En dan ook nog part-time.
De receptioniste hier zei gisteren dat er maar 300 coronagevallen zijn van de 3 miljoen mensen in Nederland. Ik kan dus niet helemaal levelen met de vrouwen hier.
Ik zal nooit ontkennen dat ik hier zit voor jou. Het heeft alleen even geduurd voordat je mij weer hebt gevondenquote:
Geen toeval.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:52 schreef Kiid het volgende:
Is het eigenlijk toeval Gianni dat je er nu ineens bent nu cachi er is? Toch nog stille hoop?
Heb je nog steeds op blok staan via WAquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zal nooit ontkennen dat ik hier zit voor jou. Het heeft alleen even geduurd voordat je mij weer hebt gevonden
Awwhhhhhquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen toeval.
Cachie is de reden dat ik hier ben, jij bent de reden dat ik hier normaal niet ben
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:56 schreef Cachie het volgende:
[..]
Heb je nog steeds op blok staan via WA
RIP mijn kansenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:56 schreef Cachie het volgende:
[..]
Heb je nog steeds op blok staan via WA
Mijn punt was meer dat ze dacht dat Nederland 3 miljoen i.pv. 17 miljoen inwoners kent.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook een beetje het idee. Zo weinig mogelijk gevallen testen om de cijfers en paniek laag te houden. Aan de ene kant logisch, maar hoop dat als er in de toekomst echt een gevaarlijk virus optreed dat we er anders mee omgaan dan nu
ach, een paar man meer of minder.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:59 schreef Cachie het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat ze dacht dat Nederland 3 miljoen i.pv. 17 miljoen inwoners kent.
Oh, daar had ik al overheen gelezen. Zodra ik dingen lees over corona dan word ik al ziedend. Maar dat is alleen omdat ik graag een keer twee weken thuis wil werken/chillenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:59 schreef Cachie het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat ze dacht dat Nederland 3 miljoen i.pv. 17 miljoen inwoners kent.
Gianni, hoe kunnen wij onze onderlinge relatie verbeteren vriend. Zodat wij ook beste vrienden kunnen wordenquote:
Dit heb ik meestal op maandag.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:18 schreef Amarantha het volgende:
Zin om onder een dekentje te kruipen en dagenlang te huilen.
Dit heb ik altijd als het salaris wordt gestortquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:18 schreef Amarantha het volgende:
Zin om onder een dekentje te kruipen en dagenlang te huilen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd als het salaris wordt gestort
Je weet niet hoe teleurstellend dat iedere maand is. Net alsof iemand iedere maand langskomt om je een trap in de ballen te gevenquote:
Vergelijk je salaris krijgen nu met menstruatie?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet niet hoe teleurstellend dat iedere maand is. Net alsof iemand iedere maand langskomt om je een trap in de ballen te geven
Jij hebt duidelijk nooit een trap in je ballen gehadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vergelijk je salaris krijgen nu met menstruatie?
Oh zeker welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit een trap in je ballen gehad
Je hebt al lang geen nieuwe bevindingen kunnen noteren in je fok-schriftjequote:
Naatje is van voor het fok-schriftje. Die ken ik van ONZ-radio.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt al lang geen nieuwe bevindingen kunnen noteren in je fok-schriftje
Ik heb hem ooit weleens gehoord ja maar kan hem niet voor de geest halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Naatje is van voor het fok-schriftje. Die ken ik van ONZ-radio.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit ongesteld geweest
Dit is ergerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vergelijk je salaris krijgen nu met menstruatie?
Hebt geweest is bijna net zo erg als denken dat er 3 miljoen mensen in Nederland wonenquote:
Ik moet helemaal niks.quote:
De lijst is ook niet zo bijzonder, veel te veel kaasquote:
Kan je niet even een samenvatting geven, ik ga toch niet zo'n heel filmpje bekijken joh.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De lijst is ook niet zo bijzonder, veel te veel kaas
Deze is beter
Oh, als ik gigantische honger heb eet ik gewoon watquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niet even een samenvatting geven, ik ga toch niet zo'n heel filmpje bekijken joh.
Dat doe ik alleen als ik gigantische honger heb.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, als ik gigantische honger heb eet ik gewoon wat
Wat doe je opstandigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |