Piekbelasting van zorgsysteem, veel grotere groep die getroffen wordt, heftigere ziektelast, grotere kans op (relatief lange) ziekenhuisopname, schade en doodquote:Op zondag 8 maart 2020 22:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat? Weet je hoeveel mensen aan de gevolgen van griep overlijden elk jaar? Waarom is overlijden aan Covid-19 een ramp maar overlijden aan de gevolgen van de griep niet?
In Italië nog steeds alles zorgeloos , en de kinderen blij buiten aan het spelen? Nog steeds niks aan de hand? Excuus voor het overdrijven nog, dat de situatie daar helemaal fout zou gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan veel van het gewauwel van de mafklappers hier die het beter dan het RIVM denken te weten echt niet serieus nemen, daarom zie je me hier ook nauwelijks meer.
Dat kan natuurlijk altijd. Maar dan bewijzen ze zichzelf ook geen dienst met halve maatregelen.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien weten wetenschappers en politici wel meer dan wij?
Ik heb vandaag 2 stuks bapao en een zak cheese onion chips geklaard van mijn prep voorraad morgen toch maar ff aanvullenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zie daar eerlijk gezegd meer heil in dan al dat paniekvoetbal. Sterker nog ik merk dat al dat gedoe me zo opvreet, dat ik niet eens de tijd neem om een gezonde maaltijd te bereiden. Heb net twee van die miepakjes op die eigenlijk van mijn prepvoorraad zijn.
er waren geen directe vluchten met Wuhan toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het RIVM dat het erg onwaarschijnlijk vond dat het virus deze kant op zou komen?
Ik ken dat drankje, lekker zelfgestookt door de gemiddelde Kroaat.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me is Kroatisch. Haar familie gebruikt overal Slivovitsj (pruimenbrandewijn) voor.
Om te drinken als ze ziek/oud/wakker zijn, om hun lijf mee in te smeren, alles
Exact. Zo erg is covid dus niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:40 schreef Kekster het volgende:
[..]
Inderdaad, wat maken die paar bijwerkingen uit tegenover de honingraad longen die je krijgt van covid
Wel als je mensen maar bang genoeg maakt voor de onbekende neef van griep genaamd covid. En de media en orakels van Twitter werken daar maar al te graag aan mee. Mensen zijn eigenlijk maar hele simpele wezens. Dat zie je in dit topic ook goed terug.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:01 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Met een normale griep word niet kwart Italië afgesloten.
Haha ja precies. Baby heeft pijn omdat de tandjes door komen? Beetje slivovitz op het tandvleesquote:Op zondag 8 maart 2020 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me is Kroatisch. Haar familie gebruikt overal Slivovitsj (pruimenbrandewijn) voor.
Precies!quote:
En klopt ja. Daar fixen ze dat allemaal zelf. Gaan wat litertjes doorheen denk ikquote:Op zondag 8 maart 2020 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Best lekker, als je niet van dat fabrieksspul hebt!
Dat is toch dat spul waar ze van zeggen dat je er blind van kan worden? Ook niet handigquote:Op zondag 8 maart 2020 23:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ken dat drankje, lekker zelfgestookt door de gemiddelde Kroaat.
Brand dat virus gelijk weg idd.
In Duitsland zien ze de bui al hangen kristalnacht 2.0 iemand moet toch de schuld krijgen hiervoorquote:
Indachtig deze tijdsgeest gaan de ariers dit keer op de treinquote:Op zondag 8 maart 2020 23:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
In Duitsland zien ze de bui al hangen kristalnacht 2.0 iemand moet toch de schuld hiervoor krijgen
Goede voorlichting zou in dat geval beter werken dan paniekvoetbal.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Wel als je mensen maar bang genoeg maakt voor de onbekende neef van griep genaamd covid. En de media en orakels van Twitter werken daar maar al te graag aan mee. Mensen zijn eigenlijk maar hele simpele wezens. Dat zie je in dit topic ook goed terug.
.....en in de slokdarm!quote:Op zondag 8 maart 2020 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja precies. Baby heeft pijn omdat de tandjes door komen? Beetje slivovitz op het tandvlees
Dit verklaard wel gelijk een hoop.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, serieus
Al kreeg ik als baby ook advocaat zodat ik lekker ging slapen
![]()
![]()
Zouden ze deze topicreeks meelezen?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Politici weten per definitie niet zoveel qua herseninhoud.
Een om de dag mee te beginnen, 1 voor elke maaltijd, en erna en altijd 1 voor het slapenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
inb4 "Dat verklaart een hoop!"quote:Op zondag 8 maart 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, serieus
Al kreeg ik als baby ook advocaat zodat ik lekker ging slapen
![]()
![]()
En dat maakt dit topic volkomen waardeloos.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Iedereen weet het beter dan het RIVM.
Dat is nu net het enge.
Ik vraag mij hierdoor steeds af wat er gaat gebeuren als er écht wat aan de hand is. Die 40% mortality, of hoger bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 maart 2020 23:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Wel als je mensen maar bang genoeg maakt voor de onbekende neef van griep genaamd covid. En de media en orakels van Twitter werken daar maar al te graag aan mee. Mensen zijn eigenlijk maar hele simpele wezens. Dat zie je in dit topic ook goed terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |