SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Jansma zit ook op 7 maanden.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/ESneAXuX0AE3UxR?format=jpg&name=large
THEOED
Zo'n foto had ik toen ook al een keer gepost daar.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
THEOED
holy shit wat zijn theo en kees dik zegquote:Op zondag 8 maart 2020 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
THEOED
Post die Miljuscha nog eens bohhhhquote:Op zondag 8 maart 2020 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
0.75 liter milkshakes zijn oppergenot. Ik neem er meestal 2 genot.
Instagram.com/miljuschka godinquote:Op zondag 8 maart 2020 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Post die Miljuscha nog eens bohhhh
Levensgevaarlijk inderdaad om rond te neuken in die homoscene.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
“Als ik een glaasje op heb word ik levensgevaarlijk. Ik ben single, dus ik hoop dat ik vanavond met een hele harem huppelend naar buiten ga.”
Aldus SPLINTER Chabot
Een grote no-go.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel altijd over je schouder kijken voor d'r oom
Splinter(lol) is van de verkeerde kant.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
“Als ik een glaasje op heb word ik levensgevaarlijk. Ik ben single, dus ik hoop dat ik vanavond met een hele harem huppelend naar buiten ga.”
Aldus SPLINTER Chabot
van de verkeerde kaantquote:Op zondag 8 maart 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Splinter(lol) is van de verkeerde kant.
Vvder hequote:Op zondag 8 maart 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo gooi ik m ook altijdquote:
Dat krijg je als je zo wordt opgevoed (lol). Ging al mis toen ie werd aangegeven bij de gemeente.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verroeste spijkers in zijn HOL.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
Aldus SPLINTER Chabot
Wereldssss in de mijne ookquote:Op zondag 8 maart 2020 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit heel erg hoog in mijn irritatiezone.
Announce een jeugdfinale ervoor met darters met dikke baarden. @Mani89quote:Op zondag 8 maart 2020 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Krijg je met die PDC aids om de finale kwartier na de halve finale te gooien.
Ik ga niet naar dat soort vreetschuren. Ik ben van de meer verfijnde keukens.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
0.75 liter milkshakes zijn oppergenot. Ik neem er meestal 2 genot.
Een tweedehands kopenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik voel een lichte madheid vanwege zijn Rolls Royce Phantom en Mercedes Limited Edition
Dat is hier dagelijkse kost, niks bijzonders.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:43 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik ga niet naar dat soort vreetschuren. Ik ben van de meer verfijnde keukens. [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had precies deze post verwacht van jou.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik voel een lichte madheid vanwege zijn Rolls Royce Phantom en Mercedes Limited Edition
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je vriendin was toch ook tweedehands ouwe reus.
Hoe zijn je eiwit- en vetgehaltes? En hoeveel liter er dag?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
Vriendin van Price mag mij wel een x melken boh boh
Vreemde vraag alles maximaal #altijdreadyquote:Op zondag 8 maart 2020 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe zijn je eiwit- en vetgehaltes? En hoeveel liter er dag?
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe zijn je eiwit- en vetgehaltes? En hoeveel liter er dag?
ok yannickquote:Op zondag 8 maart 2020 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
Price heeft het zelf verneukt helaas.
Jammer dat de extreem walgelijke en irritante klootzak Van Gerwen weer gaat winnen.
Niemand verdient daar de titelquote:Op zondag 8 maart 2020 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat irritante Barcelona 2 punten voorstaat na vanavond in LaLiga
Dat geheel terzijde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |