echt?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus ook een keer zo’n treinrukker gehad
Wassie beetje goed?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
En alleen voor hoofdenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
Sorry jongens. Ben niet zo scherp.
Dacht ook al dat bedden per hoofd van de bevolking letterlijk alleen het bed was
Vertel het onsquote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Is dit het algemene onderwerp van deze avondquote:Op zondag 8 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
ik heb er geen ervaring meequote:Op zondag 8 maart 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit het algemene onderwerp van deze avond
Ik stond in het gangpad en een man pakt ineens zijn tas van de grond en legt die op schoot. Vervolgens verdwijnt zijn hand in z’n broek en begint de boel op en neer te gaan. Die vent keek het meisje dat tegenover ‘m zat strak aan.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond in het gangpad en een man pakt ineens zijn tas van de grond en legt die op schoot. Vervolgens verdwijnt zijn hand in z’n broek en begint de boel op en neer te gaan. Die vent keek het meisje dat tegenover ‘m zat strak aan.
Corona en treinrukkenquote:Op zondag 8 maart 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit het algemene onderwerp van deze avond
quote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond in het gangpad en een man pakt ineens zijn tas van de grond en legt die op schoot. Vervolgens verdwijnt zijn hand in z’n broek en begint de boel op en neer te gaan. Die vent keek het meisje dat tegenover ‘m zat strak aan.
Als hij tot onder zijn knie kwam, was het vast een FOK!kerquote:Op zondag 8 maart 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na een minuutje was hij klaar. Dus hij had het rukken wel onder de knie
Nee, zelf kon ik alleen maarquote:Op zondag 8 maart 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het is zo ranzig he. Heeft iemand er wat van gezegd?
Oh wowquote:Op zondag 8 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |