Waar moest ik op de fiets heen dan?quote:
Ik stond vanochtend ook bij de bushalte en te denken van goh: adem ik nu korter dan normaal?quote:
Naar die kroeg tot sluitingstijd en daarna naar de afterparty bij Soury.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar moest ik op de fiets heen dan?
hahahaquote:Op zondag 8 maart 2020 22:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Naar die kroeg tot sluitingstijd en daarna naar de afterparty bij Soury.
Het gaat tussen de oren zitten.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend ook bij de bushalte en te denken van goh: adem ik nu korter dan normaal?
Daar lurk ik al voor mijn boodschappenlijstjequote:Op zondag 8 maart 2020 22:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan moet je in Corona COVID-19 forum zijn.
Hoeveel weken geleden stond je ook alweer naast een Chinees?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend ook bij de bushalte en te denken van goh: adem ik nu korter dan normaal?
Mijn fiets heeft een gebroken ketting.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Naar die kroeg tot sluitingstijd en daarna naar de afterparty bij Soury.
Technisch tekenaar maar ketting van fiets repareren is te lastig?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft een gebroken ketting.
In principe is wanneer dat virus uit de hand loopt wel gunstig om de vergrijzing wat tegen te gaanquote:
Ik word moe van jou.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Technisch tekenaar maar ketting van fiets repareren is te lastig?
Wat voor zooi hebben ze nu weer verzonnen?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Sparen jullie ook voor de bakjes van AH?
Nee want het zijn klote dingen. Als je daar een rauwmelkse camembert in doet, het vacuüm geval gebruikt, stinkt het net zo hard je koelkast uit als dat je het gewoon in de originele verpakking hebt.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat snap ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In principe is wanneer dat virus uit de hand loopt wel gunstig om de vergrijzing wat tegen te gaan
En voor alle andere dingen die niet zo stinken? Ik wil het vooral gebruiken voor mijn gemaakte maaltijden en dan weer opwarmenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee want het zijn klote dingen. Als je daar een rauwmelkse camembert in doet, het vacuüm geval gebruikt, stinkt het net zo hard je koelkast uit als dat je het gewoon in de originele verpakking hebt.
Ja fijne bakjes aanraderquote:Op zondag 8 maart 2020 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb al bakjes zatquote:Op zondag 8 maart 2020 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja dat is geen probleem. Alleen als je zo'n bakje te vol doet, of wat er in zit is redelijk vloeibaar, als je dat vacuüm probeert te pompen dan komt het eten uit het ventiel.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En voor alle andere dingen die niet zo stinken? Ik wil het vooral gebruiken voor mijn gemaakte maaltijden en dan weer opwarmen
Opzich logischquote:Op zondag 8 maart 2020 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is geen probleem. Alleen als je zo'n bakje te vol doet, of wat er in zit is redelijk vloeibaar, als je dat vacuüm probeert te pompen dan komt het eten uit het ventiel.
Ja dat ventiel is handig voor eten opwarmen maar ze sluiten goed, ik had er al een aantal gekocht waren normaal 8 euro stukquote:
Je snapt niet dat ik nu zonder werk zit alle niet noodzakelijke uitgave uitstel?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je wordt al moe van fiets repareren man.
Zo'n ketting is goedkoper dan overal met OV heen.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik nu zonder werk zit alle niet noodzakelijke uitgave uitstel?
Lijkt meer op een tepelquote:
Moet je aan de tepel van die bakjes ook zuigen?quote:
Ja, met een vacuümpompquote:Op zondag 8 maart 2020 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet je aan de tepel van die bakjes ook zuigen?
Ik hoef nauwelijks ergens met het ov heen en daar waar ik heen moet is te ver om te fietsen. Dat zijn dan weer sollicietatie gesprekken. Daar kom ik liever uitgerust en onbezweet aan. Zit niet te huilen dat mijn fiets het niet doet.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zo'n ketting is goedkoper dan overal met OV heen.
Ow wat saaiquote:
Ik ga geen grapjes maken over ventiel en zuigen.quote:
Zwarte?quote:
Misschien is zijn echte naam ook piet.quote:
En dan ?quote:Op zondag 8 maart 2020 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Plottwist misschien heet Scrut wel Piet
Neequote:Op zondag 8 maart 2020 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien is zijn echte naam ook piet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |