Bepaalde dingen snap ik niet zo goed, is dezelfde motor in mindere auto ook goed wanneer andere teams daarmee hoog scoren?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt de eerste ronde nog tot vrijdagnacht gratis wisselen.
Nee het begint net ff te vroeg eigenlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik zat klaarniet altijd om die tijd ook
Wat een boeren eh? man3quote:Op zondag 8 maart 2020 23:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee het begint net ff te vroeg eigenlijk
quote:
Ik heb een rare mixquote:Op zondag 8 maart 2020 23:15 schreef sjampoeh het volgende:
wat raar, stel je een team samen, maar kan ik niet mijn racer kopennee 2 cheapass conjo's uit een andere team
Ik heb sowieso geen aansluitingen en geen plek.quote:
Ja volgende week gaan we losquote:Op zondag 8 maart 2020 23:17 schreef TillyB het volgende:
[..]wtf was er bij die mannen aan de hand met die boerin. Die ene zat in z'n upje??? En de rest aan tafel
Nee, je krijgt alleen de punten voor het team waarvan je de motor kiest. Je krijgt bij de Hondamotor van Alpha Tauri niet ook nog punten voor de Hondamotor in de Red Bull.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Bepaalde dingen snap ik niet zo goed, is dezelfde motor in mindere auto ook goed wanneer andere teams daarmee hoog scoren?
Kan gewoon op de afvoer van je wasbakquote:Op zondag 8 maart 2020 23:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen aansluitingen en geen plek.
Nah, er is dit jaar bij de start van het seizoen veel meer mogelijk dan voorheen.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja je moet echt met een soort voedselbank budget je team samenstellen
De afvoer kan het niet eens aan soms als ik douche. Van de week stond de douche blank. Voordeel was wel dat de badkamer vloer ook weer een beurt had gehad.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan gewoon op de afvoer van je wasbak
Dat is toch krom?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, je krijgt alleen de punten voor het team waarvan je de motor kiest. Je krijgt bij de Hondamotor van Alpha Tauri niet ook nog punten voor de Hondamotor in de Red Bull.
Ja dan wordt het echt interessantquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De afvoer kan het niet eens aan soms als ik douche. Van de week stond de douche blank. Voordeel was wel dat de badkamer vloer ook weer een beurt had gehad.
Nou beter dan dat schilderen op die ermpiesquote:Op zondag 8 maart 2020 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dan wordt het echt interessant
Echt eng trouwens op die fiets en dan die foam induiken
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet meer zoenen met half NLdat wordt wennen sjamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |