SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een stukje historie:
https://www.dailymotion.com/video/x8nyzj
Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen
Tv:
Sporza, met Michel Wuyts en José De Cauwer
Eurosport
En de NOS? Dat is even afwachten, wellicht in de weekenden, wellicht op NOS.nl. Wellicht mett Gio Lippens of wellicht zelfs Joris van den Berg! Afijn, dit doet er verder ook niet toe met Sporza als optie.
Eerder deze week hadden ze het over 3000 bezoekers voor de slotetappe.twitter:AFP twitterde op zondag 08-03-2020 om 20:45:30BREAKING# France bans gatherings of more than 1,000 over virus fears: minister https://t.co/peVhkdkKSN reageer retweet
Die staan natuurlijk wel grotendeels verspreid.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:19 schreef showtimer het volgende:
Eerder deze week hadden ze het over 3000 bezoekers voor de slotetappe.twitter:AFP twitterde op zondag 08-03-2020 om 20:45:30BREAKING# France bans gatherings of more than 1,000 over virus fears: minister https://t.co/peVhkdkKSN reageer retweet
Mocht je toch niet genoeg krijgen van ambient sounds check dan dit prachtige album eensquote:Op maandag 9 maart 2020 14:35 schreef Koffieplanter het volgende:
HALLO AMBIENT SOUND HALF DRIE IS HALF DRIE.
twitter:VanDerKloor twitterde op maandag 09-03-2020 om 13:43:29Geen publiek meer bij start en finish van de etappes in Parijs-Nice. #coronavirus https://t.co/1sLAuwoZCp reageer retweet
Pijnlijk doorzichtig.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooi dat de altijd sympathieke Hivert andermaal in de vlucht zit.
Max gaat dit jaar alles winnen wat er te winnen valt. Extreem mooie jongen.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:23 schreef showtimer het volgende:
Hele gemakkelijke gratis tellen voor Maximiliaan.
twitter:Eurosport_NL twitterde op maandag 09-03-2020 om 15:55:13🚨 WAAIERALARM 🚨Het is chaos in #ParisNice! Kijk het NU LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player! https://t.co/uXoflRpF2q reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 09-03-2020 om 15:57:29@Eurosport_NL Sorry, er zit copyrights op die term. Ik laat mijn advocaat contact met jullie opnemen. reageer retweet
Allemaal gewacht behalve Bol of Matthews want er zit er nog 1 vooraanquote:Op maandag 9 maart 2020 16:03 schreef TheArt het volgende:
Sunweb rijdt nu in groep 2, dus daar zit sowieso Benoot.
Dat is Matthews denk ik. Bol is ook aan het rijden in groep 2.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Allemaal gewacht behalve Bol of Matthews want er zit er nog 1 vooraan
Ja is het postuur van Matthewsquote:Op maandag 9 maart 2020 16:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is Matthews denk ik. Bol is ook aan het rijden in groep 2.
Ik ben al tijden wanhopig aan het zoeken.quote:
Zit in deel 2 met Benoot volgnes mij.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben al tijden wanhopig aan het zoeken.
Al die grote gasten, type Vlaamse renner, en dan zo'n kereltje van 30 kilo ertussen, geen gezichtquote:Op maandag 9 maart 2020 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Higuita ook nog mee, dat kan helemaal niet jongens.
Tweede Jodyquote:Op maandag 9 maart 2020 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Higuita ook nog mee, dat kan helemaal niet jongens.
Deze keer deed hij het ook nog zonder ploeggenoten, extra knap.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:12 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Al die grote gasten, type Vlaamse renner, en dan zo'n kereltje van 30 kilo ertussen, geen gezicht
Lekker achter grote lichaam van Pascal aanquote:Op maandag 9 maart 2020 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze keer deed hij het ook nog zonder ploeggenoten, extra knap.
Kontratquote:Op maandag 9 maart 2020 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
Wie is de vierde bora? Schach, Akkerfrans, Peto en?
Volgens mij is Konrad ook mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
Kontrat.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
Vision 2020.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Zou Stefan de Bod dit jaar een gooi gaan doen naar een podium in een grote ronde?
Dan is er ook hoop voor Meintjes?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Als Ries van Nizzolo zelfs een winnaar kan maken ...
twitter:andremeganck twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:32:07#ParisNice 2e rit Winner Giacommo Nizzolohttps://t.co/G2I4kLz4ZW https://t.co/ZQy5NWjw6D reageer retweet
Seniele opaquote:Op maandag 9 maart 2020 16:34 schreef Slobeend het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:32:07#ParisNice 2e rit Winner Giacommo Nizzolohttps://t.co/G2I4kLz4ZW https://t.co/ZQy5NWjw6D reageer retweet
twitter:DanielDwars twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:44:58Het verhaal van Sunweb in het kort: Bol voelde zich niet goed, miste al de eerste waaier. Benoot haakte later af omdat er voor hem gevallen werd. Ploeg koos om iedereen op hem te laten wachten met oog op klassement. Op Matthews na, maar die miste de laatste slag. #ParisNice reageer retweet
Is het al tijd om de trein op de rails te zetten? Ik vind hem met de week indrukwekkender ogen, ondanks dat hij gisteren goed is weggekomen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit is toch niet het begin van een 'Nibali wint de Giro' campagne?
Ging om dit geniale shot:quote:Op maandag 9 maart 2020 16:12 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Al die grote gasten, type Vlaamse renner, en dan zo'n kereltje van 30 kilo ertussen, geen gezicht
Of wordt het tijd voor een RCS crowdfunding? Nibs wel geluk dat hij in Zwitserland woont.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is het al tijd om de trein op de rails te zetten? Ik vind hem met de week indrukwekkender ogen, ondanks dat hij gisteren goed is weggekomen.
Ik schrijf hem op voor de Giro van 2021quote:Op maandag 9 maart 2020 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is het al tijd om de trein op de rails te zetten? Ik vind hem met de week indrukwekkender ogen, ondanks dat hij gisteren goed is weggekomen.
De dagen daarna start het liveverslag telkens rond 15.15 uur.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat is de uitzending?
Thuiswerkgod dus ik kan kijken
Tiesj ging toch niet voor het klassement?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:11 schreef Marcoss het volgende:
twitter:DanielDwars twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:44:58Het verhaal van Sunweb in het kort: Bol voelde zich niet goed, miste al de eerste waaier. Benoot haakte later af omdat er voor hem gevallen werd. Ploeg koos om iedereen op hem te laten wachten met oog op klassement. Op Matthews na, maar die miste de laatste slag. #ParisNice reageer retweet
Karsten Kroon noemt 19km voor de meetquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:20 schreef wimderon het volgende:
Vanaf 30 te gaan zou het wat kunnen worden.
Ondertussen komt Buren ernstig in het gedrang.
Dat idee had ik wel. Ben is geen kunstenaar op de fiets.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:45 schreef TheArt het volgende:
Was dat trouwens weer O’Connor die daar in de sloot belandde? Die heeft ook zijn dagje niet.
Hij maakt af en toe kunstige duikvluchten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat idee had ik wel. Ben is geen kunstenaar op de fiets.
Dit is niet leuk.quote:
Verstandige jongen gaat verstandig met zijn krachten om.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij zit net op het juiste moment weer vooraan volgens mij.
Een mogelijke ritzege? Voorbereiden op Catalonië? Inmiddels staat Nibali ook in een positie waarin die ondersteuning kan gebruiken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet dat Porte hier niet met klassementsambities heen is gekomen maar waarvoor heb je hem anders in dienst?...
Soepele landing nu!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soepelheid in tred van Terpstra!
Eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:00 schreef wimderon het volgende:
Stelling: er komt dadelijk een val waardoor het uiteindelijk uiteen valt.
Goed gegoktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:00 schreef wimderon het volgende:
Stelling: er komt dadelijk een val waardoor het uiteindelijk uiteen valt.
Geen Ackermannetje erbij?quote:
Daar moeten we het de komende week even niet van hebben denk ik, die slaapt iets minder lekker.quote:
Ik heb liever ham of hagelslag op mijn bol.quote:
quote:
Ik heb gewoon haar op mijn bol.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever ham of hagelslag op mijn bol.
IGC en Pasqualon zijn met alle respect B-garnituur.quote:
Zolang Hofstetter maar niks mankeert.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:16 schreef Slobeend het volgende:
Ziet er uit als een gebroken polsje voor Sem.
IGC kan dit jaar zomaar doorschuiven naar A-garnituur.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IGC en Pasqualon zijn met alle respect B-garnituur.
Ik had de edit nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je onderschat Garcia Cortina nu toch wel ernstig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
IGC kan dit jaar zomaar doorschuiven naar A-garnituur.
Dat is niet zo mooi.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:16 schreef Slobeend het volgende:
Ziet er uit als een gebroken polsje voor Sem.
Toch is het iemand die alles vrij goed kan maar nergens echt in uitblinkt. Al kun je met hard kunnen stampen ook een eind komen. In een groepje gaat hij altijd last hebben van zijn reputatie als snelle man en in een sprint is hij normaal gezien weer niet snel genoeg tegen de pure sprinters.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je onderschat Garcia Cortina nu toch wel ernstig.
Wat is er toch aan de hand met Elia?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:24 schreef wimderon het volgende:
Die Cofidis doet ook een heerlijke lead out voor, ja, niemand.
Hij is nog jong zat he. Kan natuurlijk gewoon een stap maken dit jaar, wat hij tot nu toe elk jaar gedaan heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch is het iemand die alles vrij goed kan maar nergens echt in uitblinkt. Al kun je met hard kunnen stampen ook een eind komen. In een groepje gaat hij altijd last hebben van zijn reputatie als snelle man en in een sprint is hij normaal gezien weer niet snel genoeg tegen de pure sprinters.
Weer zoals gisteren?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand alsjeblieft Sergio even vertellen hoe je normaal zwaait. Zo doe je dat niet...
DQ.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, jij weg Naiero.
https://twitter.com/daanvandenberg/status/1237413610751692801
Totaal onnodig ook, ruimte genoeg. Tenzij er eerder iets is voorgevallen...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
Lijkt mij een vrij idiote move trouwens.
En z'n strafquote:“I lost some skin and needed those stitches, because when I went into the barrier, I hit the metal part, but luckily, everything else seems pretty ok. In the beginning, as I was lying on the road, there was a bit of shock, as I had no idea how serious it was, but it’s a good thing nothing is broken. I will continue the race and start Wednesday’s individual time trial. I’m quite happy it will be a short stage tomorrow and I hope things will turn around for me at some point”, a confident Bennett said at the team hotel.
Winnaar is bekend.twitter:Vaughters twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 22:42:47So, tomorrow we get to see how the HiguitaMonster ™️©️®️ goes in a TT. While only 55kgs, I think he might surprise a few doubters.... reageer retweet
Wie zijn die zogenaamde doubters?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:46 schreef showtimer het volgende:
Winnaar is bekend.twitter:Vaughters twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 22:42:47So, tomorrow we get to see how the HiguitaMonster ™️©️®️ goes in a TT. While only 55kgs, I think he might surprise a few doubters.... reageer retweet
twitter:ukcyclingexpert twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:58:10Every single one of the riders in the Paris-Nice Rally has been told to self isolate today. They will cycle the par course INDIVIDUALLY at least ONE MINUTE apart to reduce the chance of positive tests! Probably something pro professional cycling should have tried in the 2000s!!! reageer retweet
Je vond Bas Tietema nog niet ongrappig genoeg?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef Momo het volgende:
twitter:ukcyclingexpert twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:58:10Every single one of the riders in the Paris-Nice Rally has been told to self isolate today. They will cycle the par course INDIVIDUALLY at least ONE MINUTE apart to reduce the chance of positive tests! Probably something pro professional cycling should have tried in the 2000s!!! reageer retweet
Vaughters heeft wel vaker iets teveel vertrouwen gehad in 1 van z'n renners.. Al die topresultaten van Pierre Rolland zijn er niet helemaal uitgekomen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:46 schreef showtimer het volgende:
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef Momo het volgende:
wowquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:21 schreef Momo het volgende:
Eurosport is al begonnenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Villa Politica moet even opschieten.
Daar is constant reclame.quote:
Ik keek uiteraard ook naar ES, maar wilde toch schakelen naar Sporzagodenquote:
Design by Goatsetmquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Uhhh, wat zijn die witte handen op dat tenue van Africa's team?
Qhubeka!quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Uhhh, wat zijn die witte handen op dat tenue van Africa's team?
Max is goed. Die staat ook genoteerd. Maar Dielon zal hem wel net voorblijven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonde.
Ik schrijf Dielon alvast op voor de overwinning.
Correct en tevens juist, net als Steef (die ook op een prototype wegfiets rijdt).quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:43 schreef showtimer het volgende:
Fiets van Pinot ziet er wel heel prototype uit.
Valt nog wel mee toch? Had hij bij het eerste tussenpunt niet al 23 seconden achterstand?quote:
Lijkt die van Tobias toch sneller.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Correct en tevens juist, net als Steef (die ook op een prototype wegfiets rijdt).
Van 14 naar 39 sec.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch? Had hij bij het eerste tussenpunt niet al 23 seconden achterstand?
Ik las ook al dat Tibo de oude wegfiets prefereert boven het prototype.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lijkt die van Tobias toch sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |