Ik zie nergens een dergelijke post van je.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:11 schreef Tailless het volgende:
[..]
Dat advies geef ik zelf ook. Het gaat om de andere stappen.
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:49 schreef Tailless het volgende:
Hopelijk dat zijn naam ook snel gedeeld zal woorden.
Ik vind je nu al een arrogante lul, hij weet toch wel wat hij ziet? En praten met dat soort petjevolk zet echt geen zoden aan de dijk, politie inschakelen.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:53 schreef Tailless het volgende:
[..]
Racen? Mag ik het flitsrappot even zien samen met het calibratie rapport van je gebruikte apparatuur?
Want heel hard rijden zegt natuurlijk niks.
Nogmaals 56 in een 50 weg vinden sommige ook al hard.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:16 schreef cunial het volgende:
[..]
Ik vind je nu al een arrogante lul, hij weet toch wel wat hij ziet? En praten met dat soort petjevolk zet echt geen zoden aan de dijk, politie inschakelen.
Ja, ik ga morgen even contact opnemen. Ik vermoed dat er al meldingen zijn over gerace hier in de wijk. Wellicht dat ze (nog) geen kenteken hadden, en een woordje met de eigenaar van die bak door de wijkagent kan nooit kwaad.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:18 schreef bleiblei het volgende:
Goed, terug on topic ipv. dat gehap:
Zoals eerder gemeld, wijkagent ff contacteren. Zijn/haar gegevens kan je vaak in een buurtkrantje oid. vinden. Werkte bij ons erg goed toen we een malloot in de buurt hadden die snachts om 2 uur op zo een race motor door de wijk liep te racen. Was binnen een week klaar.
Woonwijkquote:Op zondag 8 maart 2020 20:18 schreef Tailless het volgende:
[..]
Nogmaals 56 in een 50 weg vinden sommige ook al hard.
Het feit dat de chauffeur moet remmen voor een kruispunt zegt niks.
Mijn vraag naar hoe hard en waar (immers 130 rijden op een snelweg mag)
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:53 schreef Tailless het volgende:
[..]
Racen? Mag ik het flitsrappot even zien samen met het calibratie rapport van je gebruikte apparatuur?
Want heel hard rijden zegt natuurlijk niks.
nog een keer mis snap je het nu.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Woonwijk
Kinderen
Hard optrekken
Vol in de remmen
Piepende banden
Als je het dan nóg niet snapt, hoop ik dat je geen rijbewijs hebt.
Nog een keer, dan snap je het misschien.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:25 schreef Tailless het volgende:
[..]
nog een keer mis snap je het nu.
Hoe hard denk je dat hij rijd en hoe hard mag je?
Dus welk nummertje staat er op het snelheidsbord?
Is dat een roodbord met een 30 erin? (Dat is een 3 en dan een 0)
Hoe snel denk je dat hij gaat?
Sneller dan je rollator heb ik niks aan.
Vind jij. Is het alleen niet. Volgensmij ben jij gewoon een zeikbuur. Want remmen voor een kruispunt is zeer normaalquote:Op zondag 8 maart 2020 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog een keer, dan snap je het misschien.
Ir-re-le-vant
Jij hebt echt het IQ van een remschijf hè?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:28 schreef Tailless het volgende:
[..]
Vind jij. Is het alleen niet. Volgensmij ben jij gewoon een zeikbuur. Want remmen voor een kruispunt is zeer normaal
Gewoon niet happen. Hij is "speciaal".quote:Op zondag 8 maart 2020 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een remschijf hè?
Kwestie van tijd voordat die auto langs de kant gaat.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het betreft dus een WOK melding, neem ik aan? Dan is hoe ermee gereden wordt nog niet eens zo relevant, want hij mag dan sowieso niet op de openbare weg.
Wat voor een melding is het precies waarvoor hij niet meer mag rijden?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:34 schreef spijkerbroek het volgende:
ovi.rdw.nl geeft aan dat een auto een verbod heeft om op de weg te rijden.
(Die auto is niet van mij en wegens privacy zal ik geen gegevens geven)
Deze auto scheurt regelmatig met hoge snelheid door de wijk en omgeving (eigen waarneming), met piepende banden en hoge toeren. Dit is een kinderrijke wijk.
Ik heb deze auto geparkeerd zien staan. Ik wil dat er niet meer mee geracet wordt.
Vragen:
1) Mag deze auto überhaupt op openbare parkeerplaatsen/de openbare weg staan?
2) Kan ik de locatie van deze auto ergens doorgeven, zodat dat aso-gedrag stopt? En zo ja, waar?
(Reacties als "NSB-er!" zullen gerapporteerd worden)
Volgens mij is dat voor derden niet zichtbaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:52 schreef investeerdertje het volgende:
Wat voor een melding is het precies waarvoor hij niet meer mag rijden?
via de rdw kan je zien of auto gekeurd, geldig of geschorst kenteken en verzekerd is. Maar niet op de naam van eigenaar enz.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:59 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor derden niet zichtbaar.
En ik neem aan dat TS zich eerst ergerde aan het rijgedrag en pas toen hij naar aanleiding van die ergernis op kenteken is gaan zoeken heeft gezien dat die auto een status heeft.
Zoals gezegd zal hij een melding over het rijgedrag moeten doen bij de politie.
Aanvullend kan hij er dan voor zorgen dat hij zijn telefoon bij de hand heeft zodat hij het rijgedrag kan filmen.
Geen prioriteit, denk je?? Er stond binnen 10 min een politie wagen voor hoor met een krasje schade enzo. Dus ok denk niet altijd he. Ze komen echt wel als er een melding is.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:45 schreef MeesterPlusser het volgende:
Dit soort zaken hebben geen prioriteit, helaas. Ik zou blijven klagen, uiteindelijk als er genoeg klachten zijn kunnen ze langs rijden. Wat je eventueel wel kan doen is het bij de gemeente aangeven. De buiten beter app via je mobiele telefoon is een idee. Als de auto er niet mag staan aan de openbare weg is er wel een boa die er iets mee kan.
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Jij hebt echt het IQ van een remschijf hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |