Ja, hij is verzekerd.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:37 schreef bonhoeffer het volgende:
Is de auto verzekers? Kun je ook zien via het kenteken volgens mij. Als niet verzekerd, mag hij niet oo de openbare weg staan. Ook niet geparkeerd.
En heel eerlijk, bel gewoon de politie?
Bijzonder.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, hij is verzekerd.
Dank, ik gooi het naar de politie.
Te hard voor de omgeving absoluut. En piepende banden, hard optrekken na een bocht en dan na 50 meter weer vol in remmen omdat er weer een kruispunt is.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:45 schreef Wigle het volgende:
Weet je echt zeker dat de auto te hard rijdt?
Donder op met je dom gelul, man.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:46 schreef Tailless het volgende:
Ga gewoon met hem praten. Bedoel remmen voor een kruispunt echt dat kan echt niet.
Racen? Mag ik het flitsrappot even zien samen met het calibratie rapport van je gebruikte apparatuur?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Donder op met je dom gelul, man.
Racen in een woonwijk met spelende kinderen? Dan mag hij wel van de weg ja.
Die auto mag niet eens de weg op als ik de OP lees. Dat is nog belangrijker dan vermoedelijk te snel rijden.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:53 schreef Tailless het volgende:
[..]
Racen? Mag ik het flitsrappot even zien samen met het calibratie rapport van je gebruikte apparatuur?
Want heel hard rijden zegt natuurlijk niks.
Ook daarin. TS heeft daar niks mee te maken.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die auto mag niet eens de weg op als ik de OP lees. Dat is nog belangrijker dan vermoedelijk te snel rijden.
Likewise.quote:
tuurlijk wel, als dit duidelijk gevaar of overlast oplevert moet iemand daar toch melding van kunnen maken. Dat is ook precies wat gevraagd wordtquote:Op zondag 8 maart 2020 19:58 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ook daarin. TS heeft daar niks mee te maken.
Okay lekker je land naar de tering laten gaan omdat tuig zich niet kan gedragen?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:58 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ook daarin. TS heeft daar niks mee te maken.
iets met eigen rechter spelenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay lekker je land naar de tering laten gaan omdat tuig zich niet kan gedragen?
Prima en klaar. Maar dat andere gewoon over ophouden. Thanks.quote:
De politie inlichten is niet voor eigen rechter spelen. Hij zou voor eigen rechter spelen wanneer hij die auto in de fik steekt.quote:
95 procent van wat ik zeg is weggehaald.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De politie inlichten is niet voor eigen rechter spelen. Hij zou voor eigen rechter spelen wanneer hij die auto in de fik steekt.
Niet echt.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:09 schreef Tailless het volgende:
[..]
95 procent van wat ik zeg is weggehaald.
Maar het opzoeken of iemand verzekerd is natuurlijk wel hè.
Dat advies geef ik zelf ook. Het gaat om de andere stappen.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet echt.
Als iemand als een halve zool regelmatig door een woonwijk heen scheurt is het volkomen normaal om de politie in te lichten.
Moet je maar normale dingen posten.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:09 schreef Tailless het volgende:
[..]
95 procent van wat ik zeg is weggehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |