Ja, niet anders dan normaal, ontlasting ook prima. Vind het erg raar.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eet en drinkt ie nog?
Anders even naar de dierenarts morgen.
De beste bron van de afgelopen weken man, lul niet zo..quote:Op zondag 8 maart 2020 18:11 schreef Kalgoorlie het volgende:
Komop, het is BNO nieuws. Kom eens met een fatsoenlijke bron.
Britse supermarkten gaat ook producten zoals kindergeneesmiddelen, pasta etc. rantsoeneren:quote:Op zondag 8 maart 2020 18:06 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dingen inslaan dan? Ik heb dat niet gezien. Zwaar overdreven haha. Al zou je dat virus hebben, dan laat je je boodschappen toch gewoon bezorgen of zo.
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)len-van-noord-italiequote:Britse supermarkten rantsoeneren
Verschillende supermarktketens in Groot-Brittannië hebben aangekondigd producten te gaan rantsoeneren. Tesco beperkt de verkoop van antibacteriële producten, gedroogde pasta, houdbare melk, kindergeneesmiddelen, water en ingeblikte groenten tot vijf items per persoon.
Asda beperkt verschillende soorten desinfecterende handgel tot twee flessen per persoon. Via de website van Morrisons is de mogelijkheid om handwas en kindergeneesmiddelen ingeperkt. Bij de online supermarkt Ocado worden er grenzen gesteld aan het kopen van toiletpapier, desinfecterende handgel en kindergeneesmiddelen.
Het RIVM wordt bestuurd door incompetente raamantebarenquote:Op zondag 8 maart 2020 18:08 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
terwijl het RIVM aantoonbaar het probleem bagatelliseert.
Dan zou ik me weinig zorgen maken. Miss is ie. moe van de reis.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:13 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, niet anders dan normaal, ontlasting ook prima. Vind het erg raar.
Welke reis? Woon er zo'n kilometer vandaanquote:Op zondag 8 maart 2020 18:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan zou ik me weinig zorgen maken. Miss is ie. moe van de reis.
Hey, niet zo fel he! Ze zaten wel ongeveer 85km van de bekende besmettingen afquote:Op zondag 8 maart 2020 18:13 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het RIVM wordt bestuurd door incompetente raamantebaren![]()
Die het wel een goed idee vinden om 900 studenten op wintersportvakantie te laten gaan naar een all-inclusive Corona Hotspot resort in Italië![]()
Maar gelukkig viert men wel carnaval in ornamental klein gezelschap![]()
Hoe veel schijt kan je hebben aan je eigen bevolking
Bizar hoog sterftecijferquote:Op zondag 8 maart 2020 18:09 schreef Jor_Dii het volgende:
In sommige delen van Italië nu een sterftepercentage van om en nabij de 5%
mensen geloven alleen het RIVM.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De beste bron van de afgelopen weken man, lul niet zo..
* Tengano meldt zichquote:Op zondag 8 maart 2020 18:16 schreef ffono het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die doctor jacco geloven
Ik krijg gewoon natte ogen van al dat gejank op die studenten. Er gaan dagelijks 17 vliegtuigen van en naar de gevaarlijke zones in Italië. Focus je dan daar op, daar valt prima kritiek op te leveren.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:13 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het RIVM wordt bestuurd door incompetente raamantebaren![]()
Die het wel een goed idee vinden om 900 studenten op wintersportvakantie te laten gaan naar een all-inclusive Corona Hotspot resort in Italië![]()
Maar gelukkig viert men wel carnaval in klein gezelschap![]()
Hoe veel schijt kan je hebben aan je eigen bevolking
De wind stond ook in een gunstige richting volgens het RIVMquote:Op zondag 8 maart 2020 18:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hey, niet zo fel he! Ze zaten wel ongeveer 85km van de bekende besmettingen af
Jij begrijpt de inhoud van mijn post niet de kritiek is niet gericht aan de studenten (ook te dom om te poepen) maar aan het RIVMquote:Op zondag 8 maart 2020 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon natte ogen van al dat gejank op die studenten. Er gaan dagelijks 17 vliegtuigen van en naar die zones in Italië. Focus je dan daar op, daar valt prima kritiek op te leveren.
twitter:DreamWishDo2 twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:00:02@Caatje_aan_zee @fmeeus1 Bekijk deze lijn ook eens, hopelijk buigt hij af met de tijd, zo niet dan hebben we alle reden tot grote bezorgdheid Aangezien de grote hoos vakantie gangers nog in Italie zaten tot vorige week! en incubatietijd nogal kan varieren bij #coronavirus https://t.co/z2a0S7Es7n reageer retweet
Tja, in sommige straten in Italië een sterftecijfer van 100%.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:09 schreef Jor_Dii het volgende:
In sommige delen van Italië nu een sterftepercentage van om en nabij de 5%
Ik hoop echt dat er druk komt op het rivm om pro actief te gaan handelen.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:18 schreef KingRadler het volgende:
Misschien dat ze wakker worden als er duizenden doden vallen in Nederland.
Het RIVM kan geen negatief reisadvies geven. Het RIVM kan geloof ik zelfs mensen niet verbieden te reizen.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:19 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Jij begrijpt de inhoud van mijn post niet de kritiek is niet gericht aan de studenten (ook te dom om te poepen) maar aan het RIVM
Maar wat is pro actief handelen in deze situatie? Volgens mij is er zo weinig aan te doen omdat dat virus al verspreid is. Ga de bron maar eens na als je overal al besmettingen hebt.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er druk komt op het rivm om pro actief te gaan handelen.
Niet wachten tot x aantal besmettingen dan een volgende fase in enz. Continue achter de feiten aanlopen.
Het RIVM kan toch niet handelen?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er druk komt op het rivm om pro actief te gaan handelen.
Niet wachten tot x aantal besmettingen dan een volgende fase in enz. Continue achter de feiten aanlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |