Jaquote:Op zondag 8 maart 2020 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Er gaan nu ook al 60-jarigen dood aan het virus, de leeftijden worden steeds lager. Eerst waren het nog alleen 70+'ers.
Moet jij je niet ook al zorgen gaan maken als 30-plusser?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Er gaan nu ook al 60-jarigen dood aan het virus, de leeftijden worden steeds lager. Eerst waren het nog alleen 70+'ers.
Daarom post ik dit ook. Ik blijf voorlopig binnen.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moet jij je niet ook al zorgen gaan maken als 30-plusser?
Nee, zowel jouw optie als die van mij is mogelijk. Ik denk eerlijk gezegd dat er volgens jouw optie besloten en gecommuniceerd wordt, maar dat het in de praktijk op het scenario zal uitdraaien zoals ik dat beschrijf omdat je het nauwelijks kunt managen; het verloop wordt grotendeels bepaald door het initiatief wat uitgaat van het virus en nauwelijks door wat wij doen of je moet zoals ik zei met zijn allen 1 maand in een bubble gaan zitten en de boel op pauze zetten. En dat laatste gaat niet gebeuren. Dus of echt goed doen of de boel de boel laten.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we zien het toch anders.
Door de zure appel heen bijten klinkt zo makkelijk, maar ik denk dat China het ook liever had gehad dat het zich langzamer verspreid zou hebben.
Al die rochelende en van zich af spugende chinezen zorgen wel voor een snellere verspreiding.
Hygiëne is nooit iets slechts.
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 17:52:40NEW: France reports 177 new cases of coronavirus and 3 new deaths, raising total to 1,126 cases and 19 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik zal voor je bidden.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom post ik dit ook. Ik blijf voorlopig binnen.
Prima voor in de koffie!quote:
Gaat hard, ben benieuwd naar Italiëquote:Op zondag 8 maart 2020 18:01 schreef SeLang het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 17:52:40NEW: France reports 177 new cases of coronavirus and 3 new deaths, raising total to 1,126 cases and 19 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Feb 2023 staat er op de verpakking. Bruine Basmati rijstquote:Op zondag 8 maart 2020 17:58 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Minder lang houdbaar dan witte rijst toch?
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:02:25We're waiting for Italy's national update but, based on Lombardy's update alone, there are at least 100 new deaths, according to local media. Full figures in a few minutes. reageer retweet
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:02:25We're waiting for Italy's national update but, based on Lombardy's update alone, there are at least 100 new deaths, according to local media. Full figures in a few minutes. reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
![]()
Niet alleen in Nederland.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Hier in de Jumbo hadden ze bij alle pijnstillers, vitamines en schoonmaak/was middelen een bordje van maximaal 2 per klant omdat de winkel graag alles klanten wil bedienen..quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij mijn supermarkt hadden ze opeens allerlei prep-achtige spullen prominent op pallets in de looppaden staan. Tissues, Dettol, zeep, papieren zakdoeken, rijst, bloem, blikken knakworst, paracetamol enz.
Zijn er echt mensen die dingen inslaan dan? Ik heb dat niet gezienquote:Op zondag 8 maart 2020 18:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier in de Jumbo hadden ze bij alle pijnstillers, vitamines en schoonmaak/was middelen een bordje van maximaal 2 per klant omdat de winkel graag alles klanten wil bedienen..
In China gingen ook gezonde artsen van 30-40 aan het virus dood.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:03 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Niet alleen in Nederland.
Over de wereld verspreid gaan er mensen van elke leeftijd dood aan het virus.
op een gegeven moment zijn die bezorgers ook besmet. beetje doordenken.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:06 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dingen inslaan dan? Ik heb dat niet gezien. Zwaar overdreven haha. Al zou je dat virus hebben, dan laat je je boodschappen toch gewoon bezorgen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |