Je piept wel anders als je wiet en xtc duurder wordtquote:Op zondag 8 maart 2020 16:42 schreef Noek het volgende:
Dat wordt wel genieten als ze Brabant blijven gijzelen. Nergens meer dat lelijke boerse accent te horen. Ook niet op tv, niet op vakantie. Genieten!
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je piept wel anders als je wiet en xtc duurder wordt
Hahhaaa.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat het een enorm lastige overweging is.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Als iedereen voor een kuchtje thuis blijft ziet het er ook niet goed uit.
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Daarom ook gesprek gehad met haar mentor en net als meerdere ouders ga ik van zijn advies uit.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:45 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat het een enorm lastige overweging is.
Omdat het vooral ouderen en zwakkeren treft? Denk je daarom dat het wel een bio-wapen is?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind het met name vooral een heel selectief virus cq wapen.
Faberoutquote:Op zondag 8 maart 2020 16:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Faber gaf net ook geen hand. Ik zag het wel
Nee, hoewel het mij ook niet zou verbazen.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Omdat het vooral ouderen en zwakkeren treft? Denk je daarom dat het wel een bio-wapen is?
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
39 MINUTEN GELEDEN
Eerste Nederlanders met coronavirus hersteld
In Nederland zijn nu ook patiënten van het coronavirus hersteld. Omroep Brabant sprak met Gaby uit Loon op Zand die na een week weer beter is, Omroep West meldt dat iemand uit de regio Haaglanden genezen is.
De Brabants Gaby moest een week met haar man Jeroen in isolatie. Tegenover Omroep Brabant zegt dat ze blij is dat ze de straat weer op mag: "Mijn man zei: ik ga de stad in, een pilsje pakken!"
Omdan weer besmet te raken
Man is blij dat hij na al die dagen isolatie naar de kroeg kan. Ver weg van zijn zeurende vrouw.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
39 MINUTEN GELEDEN
In Nederland zijn nu ook patiënten van het coronavirus hersteld. Omroep Brabant sprak met Gaby uit Loon op Zand die na een week weer beter is, Omroep West meldt dat iemand uit de regio Haaglanden genezen is.
De Brabants Gaby moest een week met haar man Jeroen in isolatie. Tegenover Omroep Brabant zegt dat ze blij is dat ze de straat weer op mag: "Mijn man zei: ik ga de stad in, een pilsje pakken!"
Zo'n vaart zal het nou ook weer niet lopen.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
39 MINUTEN GELEDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |