Ditquote:Op zondag 8 maart 2020 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat zijn dus wat men noemt "milde klachten" thuisblijven dus.
Ja moeilijk, ze kucht wel maar is fit en het is toetsenweek dus moeten ze max 2 toetsen op een dag maken en zitten allen een stukje van elkaar af.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat zijn dus wat men noemt "milde klachten" thuisblijven dus.
Exponentioneel?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
waarom zou t hier niet gebeuren als de besmettingen overal exponentieel toenemen?
Ik lees hierin helemaal niets over dat ziekenhuizen in Italie "fucked up" zijn. Ik lees alleen dat Italie andere regeringen adviseert om voorbereid te zijn op de stijging van IC-opnames.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:58 schreef vosss het volgende:
Voor diegene die zojuist nog ontkende dat de situatie in de ziekenhuizen in Italië fucked up is:
https://www.independent.c(...)deaths-a9384356.html
Het is goed met je, heb je nog meer feiten die je wilt ontkennen?
Stel je niet zo aan manquote:Op zondag 8 maart 2020 16:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het met dezelfde snelheid doorgaat als vandaag ten opzichte van gisteren (waar sinds het begin alleen van 2 naar 3 maart iets lager was; de rest is allemaal hoger) dan zitten we morgen op 374 besmettingen en overmorgen op 527. Donderdag zitten we dan op 1.026
Maar allemaal onzin en bullshit.
Van die 1.000 liggen er dan al 100 op de IC. Hoeveel IC bedden zijn er vrij denk je? 14 maart zitten we over de 2.000 en 15 maart over de 4.000.
Let wel, dit is allemaal als de huidige snelheid doorgaat zoals van gisteren op vandaag en dat dit met uitzondering van alleen 2 op 3 maart de laagste toename per dag is geweest.
Als ik met de laagste reken, dan zitten we morgen op 339, overmorgen op 434. Donderdag zitten we dan op 711. Op 14 maart hebben we er dan 1.165 en op 16 maart 1.910
Dat zijn geen bemoedigende getallen. Me dunkt.
je bent niet grappigquote:Op zondag 8 maart 2020 16:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Oh nee!! Godmiljaar!
Trouwens ter check. Bedoel je 2x 0,5 of 2x 1/2?
Als iedereen voor een kuchtje thuis blijft ziet het er ook niet goed uit.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:33 schreef Tengano het volgende:
Als iedereen in Brabant zo helder is, ziet het er voor Brabant niet goed uit.
Zeer mooi.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:15 schreef KingRadler het volgende:
Mooi kaartje bron: Jelmer Visser
[ afbeelding ]
wat ben jij een egoïstquote:Op zondag 8 maart 2020 16:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Als iedereen voor een kuchtje thuis blijft ziet het er ook niet goed uit.
wat probeerde je anders te doen?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
O was het de bedoeling om grappig te zijn?
Dat moet je dan maar tegen de directie van het RIVM zeggen; die geven deze adviezen voor het welzijn van onze bevolking. En ik ben zelf geen arts en zie derhalve geen reden om aan te nemen dat ik het beter weet dan het RIVM.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Als iedereen voor een kuchtje thuis blijft ziet het er ook niet goed uit.
En zie hier de nederlander die puur aan zichzelf denkt.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja moeilijk, ze kucht wel maar is fit en het is toetsenweek dus moeten ze max 2 toetsen op een dag maken en zitten allen een stukje van elkaar af.
Walgelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 16:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En zie hier de nederlander die puur aan zichzelf denkt.
Kaart word op Twitter gepost door Jelmer Visserquote:Op zondag 8 maart 2020 16:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Zeer mooi.
Mag dit ook in de OP? Of moet die continue bijgewerkt worden?
Of weet je waar deze staat op internet zodat we zelf regelmatig de kleurtjes kunnen checken?
die paar toetsen zijn zo belangrijk?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja moeilijk, ze kucht wel maar is fit en het is toetsenweek dus moeten ze max 2 toetsen op een dag maken en zitten allen een stukje van elkaar af.
Groenland FTW!quote:Op zondag 8 maart 2020 16:36 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de besmettingskaart vergelijkt met de bevolkingsdichtheid kaart, waar die al aardig op begint te lijken, denk ik dat het hier in Nederland nog wel iets erger gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |